וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עם ניצחון שישי ברציפות ביורוליג לאחר 83:113 גדול על באסקוניה

הצהובים שברו את שיא השלשות שלהם למשחק אחד (17) ורמסו את הבאסקים האומללים. סקוטי ווילבקין הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות עם 20 נקודות ושש שלשות

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
תצוגה התקפית יוצאת דופן. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב המשיכה את התקופה הנהדרת שלה כשהביסה הערב (חמישי) 83:113 בספרד את באסקוניה והשלימה ניצחון שישי רצוף ביורוליג ו-11 בכל המסגרות. הצהובים להטו מחוץ לקשת ועלו ליתרון מבטיח מפתיחת המשחק. סקוטי ווילבקין נתן משחק קרוב למושלם עם 20 נקודות ו-6 מ-8 לשלוש (קלע חמש שלשות במחצית הראשונה) ויחד עם משחק נהדר של כל מי שדרך על הפרקט בצהוב השלים ניצחון גדול לחבורה של ספרופולוס שנצמדת לצמרת הגבוהה של היורוליג.


קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין (6 מ-8 לשלוש, 6 אסיסטים) 20 נקודות, אלייז'ה בריאנט 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו (6 אסיסטים) ונייט וולטרס 14 כ"א, טיילר דורסי 12 נקודות, אות'לו האנטר 10 נקודות ו-9 ריבאונדים, טאריק בלאק 8 נקודות, קווינסי אייסי 7 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ייק כהן 5 נקודות, יובל זוסמן 4 נקודות, סנדי כהן (00:36) שותף ולא קלע.

קלעו לבאסקוניה: טורניקה שנגליה 31 נקודות ו-8 ריבאונדים, פטריסיו גארינו 24 נקודות ו-6 ריבאונדים, ניק סטאוסקאס ופרייה הנרי (5 אסיסטים) 7 נקודות כ"א, לוקה וילדוזה 6 נקודות, מייקל אריק, אקילה פולונארה, מאט ג'אנינג ויוסופואה פול 2 נקודות כ"א

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

קווינסי אייסיעלה בחמישייה של יאניס ספרופולוס במקום עומרי כספי הפצוע. טוקו שנגליה פתח את המשחק עם שלשה, שנענו בארבע נקודות רצופות של נייט וולטרס ויובל זוסמן. צירוף מסירות יפה בהתקפת מעבר בין סקוטי ווילבקין, זוסמן וטאריק בלאק קבע 7:10 צהוב לאחר ארבע וחצי דקות. שלשה של ווילבקין הקפיצה לשש הפרש ושלחה את שתי הקבוצות לפסק זמן. מכבי תל אביב כבר צעדה ביתרון 7 במהלך הרבע, אך שלשה נוספת של שנגליה צימצמה ל-17:18 צהוב. שתי שלשות של ג'ון דיברתולומאו בתוספת לחטיפה שלו ואסיסט לזוסמן קבעו פער דו ספרתי לראשונה הערב לטובת הצהובים, 18:28, ובסיום הרבע הראשון מכבי תל אביב הוליכה 21:28.

רבע 2:

חדירה נהדרת של ג'ון דיברתולומאו ועוד שתי שלשות של סקוטי ווילבקין הלוהט קבעו 24:36 צהוב. באסקוניה נראתה אבודה ולא הצליחה לייצר בהתקפה בעוד אצל מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין פשוט רתח, והגיע ל-17 נקודות לאחר פחות מ-15 דקות של כדורסל. שתי הקבוצות ירדו לפסק זמן לאחר שהיתרון הצהוב קפץ כבר ל-24:39. גם שחקני הפנים הצטרפו לחגיגה: דאנק של אות'לו האנטר במתפרצת ומהלך של סל ועבירה של טאריק בלאק קבע 19 הפרש מדהים לאלופה הישראלית. אלייז'ה בריאנט העלה את ההפרש מעבר לגבול ה-20, כשקבע 29:50. מכבי תל אביב רקדה על המגרש, הקהל המקומי שרק בוז לקבוצה שלו ובסיום המחצית, 32:55 מדהים למכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

גיא גודס צפוי להתמנות לעוזר מאמן נבחרת ישראל ומאמן העתודה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב קווינסי אייסי, אותלו האנטר, יובל זוסמן, שומרים על שחקן באסקוניה יוסופה פול. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חומה צהובה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רבע 3:

המחצית השנייה נפתחה בדיוק היכן שהסתיימה הראשונה: מכבי תל אביב נעלה את ההגנה ונראה היה כי שחקניה פשוט לא מסוגלים להחטיא. ההפרש צמח כבר ל-31 הפרש, 34:65 כשהצהובים דייקו ב-12 מ-18 השלשות שזרקו עד לאותו רגע, כשווילבקין דייק בשש משבע זריקותיו!

מכבי תל אביב פשוט לא עצרה וכל מי עלה אצל ספרופולוס תרם את חלקו. אלייז'ה בריאנט וטיילר דורסי קבעו 32 הפרש, כשאצל הספרדים מלבד שנגליה נראה שאף אחד לא הגיע לשחק הערב. בסיום הרבע השלישי 58:86 למכבי תל אביב, ונראה שהרבע האחרון יהיה לפרוטוקול בלבד.

רבע 4:

הרבע הרביעי היה כולו גארבג' טיים, ובמהלכו השוותה מכבי תל אביב את שיא המועדון למספר שלשות במשחק אחד (16) וחצתה את רף מאה הנקודות כשעלתה ל-69:101, 5 דקות לסיום. שיא השלשות נשבר כשתי דקות לסיום ההתמודדות כשאלייז'ה בריאנט קבר את השלשה ה-17 של הצהובים במשחק. בסיום 83:113 גדול למכבי תל אביב.

הספסל של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ספסל מכבי תל אביב חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס מול שחקן באסקוניה לוקה וילדוסה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
תצוגה התקפית של הצהובים. נייט וולטרס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully