וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה מדבר: החוזה של מסי, התמיכה בוואלוורדה, העתיד של דה יונג

ג'וספ מריה ברתומאו מודה ש"ברצלונה מתכוננת לעידן פוסט מסי", בונה על ההולנדי, מתייחס לניימאר, קוטיניו ודמבלה, ומסביר למה ואלוורדה הוא בכל זאת האיש הנכון

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאו מסי עדיין במיטבו, עדיין מציג יכולת מרשימה, עדיין כובש בלי הפסקה וזוכה בתארים אישיים, אבל היום (שבת) נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו מודה: "אנחנו מתכוננים לעידן פוסט מסי". לדברי הנשיא, "בשנתיים שלוש הקרובות המנהיג שלנו ימשיך להיות ליאונל מסי, אבל זה נכון שיש שחקנים צעירים אחרים שמגיעים ועולים. שחקנים שמגיעים מחו"ל, אבל גם שחקנים שמגיעים מלה מאסיה (האקדמיה), ואנחנו מאוד שמחים, כי אנחנו מתכוננים לעידן פוסט מסי".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ברתומאו: "אין לי ספק שכשמסי יסיים את הקריירה ככדורגלן, הוא יישאר מקושר למועדון כל החיים"/רויטרס

מסי הוא השחקן הגדול בתולדות ברצלונה, עם 609 שערים ב-694 משחקים ו-34 תארים. הוא הכובש הגדול בתולדותיה והמבשל הגדול בתולדותיה. מקומו בספרי ההיסטוריה של המועדון מובטח, אבל בגיל 32, אפשר להניח שבקרוב תגיע הדעיכה. "החוזה שלו מסתיים ב-2021, אבל אין ספק שכל הצדדים המעורבים, כל עוד הוא מרגיש חזק ועם אמביציה, ירצו להאריך את חוזהו במועדון ללא הגבלת זמן", אמר ברתומאו, "אני תמיד משווה אותו לפלה. פלה היה שחקן של מועדון אחד (בברזיל). אין לי ספק שכשמסי יסיים את הקריירה ככדורגלן, הוא יישאר מקושר למועדון כל החיים".

ברתומאו ציין שלמועדון יש תקוות גדולות באנטואן גריזמן ובאנסו פאטי הצעיר, אבל הוא גם "בטוח שפרנקי דה יונג עומד לבסס לעצמו עידן משלו בברצלונה". כמו כן הנשיא נשאל על פרשת ניימאר ואמר שברצלונה המשיכה והותירה את הפרשה מאחוריה: "אחרי כל מה שקרה הקיץ, הוא עדיין בפריס סן ז'רמן, כך שאנחנו חייבים לכבד את המועדון ואת שחקניו".

ומה לגביע המחליפים של ניימאר ומי שאמורים היו למלא את נעליו הגדולות? ברתומאו ענה על עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו: "להגיע לברצלונה ולנצח זה לא דבר קל. לעוסמאן היה חוסר מזל עם פציעות, וההתאקלמות של קוטינו לא הייתה קלה. השנה השאלנו אותו לבאיירן מינכן, אבל הוא עדיין שחקן ברמה עולמית".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל סוסיאדד עלתה זמנית אל הפסגה, ולנסיה ניצחה את גרנאדה

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. GettyImages
הנשיא מאמין בו. ואלוורדה/GettyImages

בנוסף, הנשיא מעניק תמיכה ברורה למאמן ארנסטו ואלוורדה, שסופג ביקורת קשה גם מאוהדי הקבוצה וגם מהפרשנים, בעיקר בעקבות שתי ההדחות המביכות מליגת האלופות בשנתיים האחרונות. "העונה הבאנו שחקנים צעירים שצריכים לעזור לנו לעבור את השלבים האלה. אנחנו חושבים שוואלוורדה הוא המאמן האידיאלי לעזור לנו לשלב את השחקנים מהדור שחווה כל כך הרבה הצלחות עם השחקנים הצעירים והעולים. חשוב מאוד לייצר את החיבור הזה, האיחוד הזה, כדי לבנות קבוצה חדשה שתיקח את בארסה קדימה. ולוואלוורדה יש את היכולת הזאת".

* עוד בברצלונה: באיטליה מדווחים שאיוון ראקיטיץ' הוא העדיפות הראשונה של מילאן לקראת חלון ההעברות בחורף, ושהאיטלקים יודעים שהם יידרשו לשלם כ-30 מיליון יורו על הקשר הקרואטי, אך עדיין מעוניים לעשות את ההשקעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully