וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל חולון ניצחה 90:103 את הפועל באר שבע ועלתה לרבע הגמר

אחוזי שלשות נהדרים של הפועל חולון בתוספת למשחק נהדר של מרכוס פוסטר (29) וריצ'ארד הוואל (17) חיפו על הרחקה מוקדמת של לטאביוס וויליאמס וסייעו לקבוצה של דרוקר לעלות לרבע הגמר

שחקני הפועל חולון. ברני ארדוב
שחקני חולון מחכים לתיקון התקלה/ברני ארדוב

הפועל חולון השלימה הערב (שבת) ניצחון שני תוך שבוע על הפועל באר שבע, ולאחר תצוגה התקפית נהדרת גברה 90:103 על הקבוצה של רמי הדר ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. המשחק יצא לדרך בעיכוב של יותר מעשר דקות בעקבות תקלה בשעון הזריקות. לא חלפו שתי דקות מפתיחת המשחק ובמצב של 0:2 לטובת האורחים שוב צצה אותה בעיה טכנית והמשחק שוב הושבת. לבסוף, המשחק חודש בחלוף יותר מעשרים דקות מרגע שהופסק, ויותר מחצי שעה משעת הפתיחה המקורית. כאמור, חולון התגברה על בעיה זו, כמו גם על הרחקה של לטאביוס וויליאמס שיצא מהמשחק לאחר שנשרקו לחובתו עבירה בלתי ספורטיבית ועבירה טכנית מיד לאחר מכן. משחק מפלצתי של טי ג'יי וויליאמס (36 נקודות) לא עזר לקבוצה מהדרום, שתתרכז מעתה בליגה.

קלעו להפועל באר שבע: טי ג'יי וויליאמס (9 אסיסטים, 7 ריבאונדים) 36 נקודות, דשון באטלר (5 מ-6 לשלוש) 21 נקודות, ג'ורג' זאק 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ון פטרוסלי 8 נקודות, עמית זיס 7 נקודות ו-7 ריבאונדים, ספנסר וייס 3 נקודות ו-7 ריבאונדים, בן אייזנהארט 2 נקודות.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 29 נקודות, טרוי קופיין (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 19 נקודות, ריצ'ארד הוואל 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, טי ג'יי קליין (5 אסיסטים) ומלקאי ריצ'רדסון 13 נקודות כ"א, לטאביוס וויליאמס (הורחק) 6 נקודות, גיא פניני ויוגב אוחיון 3 נקודות כ"א.

רמי הדר מאמן הפועל באר שבע בכדורסל. ברני ארדוב
הפסד שני תוך שבוע מול חולון. הפועל באר שבע/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך בעיכוב של יותר מעשר דקות בעקבות תקלה בשעון הזריקות. לא חלפו שתי דקות מפתיחת המשחק ובמצב של 0:2 לטובת האורחים שוב צצה אותה בעיה טכנית והמשחק שוב הושבת. לבסוף, המשחק חודש בחלוף יותר מעשרים דקות מרגע שהופסק, ויותר מחצי שעה משעת הפתיחה המקורית.

שלשה של טי ג'יי קליין העלתה את חולון ל-2:4. טי ג'יי וויליאמס קלע ליי אפ בסל האדום, ושתי הקבוצות החלו להיכנס לעניינים מבחינת התקפית לאחר ההפסקה הארוכה שנכפתה עליהם. שלשה של טרוי קופיין קבעה 4:11 מוקדם לחולון, ושלשה נוספת של מרכוס פוסטר קבעה 6:14. המארחים התקרבו בזכות וייס וטי ג'יי וויליאמס שלחצו על הדוושה עם חמש נקודות מהירות. עבירה בלתי ספורטיבית נשרקה לחובתו סנטר הפועל חולון לטאביוס וויליאמס, שמחה באזני השופטים וספג עבירה טכנית מיד לאחר מכן - כלומר, השחקן סיים את תפקידו במשחק ברבע הראשון, מכה לא פשוטה לחולון. האורחת לא התרגשה וברחה לקראת סיום הרבע, כשקופיין משחיל את השלשה השישית של האורחים שסגרו רבע התקפי נהדר עם 21:31.

רבע 2:

גיא פניני ויוגב אוחיון קבעו 24:37 לאורחת בפתיחת הרבע. דשון באטלר קלע שתי שלשות אחת לאחר השנייה והוריד ל-37:30. סל רדף סל ברבע הזה ונראה ששתי הקבוצות לא ממש באו לשמור. סל של טרוי קופיין גרם לרמי הדר להזעיק פסק זמן במצב של 34:43 לאורחים. ההגנות אולי לא הגיעו למשחק, אך ההתקפות בהחלט כן. שלוש דקות לסיום הרבע ירדו שתי הקבוצות לפסק זמן לאחר שהמארחת הורידה את ההפרש ל-45:51 לטובת חולון. בירידה למחצית, הובילו האורחים 48:56.

עוד בוואלה!

ספרופולוס הודה להנהלת מכבי תל אביב: "הטיסה הישירה ניצחה את המשחק"

לכתבה המלאה
טרוי קופיין שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
האורחת קלעה באחוזים גבוהים משלוש. טרוי קופיין/ברני ארדוב

רבע 3:

תמונות לא נעימות נרשמו ביציעים עת אוהדי שתי היריבות התעמתו ביניהן והחליפו מהלומות ליד יציע אוהדי חולון. האירוע הופסק מהר מאוד לאחר התערבות אנשי האבטחה. המארחים פתחו מעט טוב יותר וצימקו את הפיגור ל-57:52. באר שבע הידקה את ההגנה, ומהלך של סל ועבירה של טי ג'יי וויליאמס הוריד להבדל של פוזשן אחד בלבד - 56:59 חולוני, שש דקות לסיום הרבע. שתי הקבוצות הראו חוסר יציבות לאורך הרבע, שהתאפיין במומנטומים וריצות קטנות. בסיום הרבע, היתרון של חולון הצטמצם עוד קצת - 70:75.

רבע 4:

שלשה של ג'ון פטרוסלי צללה פנימה וזה כבר 74:76 בלבד לחולון. סטיב זאק קיבל הזדמנות להשוות מקו העונשין, אך השליך אייר בול, וראה כיצד ריצ'ארד הוואל קולע 5 נקודות רצופות והחזיר את היתרון החולוני לשש. דשון באטלר קבר את השלשה החמישית שלו וסל נוסף של טי ג'יי וויליאמס וזה שוב רק נקודה הפרש בלבד לחולון, ארבע וחצי דקות לסיום. הפועל באר שבע קיבלה כמה וכמה הזדמנויות להשוות ואף לעלות ליתרון אך החטאות של ג'ון פטרוסלי וספנסר וייס מנעו ממנה לעשות כן. הוואל בצד השני היה מצויין ודאג להחזיר את חולון ל-86:91. טי ג'יי וויליאמס המשיך במשחק המפלצתי שלו והגיע כבר ל-36 נקודות, אך חולון היתה גדולה על באר שבע ובסיום 90:103 להפועל חולון, שמעפילה לרבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully