וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה

בנסבאיני כבש (20) והורחק (87) וצמד של הרמן (22 ו-59) קבעו 1:3 למוליכה על ורדר ברמן. לברקוזן ניצחה 0:2 את וולפסבורג

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים. GettyImages
פתחו פער בפסגה. שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך/GettyImages

המחזור ה-11 בליגה הגרמנית ייחתם היום (ראשון) עם שלושה משחקים. מוליכת הטבלה בורוסיה מנשנגלדבאך פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה לאחר שניצחה 1:3 את ורדר ברמן. לאחר שהשיגה ניצחון בכורה בליגת האלופות, באייר לברקוזן הצליחה לנצח 0:2 בוולפסבורג. פרייבורג ניצחה 0:1 את איינטרכט פרנקפורט ונצמדה אל חבורת הצמרת.

פטריק הרמן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
כבש צמד לזכות המוליכה. פטריק הרמן/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:3

מוליכת הטבלה הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון ישלח אותה לפגרת הנבחרות עם יתרון של ארבע נקודות על רד בול לייפציג שבמקום השני. שחקניו של מרקו רוזה היו גדולים על אלו של פלוריאן קויפלט ולמעשה סגרו עניין כבר במחצית הראשונה בבליץ תוך שלוש דקות: בדקה ה-20 העלה רמי בנסבאיני את המארחת ליתרון לאחר שנגח לרשת כדור נייח שהורם על ידי לאסלו בנס. בדקה ה-22 זה כבר 0:2 לגלדבאך: כדור ארוך חצה את כל הגנת האורחים והגיע לפטריק הרמן שדחק מקרוב. ורדר ברמן החמיצה פנדל במחצית השנייה, וראתה את הרמן משלים צמד בדקה ה-59 לאחר שהתקדם מול האין הגנה של ברמן וכבש את השלישי. כובש השער הראשון, רמי בנסבאיני הורחק בדקה ה-87 לאחר שראה צהוב שני. ברמן השיגה שער מצמק שתי דקות תוספת הזמן מרגליו של לאונדרדו ביטנקורט, אך בסיום היתה זו גדלבאך שחגגה.

עוד בוואלה! ספורט

גרמניה: באיירן מינכן חגגה על דורטמונד עם 0:4 מרשים

לכתבה המלאה
קארים בלארבי שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
בלארבי חוגג את השער שלו/GettyImages

וולפסבורג - באייר לברקוזן 2:0

האדומים השיגו ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות, בעוד וולפסבורג עם הפסד רביעי ברציפות אחרי שפתחו את העונה ללא הפסדים בכלל עד אותו משחק גביע בו חטפו 6:1 מלייפציג בבית. זה משחק שמיני ברציפות של הזאבים ללא ניצחון. קארים בלארבי כבש את השער כבר בדקה ה-25 כשפרץ מימין, עבר שלושה שומרים חולמניים ובעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-96 פאוליניו הברזילאי, שרק נכנס בדקה ה-90, הצליח לנצל את האין הגנה של וולפסבורג, פרץ וכבש את ה-0:2.

כריסטיאן שטרייך מאמן פרייבורג. GettyImages
כריסטיאן שטרייך ופרייבורג עם ניצחון נוסף/GettyImages

פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 0:1

המארחת השיגה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ושיפרה את מאזנה ל-21 נקודות כשהיא צמודה לבאיירן ולייפציג ורחוקה ארבע נקודות מבורוסיה מנשנגלדבאך המוליכה. נילס פטרסן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-77 במה שהיה השער ה-50 שלו אי פעם בבונדסליגה. גלסון פרננדס הורחק בצהוב שני אצל האורחת בדקה ה-45, דוד אברהם הצטרף אליו עם אדום ישיר בדקה ה-96 אחרי שדחף בצורה אלימה ומכוערת את מאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך וייתכן שיושעה מכמה משחקים. וינצ'נזו גריפו הורחק בפרייבורג מהספסל בדקה ה-101 אחרי שהשתתף בקטטה שפרצה בעקבות האדום של אברהם.

נילס פטרסן שחקן פרייבורג. GettyImages
פטרסן חוגג את שער הבונדסליגה ה-50 שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully