וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן מספר על "המקצוענות" במכבי תל אביב: "תענוג להיות חלק מזה"

11.11.2019 / 8:25

המתאזרח מרוצה מהגישה של השחקנים בניצחון באילת: "החדשים לא הבינו כמה זה חשוב". ספרופולוס ינסה להוריד עומסים נגד באר שבע

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב העפילה אמש (ראשון) לרבע גמר גביע המדינה בזכות ניצחון 76:97 על הפועל אילת בחוץ. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, נטולת עומרי כספי שקיבל מנוחה, ברחה לקבוצה הביתית במהלך הרבע השלישי אחרי מחצית ראשונה צמודה וגמרה את המשחק די בקלות.

אותלו האנטר הוביל את קלעי הצהובים עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים כשחמישה שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות. בניגוד לחלוקת הדקות הרגילה של ספרופולוס, הפעם שישה שחקנים שיחקו מעל 20 דקות, ובקבוצה מאמינים שאותם שחקנים יקבלו פחות דקות במשחק הליגה מחר נגד הפועל באר שבע (19:30, ספורט 5).

מי שעוד רשם משחק טוב הוא דני אבדיה שקלע 12 נקודות, הוסיף 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. הכישרון הצעיר של הצהובים, שמיעט לשחק בשני משחקי היורוליג האחרונים, לא ירד מהפרקט במהלך המחצית השנייה, אחרי שבראשונה הוריד אותו ספרופולוס כשביצע את העבירה השנייה שלו, ודאג להסביר לו היטב מדוע.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
יש חיבור מיוחד השנה. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

"אני חושב ששיחקנו די טוב, לא הורדנו את הרגל מהדוושה לאורך כל המשחק, לא האטנו", סיכם ג'ייק כהן שקלע 16 נקודות, "אני גאה מאוד באיך ששיחקנו, כמה מהשחקנים החדשים לא יודעים כמה המשחק הזה חשוב למכבי, הם חושבים שזה רק עוד משחק, וקל מאוד להיקלע למשחק קשה כאן, במיוחד שזה משחק הדחה. הגבנו והתמודדנו יפה מאוד".

המשחק אמש היה הראשון מבין שישה שמחכים לצהובים עד ליום שישי הבא, וכהן לא מודאג מהעומס: "אנחנו צריכים לשמור על עצמנו בפוקוס מנטאלית, יש לנו קבוצה מקצוענית מאוד השנה, זה תענוג להיות חלק מהקבוצה הזאת. אני מאמין שאנחנו לא צריכים לחשוב על העבר או העתיד, אלא להתרכז רק בהווה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 76:97 את הפועל אילת ועלתה לרבע הגמר, גם ראשון לציון עלתה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully