וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו גומז ספג שריקות בוז, סטרלינג יצא להגנתו: "הוא לא עשה שום דבר רע"

בלם ליברפול זכה לקבלת פנים עוינת בוומבלי אחרי העימות המתוקשר עם סטרלינג, גם סאות'גייט הגיב בכעס: "אסור שזה יקרה, אף פעם"

יוטיוב

למרות ה-0:7 המוחץ על מונטנגרו, על אף השלושער של הארי קיין וההתפוצצות ההתקפית, נבחרת אנגליה עוסקת גם הבוקר (שישי) בתקרית שאירעה לפני המשחק בין ראחים סטרלינג לג'ו גומז. כזכור, קשר מנצ'סטר סיטי התנפל על מגן ליברפול, השאיר שריטות בפניו והושעה מהנבחרת - אולם במשחק אמש הקהל בוומבלי אמר את דברו, והתייצב דווקא לימינו של סטרלינג. כשגומז נכנס כמחליף, נשמעו שריקות בוז צורמות.

כמה צורמות? עד כדי כך שאפילו סטרלינג עצמו הודה שהובך באותם רגעים. "ניסיתי להשאיר את הדברים כמו שהם, אבל הערב אני חייב לדבר. היה לי קשה לראות את חברי לנבחתר סופג שריקות בוז על משהו שאני אשם בו", צייץ סטרלינג. "ג'ו לא עשה שום דבר רע, ומבחינתי לראות מישהו כמוהו שתמיד צנוע ועובד קשה, במיוחד אחרי שבוע קשה שכזה, ולקבל שריקות בוז - זה פשוט לא נכון. לקחתי אחריות מלאה על מה שקרה וקיבלתי על עצמי את ההשלכות. אל תאשימו את ג'ו".

גם המאמן גארת' סאות'גייט הגיב בכעס לשריקות הבוז,ואמר ש"בראש ובראשונה, כולם בחדר ההלבשה מאוכזבים ממה שקרה עם ג'ו הערב. אף שחקן נבחרת אנגליה לא צריך לקבל שריקות בוז במשחק בית, אף פעם. אני לא מבין את זה, אני מאוכזב מאוד מזה, אבל ג'ו יודע שבחדר ההלבשה הוא מקבל תמיכה מלאה. דיברתי איתו אחרי המשחק ואדבר איתו מחר בשנית, הוא צריך להרגיש שכולם תומכים בו".

שחקן נבחרת אנגליה ג'ו גומס עם המאמן גארת' סאות'גייט. GettyImages
"אני לא מבין את זה". סאות'גייט עם ג'ו גומז, אמש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully