וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה סוערת: השריטות על הפנים של ג'ו גומס אחרי התקיפה של ראחים סטרלינג: "השחקנים היו בהלם"

קשר מנצ'סטר סיטי "התנפל" על מגן ליברפול והושעה מהנבחרת, לאחר מכן התנצל: "עניין של 10-5 שניות". השחקנים מאוכזבים מסאות'גייט: "למה זה לא נשאר בחדר ההלבשה?"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

ראחים סטרלינג הודח אתמול (שני) מסגל נבחרת אנגליה לקראת משחקה מול מונטנגרו בעקבות עימות בינו לבין ג'ו גומס. כזכור, השניים התעמתו ביום ראשון על הדשא במשחק שבו ליברפול גברה 1:3 על מנצ'סטר סיטי והיו על סף עימות פיזי כשנצמדו זה לזה, ובאנגליה טוענים שאתמול, עם כניסתו לאימון הנבחרת, סטרלינג ניגש למגן ליברפול וניסה לתפוס אותו בצווארו, כהמשך ישיר למתיחות ביניהם במהלך המשחק.

עוד נטען כי גומס בירך לשלום את סטרלינג עם כניסתו לאימון, אבל סטרלינג העצבני הגיב בזעם והסתער עליו, לתדהמת השחקנים של הנבחרת - שבתחילה היו בטוחים שסטרלינג מתבדח. יש לציין כי גומס עשה עבודה הגנתית יעילה מול סטרלינג במהלך המשחק, וברשתות החברתיות באנגליה לגלגו על כך.

רחים סטרלינג, ג'ו גומס, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
גלש לנבחרת. ליברפול נגד סיטי/רויטרס
רחים סטרלינג, ג'ו גומס, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
סאות'גייט לא קיבל את זה. העימות/רויטרס

סטרלינג התנצל בפני גומס ובפני הסגל אחרי העימות באימון, התנצלות שהתקבלה על ידי גומס והשחקנים. סטרלינג גם התנצל בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אנחנו בספורט שבו האמוציות משתוללות ואני מספיק גבר כדי להודות שהרגשות השתלטו עליי.

ג'ו ואני אמרנו כמה דברים זה לזה, והמשכנו הלאה. עברנו את זה, ובגלל זה אנחנו משחקים את המשחק הזה, בגלל האהבה שלנו לזה. ג'ו ואני כבר בסדר, ושנינו מבינים שזה היה עניין של 10-5 שניות וזה נגמר, ולא נעשה מזה משהו יותר גדול ממה שהיה. בואו נתרכז במשחק של יום חמישי".

העימות הביך והסעיר את ההתאחדות האנגלית, המאמן גארת' סאות'גייט התלבט ארוכות אם להעניש את השחקן הכי יצירתי בסגל שלו, אבל לבסוף החליט להשעותו למשחק אחד: "אחת החוזקות שלנו כנבחרת הייתה ההצלחה שלנו להפריד בין הנבחרת ליריבויות בין הקבוצות. למרבה הצער, האמוציות מהמשחק ביום ראשון לא דעכו. אני מרגיש שקיבלנו את ההחלטה הנכונה".

עוד בוואלה!

גווארדיולה השתולל וזעם על השופטים שאישרו את השערים לליברפול: "תודה רבה לכם!"

לכתבה המלאה
ג'ו גומס, שחקן ליברפול, אימון נבחרת אנגליה. רויטרס
גומס/רויטרס

היום הנבחרת כבר חזרה להתאמן, והשניים נראו זה לצד זה מחויכים, אבל באנגליה חשפו: מתחת לעין של גומס נראו שריטות, ככל הנראה בגלל העימות והתקיפה האלימה של סטרלינג, שלכאורה צעק לעבר גומס "אתה עדיין חושב שאתה איש גדול?". עוד טוענים ב"דיילי מייל": "שחקנים מהנבחרת נותרו המומים מההחלטה לנפות את סטרלינג, התחושה בסגל היא שהמקרה היה צריך להישאר בחדר ההלבשה ולא לצאת".

ג'ו גומס, פלייר נבחרת אנגליה. רויטרס
קלוז אפ על השריטה. גומס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully