וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס צפוי להתמנות לעוזר מאמן נבחרת ישראל ומאמן העתודה

14.11.2019 / 14:55

מאמן מכבי ראשון לציון נפגש עם עמוס פרישמן וקיבל הצעה לחבור לעודד קטש. ישראל תשחק במוקדמות אליפות אירופה נגד ספרד, פולין, רומניה

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

יו"ר הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, נפגש היום עם מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס, והציע לו להצטרף לצוות האימון של נבחרת ישראל הבוגרת, יחד עם המאמן הראשי עודד קטש ועוזרו דרור כהן. גודס צפוי להתמנות גם למאמן נבחרת העתודה. אם הוא ישיב בחיוב להצעה של פרישמן, הוא יתפוס את מקומו של עופר רחימי בצוות של קטש.

הפגישה בין גודס לפרישמן הייתה ברוח טובה וחיובית ואחריה יו"ר הוועדה המקצועית שוחח עם יו"ר מכבי ראשון לציון, יצחק פרי, וקיבל את ברכת הדרך למינוי שבדרך.

נבחרת ישראל תשתתף במוקדמות אליפות אירופה בבית שכולל את פולין, רומניה וספרד. המשחקים ייפתחו בדיוק בעוד שנה ויכללו שלושה חלונות. שלוש הראשונות בבית הזה יעלו לאליפות שתתקיים בגרמניה, גאורגיה, צ'כיה ואיטליה.

גודס כאמור, צפוי להתמנות גם למאמן נבחרת העתודה, מה שייצור המשכיות מקצועית. כידוע נבחרת העתודה של ישראל זכתה פעמיים ברציפות באליפות אירופה והופיעה עוד פעם אחת בגמר אליפות אירופה. בקיץ הקרוב תשתתף העתודה באליפות אירופה שתתקיים בליטא.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
פגישה ברוח טובה. גודס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully