וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "חושב שנדע כמה אנחנו חזקים בתום המסע הזה"

14.11.2019 / 7:42

המתאזרח התייחס לרצף משחקי החוץ של הצהובים שיחל נגד באסקוניה (22:00, ספורט 5): "יש לנו הרבה מאוד ביטחון כרגע". בקבוצה מקווים כי כספי ישוב נגד מילאנו. פייריה הנרי כשיר אצל הבאסקים

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 22:00, שידור ישיר בספורט 5) את באסקוניה הספרדית במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים במפעל, מתוכם ארבעה ניצחונות בית, ובמאזן 2:5, ואילו הקבוצה המארחת ניצחה שלושה משחקים והפסידה ארבעה, אך בשני משחקי הבית היחידים שהיו לה ניצחה, ודי בקלות.

מכבי יצאה אתמול בשעות אחר הצהריים לוויטוריה בטיסה מיוחדת שאמורה להקל עליה את המסע בתוך רצף המשחקים הקשה שמחכה לה, והיא גם תשוב בטיסה מיוחדת אחרי המשחק כך שתנחת בארץ בשעות הבוקר מחר, מה שיעזור לה בהכנות לקראת משחק הליגה נגד מכבי אשדוד במוצאי שבת.

מי שלא יצא עם הצהובים הוא עומרי כספי, שיחמיץ משחק יורוליג שני העונה. כספי סובל בתקופה האחרונה מרגישות בברכו, שהחמירה אחרי הניצחון האחרון ביורוליג על אלבה ברלין. הוא עבר טיפולים בברכו במהלך כל השבוע שעבר, אך כל עוד הוא סובל מכאבים הוא לא ישותף. בקבוצה מקווים כי הוא יוכל לשחק במשחק הבא באירופה, ביום שלישי נגד מילאנו בחוץ, אך לא יכלו להתחייב על כך. מי שיתפוס את מקומו בסגל הוא סנדי כהן, שיתלבש לראשונה.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
במכבי מקווים שהוא יהיה כשיר למילאנו בשלישי. עומרי כספי/דני מרון

"אני חושב שנדע עד כמה חזקים אנחנו בתום המסע הזה", התייחס ג'ייק כהן, אחד השחקנים שאמורים לקבל יותר דקות בהיעדרו של כספי, לרצף משחקי החוץ שמחכים לקבוצה, "לא משנה אם ננצח או נפסיד, זה מבחן טוב מאוד בשבילנו, איך מגיבים ללהיות בחוץ כל כך הרבה זמן. אנחנו משחקים מול קבוצות טובות מאוד, קבוצות שהיינו חושבים עליהם כך גם אם היו משחקים אצלנו בבית. צריכים לחשוב איך מטפלים בבאסקוניה, כי בעונה שעברה זה לא הלך לנו טוב, ננסה לשנות את זה העונה".

כהן התייחס למאזן החוץ הלא מרשים של הצהובים בבאסקוניה בשנים האחרונות: "זו שנה חדשה, יש לנו קבוצה חדשה וכרגע יש לנו הרבה מאוד ביטחון. זה יעזור לנו הרבה, זה לא חשוב באיזה מדינה אנחנו משחקים או באיזה אולם אנחנו משחקים".

לבסוף סיפר המתאזרח הוותיק למצב הבטחוני בישראלי בימים האחרונים: "אמרתי לחברים שלי שזה נשמע רע מאוד שיורים טילים על תל אביב, אבל המציאות היא שלא משתנים יותר מדי דברים עבורנו. זו סיטואציה רצינית, לא צריכים לקחת אותה בקלות, ואני מבין את תגובות של שחקנים חדשים שמגיבים לזה לא טוב. אני מסביר להם שדברים כאלה קורים מדי פעם, שזה לא משפיע עלינו, המדינה, המועדון, דואגים אחד לשני כדי שנוכל לדאוג למשפחות שלנו ואז נוכל לדאוג גם לעבודה שלנו".

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "לבאסקוניה פילוסופיה דומה לשלנו". כספי לא ישחק

לכתבה המלאה

מתוך Fast Break, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

באסקוניה מגיעה להתמודדות מחר במאזן לא מחמיא של שלושה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. הקבוצה של ולימיר פראסוביץ' שיחקה רק שני משחקי בית עד כה, ובשניהם ניצחה בקלות, 66:82 את אולימפיאקוס ו-60:93 את באיירן מינכן. ב-13 משחקי בית של הקבוצה נגד מכבי תל אביב עד היום ניצחה הקבוצה הבאסקית בתשעה, ואילו הצהובים ניצחו ארבעה משחקים, כשהפעם האחרונה הייתה בטופ 16 בעונת 2012/13, 62:66.

את באסקוניה מוביל בשנים האחרונות הפורוורד הגאורגי טוקו שנגאליה, שמעמיד העונה 17.4 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע. מלבדו רק שחקן אחד קולע בספרות כפולות - פייריה הנרי, שהחלים מפציעתו וישחק. שחקנים מובילים נוספים הם הגארד ניק סטואסקס והקלעים לוקה וילדוזה ומאט ג'נינג. היכולת ההגנתית של הקבוצה מרשימה מאוד כשבאסקוניה סופגת רק 71 נקודות בממוצע עד כה העונה.

"היורוליג היא תחרותית מאוד", סיפר סטאוסקס שהגיע אחרי מספר שנים ב-NBA, "ההגנה היא כנראה ההבדל הכי גדול מה-NBA. נאחנו אוהבים לשחק בבית, זה נותן לנו אנרגיה ותשוקה. אנחנו משחקים כאן טוב מאוד כרגע. מכבי גם משחקת טוב, הם ניצחו חמישה משחקים ברציפות, ויש להם שחקנים מנוסים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully