וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות לחץ האוהדים: מכבי חיפה הקפיאה את מכירת הכרטיסים לחדרה

12.11.2019 / 17:33

ארגוני האוהדים החרימו את מכירת הכרטיסים למשחק החוץ בשל העלאת מחירים, בחדרה הגיבו: "המחיר שדרשו מנוגד לתקנון". המסר לשועה: אתה לא עוזב

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה החליטה להקפיא את מכירת הכרטיסים למשחק החוץ נגד הפועל חדרה ב-1 בדצמבר, על רקע טענות ראשי ארגוני האוהדים על מחירים מופקעים. אוהדי חיפה ציפו לשלם מחיר אחיד של 60 שקלים כמו במשחק נגד הפועל כפר סבא, אולם חדרה העמידה למכירה כרטיסים ב-80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לילדים ונוער. בעקבות זאת, ראשי הארגונים הנחו את האוהדים לא לרכוש כרטיסים ובמועדון החליטו להיעתר למחאת האוהדים והקפיאו את המכירה.

בחדרה הגיבו לעניין וטענו ש"עוד לפני הכעס של אוהדי מכבי חיפה, בחדרה רצו ללכת לקראת אוהדי חיפה ולמכור כרטיסים במחיר אחיד של 60 שקלים, בדיוק כפי שהם שילמו במשחקי החוץ מול נס ציונה וכפר סבא. אלא שכיוון שמדובר בדבר המנוגד לתקנון (התקנון מאפשר למכור במחיר אחיד עד 50 שקלים בלבד), ביררנו את הנושא מול תובע ההתאחדות וקיבלנו תשובה חד משמעית כי אם נעשה זאת, נועמד לדין. אי לכך ובהתאם לזאת, הוחלט בחדרה לגבות 80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לנוער/חיילים/נשים, שזה ממוצע של 60 שקלים לכרטיס והאפשרות הכי קרובה למחיר אחיד של 60 שקלים. אנו משוכנעים כי לאור הצלחת שתי הקבוצות והעובדה כי המשחק ייערך לאחר פגרה בת שלושה שבועות, האיצטדיון בנתניה יהיה מלא ומבקשים מכל מי שמעוניין לרכוש כרטיס להקדים ולעשות זאת כדי להבטיח את מקומו באיצטדיון".

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הקבוצה נעתרה לבקשת הקהל. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הגיבה לחדרה וציינה באתר הרשמי: "לפני כשבוע, שלחנו מכתב מפורט למספר קבוצות בליגת העל ובו ביקשנו מספר דברים:

1. תיאום בהגעת אוהדינו למשחקי החוץ.
2. הקצאת כמויות של כרטיסים.
3. התחשבות בקביעת מחיר הכרטיס - לא לשנות את מדיניות מחירי הכרטיסים, כפי שהייתה בעונה שעברה.

"בתחילת השבוע פנו אנשי חדרה למנכ"ל הקבוצה אסף בן דב ונקבו את המחיר הצפוי למשחק הקרוב בין הקבוצות. לאחר שיח הובהר להם שהמחיר אותו דרשו גבוה מהעונה שעברה ב-50% לאדם בוגר.

"אסף הבהיר לאנשי חדרה כי הקהל עשוי למחות ברגליים ולא להגיע למשחק. אנשי חדרה הפחיתו את המחיר, אך לצערנו הוא עדיין גבוה יותר מבעונה שעברה. למרות בקשות חוזרות ונשנות, לצערנו עודכנו כי המחיר הסופי נקבע ואינו ניתן לשינוי. המועדון יפנה פעם נוספת לגורמים הרלוונטים בנושא מחירי הכרטיסים".

עוד בוואלה!

שועה לבלבול: "אם אתה לא מחזיק ממני, תגיד לי ואני אעזוב"

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
"יענקל'ה שחר שם עליו הרבה כסף ועשה מאמצים גדולים כדי להחתימו". שועה/טל לוי

אחרי השיחה הטעונה שנערכה אתמול (שני) בין ירדן שועה למרקו בלבול, במכבי חיפה שלחו מסר לשחקן שהוא לא יעזוב את הקבוצה, ושהם מצפים ממנו להוריד את העניין מהפרק ולהמשיך לעבוד קשה כדי לתפוס את מקומו.

כזכור, מי שיזם את הפגישה היה למעשה המאמן מרקו בלבול, אך במהלך השיחה הטעונה אמר שועה למאמן שאם הוא לא בונה עליו או מחזיק ממנו אז שיגיד לו וזה יעזוב את הקבוצה. בחיפה ישוחחו עם שועה ויבהירו לו את הדברים, כשגם בסביבתו אמרו שהעניין נופח והוא אינו אמר שהוא רוצה לעזוב אלא ביקש לדעת האם בונים עליו, ושאם לא - שיהיו הוגנים ויניחו בפניו את הדברים בצורה גלויה.

"ירדן יישאר בקבוצה. יענקל'ה שחר שם עליו הרבה כסף ועשה מאמצים גדולים כדי להחתימו", אמר גורם במועדון, "לא מן הנמנע שיענקל'ה בעצמו ישוחח עם ירדן".

אגב, מי שמאוד רוצה בהצלחתו של שועה בקבוצה הוא בנו של הבעלים, אור שחר, שהיה מהגורמים היותר משפיעים בהבאתו של השחקן. בכל מקרה שועה צפוי להמשיך כרגיל, ולא מן הנמנע שיקבל דקות משחק מול הפועל חדרה לאחר הפגרה.

(עדכון ראשון: 10:54)

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. ברני ארדוב
הבו שלו תומך נלהב בשועה. שחר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully