וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ חגג "גולים מדהימים" והוסיף: "תשע נקודות מסיטי, מי היה מאמין?"

מאמן ליברפול התרגש מה-1:3 על מנצ'סטר סיטי, פפ החמיא למוליכה: "הקבוצה הכי חזקה באירופה, באצטדיון הכי קשה בעולם". סילבה: "מול ליברפול אתה יכול לשחק יותר טוב, ועדיין להיות בפיגור 2:0 או 3:0"

פפ גווארדיולה מתחבק עם יורגן קלופ אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
ניצחון תשיעי על גווארדיולה. יורגן קלופ/רויטרס

ליברפול גברה היום (ראשון) 1:3 על מנצ'סטר סיטי והמשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה, כשאחרי 12 מחזורים המאזן שלה עומד על 11 ניצחונות ותיקו אחד, 34 מ-36 נקודות אפשריות, מאזן שערים 10:28, והכי חשוב: פער של 8 נקודות מהמקום השני, פער של 9 נקודות מהאלופה והפייבוריטית מנצ'סטר סיטי, וחלום האליפות הראשונה אחרי 30 שנה ממשיך להיראות ממשי יותר ויותר באנפילד הנרגש.

מאמן ליברפול יורגן קלופ החמיא לסיטי: "הם היו טובים, הו הם היו טובים, ובסיום היינו צריכים להגן עם כל מה שיש לנו, אבל כבשנו שערים מדהימים. זה היה משחק קשה, האינטנסיביות הייתה גבוהה, אבל זה היה שווה את זה. השחקנים שלי היו מרוכזים ונחושים. זה היה כל כך טוב. זו הדרך היחידה לנצח את סיטי. אולי קבוצות אחרות יכולות לעשות את זה בדרך אחרת, אבל אנחנו רק ככה יכולים לנצח אותם".

קלופ הודה שהפער מסיטי "מרגיש כמו משהו חדש לחלוטין", והוסיף: "תשע נקודות, מי היה מאמין שמשהו כזה יכול לקרות. אבל זה לא חשוב, כי מי רוצה להיות ראשון בתחילת נובמבר? אתה רוצה להיות ראשון בחודש מאי".

יורגן קלופ חוגג אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
בדרך לאליפות אחרי 30 שנה? יורגן קלופ/רויטרס

פפ גווארדיולה היה נסער מאוד לאורך המשחק בעקבות הטענות של קבוצתו לטעויות שיפוט מכריעות. "תשאלו את השופטים, אל תשאלו אותי", אמר פפ העצבני, שבסיום המשחק ניגש לשופטים ואמר להם "תודה רבה!" בכעס מופגן, "תשאלו את מייק ריילי והחבר'ה ב-VAR. הייתי מעדיף לדבר על היכולת שלנו... מה שקרה היום זה שהראינו למה אנחנו אלופים. אני כל כך גאה בשחקנים שלי, יותר מתמיד. אנחנו יכולים להיות גאים באיך ששיחקנו מול הקבוצה הכי חזקה באירופה, באצטדיון הכי קשה בעולם. זו הייתה אחת ההופעות הכי טובות שלנו. שיחקנו כמו קבוצה שלקחה אליפות שנה אחרי שנה. אי אפשר להכחיש שליברפול טובה, אבל היינו במשחק כל הזמן, הראינו אופי. נלחמנו עד הסוף. זה חשוב לגדול כקבוצה וכמועדון. היה כבוד עבור שתי הקבוצות כדי להראות לקהל בפרמיירליג משחק כמו זה".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול ניצחה 1:3 את מנצ'סטר סיטי במשחק העונה

לכתבה המלאה
סאדיו מאנה ליברפול וירג'יל ואן דייק. GettyImages
כוכבי על. ואן דייק ומאנה חוגגים/GettyImages

האם סיטי עדיין יכולה לזכות באליפות? "אני לא יודע", אמר גווארדיולה, "אני לא קוסם, אני לא יודע מה יהיה בעתיד". האם כשאמרת "תודה רבה" לשופטים היית סרקקסטי? "בשום אופן לא", אמר פפ, "בירכתי אותם".

מגן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד התייחס לנגיעת היד שלו השנויה במחלוקת לפני השער הראשון של קבוצתו: "יש את ה-VAR. אני חושב שהכדור אולי פגע לי ביד, אבל קודם הוא נגע ביד של סילבה. אתה חייב להמשיך לשחק. הם התלוננו, אבל אתה חייב להמשיך לשחק". על היכולת של ליברפול: "אנחנו במומנטום טוב, עדיין לא מנוצחים, ובבית יש לנו יתרון עם הקהל, כך שבכל פעם שאנחנו פה אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לקחת את שלוש הנקודות. בעונה שעברה לקחנו 97 נקודות וזה לא הספיק, כך שאנחנו יודעים שגם השנה נצטרך משהו דומה".

ברנרדו סילבה מסיטי החמיא לליברפול בסיום: "אם אתה נותן להם אינץ', הם ייקחו אותו ויכבשו שער. זה מה שקורה. אתה יכול לשחק יותר טוב מליברפול, להיות בפיגור 2:0 או 3:0. הם כנראה הקבוצה הכי טובה בעולם בהתקפות מתפרצות, מצבים נייחים וכדורים חופשיים". עם זאת, סילבה אומר ש"זה עדיין חודש נובמבר, ויש עוד המון משחקים לשחק. אנחנו לא בפוזיציה אידיאלית, ואנחנו חייבים להשתפר. לעולם לא נישבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully