וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לבאסקוניה פילוסופיה דומה לשלנו". כספי לא ישחק

13.11.2019 / 15:03

הפורוורד של מכבי תל אביב סובל מכאבים, סנדי כהן ירשם במקומו. המאמן היווני: "נפגוש את אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביורוליג"

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

פורוורד מכבי תל אביב, עומרי כספי, עדיין סובל מכאבים בברכו ולא ימריא עם הקבוצה למשחק שלה נגד באסקוניה ביום חמישי (22:00, ספורט 5). סנדי כהן שנמצא בתהליכי קבלת אזרחות, יירשם במקומו ויקבל את ההזדמנות לראשונה מיאניס ספרופולוס. המאמן היווני אמר היום: "לעומרי יש בעיה עם הברך והוא עדיין לא מוכן לשחק. לרוע מזלנו הוא לא יהיה איתנו, נצטרך לשחק ביחד כדי לכסות על היעדרותו".

כספי עבר טיפולים בימים האחרונים במטרה לנסות להכשירו למשחק, אך כבר אתמול הבינו אנשי הקבוצה כי יאלצו להסתדר בלעדיו - בעיקר בגלל החשש שאם ישחק בוויטוריה, הוא עלול להחמיר את הפציעה. אגב, יהיה זה משחק היורוליג השני שכספי מחמיץ אחרי שבשל מחלה הוא לא התלבש נגד ריאל מדריד.

מכבי תמריא להתמודדות בעיצומו של רצף ניצחונות מרשים של 10 משחקים בכל המסגרות, מתוכם חמישה ביורוליג. המשחק נגד באסקוניה יהיה הראשון מבין שלושה רצופים של הקבוצה בחוץ במסגרת האירופית, ובהמשך היא תתארח אצל ברצלונה ומילאנו. ספרופולוס הוסיף: "באסקוניה היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביורוליג, עם פילוסופיית משחק דומה לשלנו. היא שיחקה רק שני משחקי בית עד כה וניצחה בשניהם בקלות, יהיה משחק מאוד תחרותי".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
נשאר לנוח. כספי/דני מרון

באסקוניה מגיעה להתמודדות אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, אבל היא ניצחה בשני משחקי הבית שלה העונה ביורוליג, 66:82 את אולימפיאקוס ו-60:93 את באיירן מינכן. ב-13 משחקי בית של הקבוצה נגד מכבי תל אביב עד היום ניצחה הקבוצה הבאסקית ב-9, ואילו הצהובים ניצחו 4.

את באסקוניה מוביל בשנים האחרונות הפורוורד הגאורגי טוקו שנגאליה, שמעמיד העונה ממוצעים של 17.4 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע. מלבדו רק שחקן אחד קולע בספרות כפולות - פייריה הנרי, אך הוא בספק להתמודדות. שחקנים מובילים נוספים הם הגארד ניק סטואסקס והקלעים לוקה וילדוזה ומאט ג'נינג. היכולת ההגנתית של הקבוצה מרשימה מאוד והיא סופגת רק 71 נקודות למשחק.

"תמיד יש איך להשתפר", אמר פראסוביץ' לקראת המשחק, "אני חושב ששיחקנו כמה משחקים טובים לאחרונה. מכבי היא קבוצה אתלטית שעובדת טוב מאוד טקטית. הם מאוד מחויבים וכשרואים את השחקנים שלהם משחקים הגנה עם כל האנרגיות האלה, מבינים איך הם ניצחו כל כך הרבה משחקים וצברו כל כך הרבה ביטחון".

עוד בוואלה!

כבר ברבע הגמר: מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים או הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully