וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה לבלבול: "אם אתה לא מחזיק ממני, תגיד לי ואני אעזוב"

11.11.2019 / 17:28

חלוץ מכבי חיפה אמר את הדברים בשיחת הבהרה שיזם המאמן לאחר שהשחקן לא שותף מול בית"ר ירושלים. בלבול הסביר שכל ההחלטות שלו מקצועיות

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה ומאמן הקבוצה מרקו בלבול קיימו היום (שני) ביוזמת המאמן שיחה טעונה מאוד. שועה, שהיה טוב מאוד כשנכנס כמחליף מול הפועל תל אביב, התאכזב מאוד שלא קיבל ולו דקת משחק אחת מול בית"ר ירושלים וביקש לערוך שיחת הבהרה עם בלבול.

בשיחה ביקש החלוץ לדעת מה מעמדו ותהה בפניו מדוע אינו מקבל הזדמנויות. לפי גורמים המעורים בפרטים, שועה אף אמר לבלבול: "אם אתה לא רוצה אותי ולא מחזיק ממני, אז תהיה אמיתי ותגיד לי ואני אעזוב אם צריך". המאמן, כך טוענים אותם גורמים, הגיב לשחקן שהוא מצפה מכולם להתאמן בצורה קשה ורצינית ושכל ההחלטות שלו מקצועיות.

כזכור, שועה עבר כמה עבירות משמעת שגרמו לו לאבד את מקומו בהרכב. כמו כן, התקופה הטובה בה נמצאת הקבוצה הביאה לכך ששועה לא מצא את דרכו חזרה אל ה-11. לא מעט קבוצות בליגת העל עוקבות אחר המתרחש ואם אכן שועה יבקש לעזוב, חלק מהן יגישו הצעה לחיפה. כזכור בחיפה רכשו 60% מכרטיס של החלוץ ב-1.3 מיליון יורו, סכום שהיווה שיא מועדון ואם השחקן יעזוב, בחיפה ידרשו סכום גבוה מאוד.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
התקשה לקבל את זה שלא שותף מול בית"ר. שועה/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully