וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה השתולל וזעם על השופטים שאישרו את השערים לליברפול: "תודה רבה לכם!"

מנצ'סטר סיטי זעמה בעקבות אישור השערים, המאמן לחץ את ידי השופטים והקניט, באנגליה לא מבינים איך לא נשרק פנדל בשער הראשון: "מה הטעם ב-VAR?"

פפ גווארדיולה מתלונן על השיפוט במשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
פעמיים! גווארדיולה משתולל/רויטרס

זעם רב במנצ'סטר סיטי על השיפוט במשחק הערב (ראשון) מול ליברפול, שנגמר בניצחון גדול 1:3 לאדומים. זה החל כבר בשער הראשון, בדקה ה-6: פאביניו כבש אחרי שבצד השני טרנט אלכסנדר ארנולד נגע ביד ברחבה, והמשחק נמשך. צוות ה-VAR קבע שסיטי לא הייתה זכאית לפנדל ולכן השער אושר. יש לציין שהכדור נגע גם בידו של שחקן מנצ'סטר סיטי, לפני שנהדף לידו של מגן ליברפול.

גם השער השני של ליברפול, אותו כבש מוחמד סלאח בדקה ה-13, נראה גבולי כיוון שהמצרי ייתכן שהיה בנבדל בזמן המסירה שקיבל מאנדרו רוברטסון. גם השער הזה, כאמור, אושר. בהמשך גווארדיולה התלונן על עוד נגיעת יד של ארנולד בדקה ה-85, ושוב הדבר לא נבדק על ידי ה-VAR.

אחרי הפנדל השני שלא נשרק לטובת סיטי, גווארדיולה ממש השתולל על הקווים. בסיום המשחק גווארדיולה ניגש לשופטים, לחץ את ידיהם ואמר בזעם מוגן: "תודה רבה לכם! תודה רבה לכם!".

פפ גווארדיולה מתחבק עם יורגן קלופ אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
חיבוק בסיום לא מרגיע. קלופ ופפ/רויטרס

גם הפרשנים לא ממש הבינו מדוע ה-VAR לא התערב. חלוץ ליברפול לשעבר רובי פאולר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "נגיעת יד ברורה, אבל האם זה הגיע דרך היד של ברנרדו לעבר היד של טרנט?". שחקן קובנטרי דייויד מיילר כתב: "אני חושב שזו נגיעת יד, לא מאמין איך הם לא עלו על זה". סוכן השחקנים ליאם קאנינג כתב: "איך לעזאזל זו לא נגיעת יד? מה הטעם ב-VAR אם לא משתמשים בו? מגוחך".

גארי נוויל, שמפרשן את המשחק ב"סקיי" התייחס להחלטות השנויות במחלוקת ואמר: "זה בוודאות פוגע בידו של אלכסנדר ארנולד ואני חושב שלסרחיו אגוארו יש כל סיבה להתעצבן. הכדור מגיע אליו ממרחק גם, זה בלי שום ספק נעצר בידו". ג'יימי קראגר הגיב ואמר: "אפשר לראות את ראחים סטרלינג מגיע מאחור, אין ספק שנגיעת היד מונעת ממנו להגיע אל הכדור".

בפתיחת המחצית השנייה עוזר המאמן של מנצ'סטר סיטי מיקל ארטטה שוחח במשך דקה או שתיים עם השופט הרביעי ונראה היה שהתלונן בפניו על שתי ההחלטות. גם פפ גווארדיולה נראה עצבני וזרק הערות ממרחק.

שופט העבר מארק קלטנברג ניתח את האירועים עבור "דיילי מייל" וכתב: "מנצ'סטר סיטי לא הייתה צריכה לקבל פנדל לפני הגול של פאביניו", כי הכדור נהדף לשם מהיד של ברנרדו סילבה, ו"בגלל זה אני לא מבין את ההסבר הרשמי של הליגה, לפיו לא נשרק פנדל כי זו לא הייתה נגיעת יד מכוונת".

נגיעת היד של טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן ליברפול. מתוך טוויטר, אתר רשמי
נגיעת היד של אלכסנדר ארנולד/אתר רשמי, מתוך טוויטר
השער של שחקן ליברפול מוחמד סלאח אחרי ספק נבדל. מתוך טוויטר, אתר רשמי
רגע המסירה לסלאח בשער השני/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מזווית אחרת: נראה שסלאח לא בנבדל

נבדל בגול של סלאח? ליברפול כובשת מול מנצ'סטר סיטי. צילום מסך
נבדל בגול של סלאח? ליברפול כובשת מול מנצ'סטר סיטי/צילום מסך
הכדור נוגע ביד של סילבה - מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול. צילום מסך
הכדור נוגע ביד של סילבה לפני הטענה לפנדל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully