וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי שבר שני שיאים נוספים, באיירן מינכן הודיעה: הנזי פליק נשאר בינתיים המאמן

החלוץ כבש צמד ב-0:4 הסוחף על דורטמונד ושיפר את מאזנו ל-16 שערים ב-11 מחזורים, המאמן הזמני ממשיך לקבל קרדיט, כשמנגד מאמן דורטמונד מבקר את שחקניו, ובמיוחד את סאנצ'ו

אימג'בנק GettyImages

באיירן מינכן שלחה אתמול (שבת) מסר ברור ליריבותיה בבונדסליגה, כשהביסה 0:4 את דורטמונד וראתה את כוכבה רוברט לבנדובסקי ממשיך בכושר הכיבוש הנדיר שלו. באיירן עלתה למקום השלישי בטבלת הבונדסליגה, אבל מעניין יותר - לבנדובסקי כבש צמד שהעלה את מאזנו העונה ל-16 שערי ליגה ב-11 מחזורים.

יותר מזה, לבנדובסקי כבש בכל 11 משחקי הליגה העונה של באיירן - וקבע שיא בונדסליגה. 16 השערים שלו ב-11 משחקים, גם הם שיפור לשיא קודם, שקבע גרד מולר האגדי - 15 שערים ב-11 משחקים ב-1968. בסך הכל לחלוץ הפולני יש העונה 23 שערים (!) ב-18 משחקים (כבש גם בכל משחק שבו שיחק בליגת האלופות העונה).

רוברט לבנדובסקיף מנואל נוייר, שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
יצאו מהמשבר? באיירן חוגגת/רויטרס
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר, באיירן מינכן. רויטרס
כושר ברמה היסטורית. לבנדובסקי/רויטרס

מי שעמד על הקווים וניהל את המשחק עבור באיירן הוא הנסי פליק, שממלא את מקומו של ניקו קובאץ' שפוטר בשבוע שעבר בעקבות התבוסה 5:1 לפרנקופרט במחזור הקודם. "המשימה שלי הייתה לאמן לשני המשחקים האחרונים (כולל ה-0:2 על אולימפיאקוס", אמר פליק, "זה לא היה קל לקבוצה. השחקנים ידעו שהם חייבים לספק את הסחורה, ועשו את זה".

עם זאת, מנכ"ל באיירן קרל היינץ רומניגה אמר שהמאמן הזמני לעת עתה נשאר. "נמשיך עבוד איתו עד להודעה חדשה", אמר רומניגה, "הוא אמר ששני המשחקים הראשונים היו קו הסיום הראשון שלו. ובכן, הוא עבר את הקו הערב בטיסה, ועכשיו הוא ימשיך איתנו רגוע יותר".

בצד השני גובר הלחץ על מאמן דורטמונד לוסיאן פאברה, שבסיום אמר: "מספר גדול של שחקנים שלנו פשוט לא הגיע למשחק. לא היינו מרוכזים ואיבדנו כדורים בקלות מדי. באיירן הייתה טובה בהרבה מאיתנו, זה היה מאכזב מאוד". ג'יידון סאנצ'ו, כוכב דורטמונד, הוחלף כבר בדקה ה-36, והמאמו פאברה הבהיר בסיום: "הוא לא היה פצוע, הוא התאמן כרגיל, אבל הייתי חייב ללכת עם מה שאני רואה, ולמען האמת, הוא פשוט לא היה מספיק טוב".

עוד בוואלה!

נשיא ברצלונה מדבר: החוזה של מסי, התמיכה בוואלוורדה, העתיד של דה יונג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully