וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר אמריק אובמיאנג כתב: "אדבר עם מי שאני רוצה" והוסיף אצבע משולשת

החלוץ הגיב לידיעה לפיה בארסנל דרשו ממנו לסיים את קשריו עם אחד האוהדים המפורסמים בערוץ האוהדים: "אני שומע הרבה בולשיט"

עדכון ראשון: 17:47

חלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג עם אוהד הקבוצה טרופז. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
אובמיאנג והאוהד טרופז/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

אחרי שסרט הקפטן נלקח מגרניט ג'אקה והועבר לפייר אמריק אובמיאנג, עכשיו מסתבר שיש אנשים בתוך ארסנל שלא מרוצים גם מהקפטן החדש. על פי דיווח של העיתונאי דייויד אורנסטיין, שנחשב לבעל קשרים טובים מאוד במועדון, הענקת סרט הקפטן לחלוץ מגאבון עוררה סערה חדשה.

אובמיאנג פופולארי מאוד בקרב שחקני ארסנל אחרי שכבש 50 שערים ב-78 מאז שעבר אל הקבוצה מבורוסיה דורטמונד בינואר 2018 והוא הקדים ברשימה את הקטור ביירין, אלכסנדר לקאזט ומסוט אוזיל.

הפיכתו של אובמיאנג לקפטן ארסנל גרמה דאגה בקרב חבריו לקבוצה בשל הקשרים שלו עם פלטפורמת האוהדים שנקראת AFTV, "טלוויזית האוהדים של ארסנל". לפי הדיווח, החלוץ ביחסים טובים עם אנשי הערוץ מעורר המחלוקת, בו האוהדים שוטחים את דעותיהם אחרי משחקים. בין היתר, אובמיאנג סימן לייק למספר פוסטים של הערוץ, לו יש יותר ממיליון מעריצים רשומים ביוטיוב. אובמיאנג סימן לייק גם לפוסט אחד שהעביר ביקורת על אונאי אמרי ביוני ובספטמבר לאחד שדרש למכור את גרניט ג'אקה.

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
במועדון לא אוהבים את היחסים בין אובמיאנג לאוהדים. אונאי אמרי/רויטרס

במועדון מאמינים ש-AFTV משפיעה בצורה שלילית על השליליות סביב המועדון, הבעלים סטן קרונקי ושחקנים מסוימים. גורם אפילו אמר ל"Athletic" (שם פורסמה הידיעה) שאובמיאנג היה חכם להתחבר עם אנשי הערוץ ובכך הפך את עצמו למי שלא סופג ביקורת. זה והפעילות שלו באינסטגרם גרמה לכמה מחבריו של אובמיאנג בקבוצה להתעצבן.

הדיווח טען שאנשים במועדון דרשו מאובמיאנג לסיים את מערכת היחסים שלו עם "טרופז", אחד האוהדים המזוהים והמוכרים ביותר בערוץ. לאחרונה האוהד אפילו הוזמן על ידי החלוץ לתא שלו כדי לצפות במשחק. למרות המתיחות הזו, בארסנל נחושים להאריך את חוזהו של אובמיאנג לפני שהוא נגמר בתום העונה הבא. אובמיאנג עצמו מוכן לחכות ולראות לאן הולכת העונה הנוכחית לפני שיתחייב לעתיד.

אובמיאנג עצמו הגיב לידיעה כשהעלה בסטורי שלו באינסטגרם תמונה שלו עם הסלולרי שלו וכתב: "בדיוק הגעתי לגאבון ושמעתי הרבה בולשיט. אני אדבר עם מי שאני רוצה מתי שאני רוצה ואם מישהו לא שמח מזה, אז אתם כבר יודעים". אובמיאנג חתם את הכיתוב עם אצבע משולשת.

הסטורי של פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של אובמיאנג/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully