וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המשחק בישראל: "ברצלונה חוששת שסוארס ומסי מסכנים את עצמם לחינם"

ב"מארקה" טוענים שברצלונה מוטרדת מהשתתפותם של השניים במשחקי הידידות של נבחרותיהם: "מחזיקים אצבעות שהמסע המיותר יעבור בשקט"

עריכת וידאו: מתן חדד

מסתבר שברצלונה לא שלמה עם ההשתפות של ליאונל מסי ולואיס סוארס במשחק הראווה בין ארגנטינה לאורוגוואי ביום שני הבא בישראל. על פי דיווח ב"מארקה", מאמני הקבוצה מוטרדים מאוד ממצבו של לואיס סוארס וחוששים ש"הוא יסכן את עצמו לחינם" בצמד משחקי הידידות של אורוגוואי - הראשון מול הונגריה בבודפשט, השני מול ארגנטינה באצטדיון בלומפילד.

"ממילא סוארס רחוק מלהיות 100 אחוז כרגע. הוא לא כשיר לחלוטין, והחשש הוא שבנבחרת אורוגוואי יאיצו בו לחזור גם אם לא יהיה צורך בכך", נכתב.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ליד שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
רק שלא ייפצעו. מסי וסוארס/AP

גם לגבי ליאו מסי יש בברצלונה טרוניות. ב"ספורט" הקטלאני צייינו ש"בברצלונה חוששים שמסי יידבק ב'וירוס פיפ"א' במהלך שהותו עם הנבחרת, ומקווים שזה יעבור בשקט", במה שהוגדר כ"מסע יחסי ציבור מיותר ומסוכן".

השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של שחקני ברצלונה שיצטרפו לנבחרותיהם בפגרה. מלבד מסי וסוארס, נכללים ברשימה גם מארק אנדרה טר סטגן, אנטואן גריזמן, קלמון לנגלה, ארתורו וידאל, סרג'יו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' ופרנקי דה יונג, וכן גם אנסו פאטי וז'אן קלייר טודיבו שישחקו במדי הנבחרות הצעירות של ספרד וצרפת בהתאמה.

עוד בוואלה!

אמן הכדורים הנייחים: כך ליאו מסי הפך ל"בועט החופשיות הגדול בהיסטוריה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully