וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן חגגה על דורטמונד עם 0:4 מרשים

האלופה המשיכה את המסורת הביתית ושוב השפילה את יריבתה הגדולה, רוברט לבנדובסקי כבש צמד ומולר הגיע ל-100 בישולים. לייפציג בפסגה

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

המחזור ה-11 בבונדסליגה הגיע לשיאו הערב (שבת) עם הרביעייה המרשימה של האלופה באיירן מינכן לרשת יריבתה הגדולה בורוסיה דורטמונד. אוהדי הרטה ברלין ערכו מופע נהדר לציון 30 שנה לנפילת חומת ברלין, אך זה לא עזר לקבוצתם שהפסידה בביתה לרד בול לייפציג. שאלקה פספסה הזדמנות להיצמד ללייפציג לאחר שסיימה את משחקה מול פורטונה דיסלדורף מהתחתית ב-3:3. הופנהיים ניצחה ביום שישי את קלן.

הנזי פליק מאמן באיירן מינכן. רויטרס
ניצחון גדול. הנזי פליק/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 0:4

המפגשים הקודמים בין הקבוצות באליאנץ ארנה הסתיימו ב-1:5, 1:4, 0:6 ו-0:5 לזכות באיירן מינכן, שהוסיפה הערב עוד רביעייה מהממת לאוסף. דורטמונד הגיעה אחרי המהפך הגדול מול אינטר בליגת האלופות, אבל גם היא נפלה קורבן לרצף המדהים של רוברט לבנדובסקי. האקס הפולני נגח מקרוב אחרי הרמה של בנז'מן פבאר בדקה ה-17, תומאס מולר בישל לסרג' גנאברי במתפרצת בדקה ה-47 והוסיף אסיסט גם ללבנדובסקי שהשלים צמד בדקה ה-76 והגיע ל-16 שערי בונדסליגה העונה (יותר משמונה קבוצות). מולר עצמו הגיע ל-100 בישולים, והוא הראשון שעושה את זה בליגה הגרמנית מאז החל איסוף הנתונים ב-2004. למשחק לא יכול היה להיות אקורד סיום מתאים יותר מאשר שער עצמי של מאטס הומלס, שחזר לדורטמונד מבאיירן בקיץ ודחק לשערו בדקה ה-80. הבווארים עם 21 נקודות וכרגע במקום השלישי אחרי שני ניצחונות עם הנזי פליק, דורטמונד עם שתי נקודות פחות במקום החמישי.

עוד בוואלה!

הנכס הכי חשוב של ריאל?

לכתבה המלאה
מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד עם סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער עצמי לקינוח. מאטס הומלס עם סרג' גנאברי/רויטרס

הרטה ברלין - ר.ב. לייפציג 4:2

השוורים השיגו ניצחון רביעי רצוף והמשיכו את התקופה המצוינת שלהם. מקסימיליאן מיטלשטאדט נתן תקווה למארחת כשהעלה אותה ליתרון ראשון בדקה ה-32, אך שחקניו של ג'וליאן לנגסמן ענו בפנדל של טימו וורנר בדקה ה-38 ושער של מרסל סביצר על סף הירידה למחצית. במחצית השנייה סגרה לייפציג את המשחק עם שני שערים נוספים של אמפאדו בדקה ה-80 וקווין קאמפל בתוספת הזמן. שער מצמק של המחליף דויד סלקה על סף שריקת הסיום המתיק במעט את הגלולה עבור שחקני הרטה ברלין, שקיבלו מופע נהדר מצד אוהדיהם טרם פתיחת המשחק לכבוד ציון 30 שנה לנפילת חומת ברלין.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
ניצחון רביעי ברציפות לרד בול לייפציג. טימור ורנר/GettyImages

המופע של אוהדי הרטה ברלין

שאלקה - פורטונה דיסלדורף 3:3

איזה פספוס לשחקניו של דויד ואגנר. קבוצתו הובילה שלוש פעמים במהלך המשחק נגד פורטונה דיסלדורף הצנועה ובכל פעם היה זה רובן הנינגס שהחזיר את קבוצתו למשחק. שאלקה פספסה הזדמנות להיצמד לרד בול לייפציג בפסגה. דניאל קליגיורי העלה את הרויאל בלוז ל-0:1 בדקה ה-33. רובן הנינגס השווה בפנדל בדקה ה-62, אך אוזאן קבאק החזיר את היתרון לשאלקה 5 דקות לאחר מכן. הנינגס השלים צמד וקבע 2:2 בדקה ה-74 אך שאלקה שובע הגיבה 5 דקות לאחר מכן עם שער של סוהט סרדאר. כאמור, המילה האחרונה הייתה שייכת להנינגס שהשלים שלושער נהדר וחתם מחצית שנייה משוגעת של חמישה שערים וחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

רובן הנינגס שחקן פורטונה דיסלדורף. GettyImages
שלושער נהדר. רובן הנינגס/GettyImages

פ.צ. קלן - הופנהיים 2:1

הכחולים השיגו ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ועלו באופן זמני עד המקום השני. מי בכלל זוכר עכשיו שהמאמן אלפרד שרוידר היה על סף פיטורים שם ממש לא מזמן? האורחת שלטה במחצית הראשונה והגיעה למצבים, אבל דווקא האדומים היו אלה שכבשו ראשונים ועשו את זה בדקה ה-34. לואיס שאוב מסר לג'ון קורדובה, שבעט מ-20 מטר כדור מדויק לפינה כדי לקבוע 0:1. סארגיס אדמיאן נכנס בפתיחת המחצית השנייה וכבש כעבור שתי דקות וחצי כשבעט מהאוויר פנימה אחרי הגבהה נהדרת של סבסטיאן רודי וקבע 1:1. בדקה ה-98 הצליח יורחן לוקאדיה לדייק מהנקודה הלבנה אחרי שהופנהיים קיבלה פנדל בעקבות בדיקה חוזרת ב-VAR וזה 1:2 יקר מאוד לאורחת.

משחקים נוספים:

מיינץ - אוניון ברלין 3:2
לאוניון ברלין: מרקוס אינגוורטסן (30), סבסטיאן אנדרסון (45, 51), למיינץ: קארים אוניסוו (81), דניאל ברוסינסקי 90)

פאדרבורן - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: פיליפ מקס (7)

דניאל קאליג'ורי שחקן שאלקה. GettyImages
שער שלו לא עזר לשאלקה. דניאל קליגיורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully