וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מירוץ האליפות באנגליה גמור"

הפורטוגלי דיבר על הצמרת האנגלית אחרי ה-1:3 של ליברפול מול סיטי. רוי קין: "היא קורעת את היריבות שלה לגזרים"

ז'וזה מוריניו מאמן כדורגל פורטוגלי. GettyImages
מאמין שהתואר כבר בכיס של ליברפול. מוריניו/GettyImages

רוי קין מאמין שמאבק האליפות בפרמיירליג נגמר. קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד, שמשמש פרשן ב"סקיי", דיבר באולפן אחרי ה-1:3 של המייטי רד'ס מול מנצ'סטר סיטי וקבע שהקבוצה של יורגן קלופ תחזיר את האליפות לליברפול אחרי 30 שנה.

"ליברפול בכושר אדיר", אמר קין, "אני לא מהמר, אבל אני חושב שזה גמור. זה לא אמור להיות קל. אם זה היה קל, כולן היו זוכות באליפות, אבל זה לא. זה אמור להיות קשה ותובעני וככה זה, אבל כשאתה זוכה בזה, זה מרגיש נהדר. אם אתה יושב בחדר ההלבשה של ליברפול, אתה צריך לחשוב 'קדימה, תביאו את האתגר הבא'. ליברפול קורעת את היריבות שלה לגזרים, היא עושה את זה בשנתיים או שלוש האחרונות. היא משחקת בצורה פנטסטית. היא גם נראית כמו קבוצה שנמצאת בכושר מצוין. יש לה אנרגיות גבוהות וזה נותן לה את היכולת להגיע להישגים".

ז'וזה מוריניו הוסיף: "לדעתי זה גמור. אלא אם משהו יקרה ברמה של פציעה שתשבור את הקבוצה, אבל אני חושב שהקבוצה הזו היא פאזל שלם. הכול מותאם ונכון מבחינת איכות השחקנים. הפאזל שלהם ממש טוב, מה שהם עשו מבחינה טקטית כדי להשאיר את מאנה וסלאח במצבים שהם הגיעו אליהם, העבודה שפירמינו עושה בשביל זה, מרשים מאוד. סיטי יכולה לנצח בשבעה, שמונה, תשעה משחקים ברציפות, אבל אני לא רואה את ליברפול מאבדת את היתרון הזה".

המאמן הפורטוגלי המשיך ואמר: "המסר שיורגן נותן הוא המסר הנכון, גם פפ נותן את המסר הנכון. אם אתה בפיגור, אתה צריך להרגיש שאתה יכול להדביק אותם. אם אתה בפסגה, אתה צריך להרגיש שזה לא נגמר".

יורגן קלופ חוגג אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
האליפות כבר בכיס שלו? קלופ/רויטרס

בלם מנצ'סטר סיטי והקפטן שלה לשעבר וינסנט קומפני ניסה לשדר אופטימיות עבור האקסית בשידור ואמר: "ליברפול יכולה לסמוך על הקישור ועל שני המגנים. יש לה עוד הרבה מאוד משחקים לשחק העונה, ובכל העולם. העונה עדיין יכולה להיות דרמטית, יש הרבה משחקים ואי אפשר לוותר על איזה מפעל כי ליברפול רוצה ללכת על כל התארים. היא הראתה כמה היא חזקה. אני חושב שמנצ'סטר סיטי חזקה מאוד והיא לא תוותר.

מאמן העבר גרהאם סונס: "הדבר היחיד שיכול לעצור את ליברפול זה פציעות. היא מראה עקביות מדהימה. המסר של קלופ עובר אל השחקנים בצורה מושלמת. פציעות עלולות לפגוע בהם. כשחקן אתה רוצה לשחק בכל משחק ותמיד אומר שאתה מרגיש טוב כדי לשחק. המשחקים האלה תובעניים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully