וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בנאפולי: הבעלים מאיים למכור "חצי מהסגל", ודריס מרטנס תחילה

באיטליה מדווחים שאחרי "המרד" נגד דה לורנטיס, הבעלים רוצה להיפטר מהכוכבים שלו בינואר ובקיץ. על הפרק: קוליבאלי, קאייחון והסמל הגדול ש"כבר סגור באינטר"

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
נמאס לו. דה לורנטיס/GettyImages

הבעלים של נאפולי אורליו דה לורנטיס מאיים "למכור חצי מהסגל" של הקבוצה לנוכח המאבקים הפנימיים במועדון. בשבוע שעבר השחקנים הכריזו "מרד" נגד הבעלים, שדרש לכנס אותם במחנה אימונים אחרי התיקו מול זלצבורג בליגת האלופות. ה"מרד" הוביל למתיחות וזעם של השחקנים נגד דה לורנטיס, שכעת טוען שהוא שוקל להקטין את ההפסדים הכספיים שלו ולשחרר כמה מהשחקנים היקרים של הקבוצה - חלקם כבר בחודש ינואר בחלון ההעברות, וחלקם בקיץ.

באיטליה נטען שלא מדובר בגחמה ודה לורנטיס "לא מתכוון לקבל החלטות בצורה אמוציונלית", ויבחן היטב את ההשלכות. על פי "גאזטה", דריס מרטנס הוא אחד השמות שהועלו. "ראשי המרד - מרטנס וחוסה קאייחון - עשויים להימכר כבר בחורף, אבל השאר בקיץ", כך נכתב. על פי הדיווח, שחקנים נוספים שעשויים להימכר הם לורנצו אינסינייה וקאלידו קוליבאלי.

ב"קוריירו דלו ספורט" נטען אתמול שמרטנס כבר סיכם עם מעבר לאינטר בקיץ הקרוב. דה לורנטיס הכריז בעבר שהוא לא מעוניין שמרטנס, אחד השחקנים האהובים על ידי האוהדים, יישאר בנאפולי תחת תנאי השכר הנוכחיים ושהוא מעוניין לחתום איתו על חוזה חדש, נמוך יותר. באיטליה טוענים שהוא סיכם עם אינטר על חוזה לשנתיים תמורת 6 מיליון יורו לעונה ויעבור בקיץ. קאייחון עשוי לעבור לליגה הסינית. כמו כן, "גאזטה" מדווח שששחקני ההגנה אלסעיד הוסאי ופאוזי גולאם עשויים לעזוב גם הם.

שחקן נאפולי, דריס מרטנס. רויטרס
בדרך לאינטר. מרטנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully