וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בטוחה: "אנחנו מסוגלים להפוך את ליגת העל למשעממת גם העונה"

הצהובים מספרים ש"משהו נפתח אצלנו אחרי הניצחון על הפועל באר שבע" ואיביץ' מתעלם מהביקורת על הליגה: "מצדי ששוב יגידו שהיא חלשה". גולסה הלהיב והמאמן הסרבי כבר יודע מי השוער מספר 1 שלו

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין סקציה נס ציונה להפועל באר שבע

1. במכבי תל אביב מאוהבים בלחץ וחילוצי כדור

במכבי תל אביב חשו אתמול (שבת) תחושות חזקות של עוצמה אחרי הניצחון 0:3 על הפועל חיפה. האלופה שוב לא ספגה וגם לא ממש התקשתה, וכל זה קצת אחרי שהפועל באר שבע הפסידה לנועלת הטבלה, סקציה נס ציונה. "משהו נפתח אצלנו אחרי הניצחון על הפועל באר שבע בבלומפילד לפני שבועיים", העיד אחד השחקנים. "עד אז לא ידענו לאמוד את הכוח שלנו באמת כי בכל זאת עפנו באירופה. אבל הניצחון על באר שבע שהצטרף לניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, נתן לנו להבין שיש כאן קבוצה מאוד חזקה גם העונה".

אם יש משהו שמאפיין את מכבי תל אביב הנוכחית יותר אפילו מזו של העונה שעברה זו ההתנפלות על היריב בכל פעם שמכבי תל אביב מאבדת את הכדור. "יש היום קטע בקבוצה שאנחנו יותר נהנים לחטוף את הכדור מהר מלייצר משהו יפה בהתקפה", תיארו אמש בקבוצה. "הקטע הזה שאנחנו מתנפלים וחוטפים את הכדור עם לחץ גבוה, זה משהו שמאחד את כל השחקנים ומדליק את כולם וזה מאוד בולט העונה". בהיבט הזה מי שמובילים הם שחקני ההתקפה צ'יקו אופואדו, יונתן כהן ומתן חוזז שהם הראשונים שמזנקים לעבר היריב על מנת להחזיר את הכדור למכבי תל אביב. מאחוריהם ניצבים היום שני מחלצי כדורים כל כך טובים כמו דן גלזר ואייל גולסה. "יש לנו את היכולת להפוך את הליגה הזו למשעממת גם העונה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "בכל מקרה עבורנו היא לא תהיה משעממת בשום מצב".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
"הבנו כמה אנחנו חזקים". מכבי תל אביב/דני מרון

2. איביץ': "מאחל שיגידו גם העונה שהליגה חלשה"

ולאדן איביץ' לא אוהב שאומרים לו שבעונה שעברה הליגה הייתה חלשה ושמכבי תל אביב לקחה אליפות בקלות בגלל זה. זו אחת האמירות השנואות על הסרבי, שמרגיש לפעמים שלא מספיק מכבדים את מה שהוא עשה עם הקבוצה. אמש הוא נשאל על כך שוב והשיב: "אני מקווה שגם העונה יחזרו ויגידו שהליגה הייתה חלשה".

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. דני מרון
ינצל את משחקי אמצע השבוע להרחבת הרוטציה. איביץ'/דני מרון

3. במכבי תל אביב מחכים למשחקי אמצע השבוע כדי לשתף יותר שחקנים

איביץ' העלה אתמול את אותו הרכב שפתח בניצחון על הפועל רעננה בשבת שעברה וגם שלושת החילופים היו זהים. מאמן מכבי תל אביב יודע שהסיטואציה אינה נוחה לסגל השחקנים הגדול שיש לו והוא ממש מחכה לחודש הבא, בו יהיו למכבי תל אביב יותר ממשחק אחד בשבוע בגלל שיהיו מחזורי ליגה באמצע השבוע וגם ייפתחו משחקי הגביע. "נקבל אחרי הפגרה עוד שלושה שחקנים שיחזרו מפציעות ואני משוכנע שהם יעשו לי את כאב הראש שיש לי לפני כל משחק להרבה יותר גדול. כל השחקנים שלנו מתאמנים טוב במהלך השבוע ולכולם מגיע לשחק אבל אין לי אפשרות ולכן אני מחכה שיהיו משחקים באמצע השבוע ונוכל לתת ליותר שחקנים הזדמנות".

שחקן מכבי תל אביב, אייל גולסה. דני מרון
החלים בדיוק בזמן. גולסה/דני מרון

4. גולסה השכיח את החיסרון של דור פרץ

השחקן המצטיין אמש היה אייל גולסה. שני הבישולים ליונתן כהן ודור מיכה היו איכותיים והם הצטרפו לשליטה שלו במרכז השדה יחד עם דן גלזר. חילוצי הכדורים, התמיכה בהתקפה, מכבי תל אביב קיבלה את גולסה בתקופה הכי טובה שהיא הייתה יכולה לחלום עליה. "אם דור פרץ לא היה נפצע, בקושי היו רואים אותו", אמר אמש גורם בקבוצה. "אם גלזר ופרץ היו משחקים יחד, אייל היה מקבל פה ושם דקות אחרי החזרה מפציעה של שנה. מה שקרה לדור פרץ אפשר לו לחזור ולשחק בהרכב בשני המשחקים האחרונים וזה פשוט יצא מדהים שעם הפציעה של דור, אייל יכול היה לקבל את המקום שלו. זה חלק ממזל שיש לקבוצה לקבל שחקן בריא אחרי פציעה של שנה, כששחקן אחר באותה המשבצת נפצע".

אנריק סבוריט, דניאל טננבאום, שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
השיא תמיד יהיה שייך לו. טננבאום עם סבוריט/דני מרון

5. טננבאום בדרך לשבירת כל השיאים

תמונת הסיום עם השריקה של אלי חכמון מצאה את כל רביעיית ההגנה ניגשת לדניאל טננבאום לחבק אותו על עוד משחק ללא ספיגה. 10 משחקים מתחילת העונה עם שער נקי ויש לו גם דקות מהעונה שעברה, כך שהשיא של גיורא אנטמן כנראה יישבר במשחק הבא אחרי הפגרה, נגד עירוני קרית שמונה בחוץ. לאיביץ' כבר ברור מי השוער מספר אחת שלו: "דניאל טננבאום הוא השוער המוביל של מכבי תל אביב", אמר הסרבי אחרי עוד משחק שאנדראס יאניוטיס יושב על הספסל.

אז ברור שטננבאום חייב לכל השחקנים את ההישג שלו ואמש הוא יכול היה לספוג די בקלות אם מהראן לאלה היה מקפיץ מעליו במצב די נוח, אבל זה בכלל לא משנה אם במשחקים הקודמים הכדורים פגעו במשקוף שערו מבלי שהוא היה יכול להושיע, בשורה התחתונה השיא הזה שייך לו ותמיד יזכרו שהוא עמד בשער מכבי תל אביב כש-10 משחקים למן פתיחת העונה היא לא ספגה.

"אנחנו רוצים לשבור את כל השיאים", אמר אמש אייל גולסה בטלוויזיה. אין ספק שהשיאים האלה מדרבנים את שחקני מכבי תל אביב להמשיך בקצב צבירת הנקודות הזה אפילו שאת איתי שכטר זה פחות מעניין. "מצדי שננצח כל משחק עד סוף העונה ושבכל אחד נספוג שער", אמר מי שהפך להיות חילוף בינגו של איביץ', אבל במשחק הבא עשוי לפתוח כיוון שצ'יקו אופואדו מתח את שריר הירך האחורי אמש.

שחקן מכבי תל אביב, איתי שכטר. דני מרון
עשוי לפתוח בקרית שמונה - תלוי בפציעה של אופואדו. שכטר/דני מרון

6. פציעות? הסגל של מכבי תל אביב מעולם לא היה בריא כך

הקפטן שרן ייני ביציע, הסקורר אלירן עטר לידו בטריבונה. ניק בלקמן לא רואה סגל כבר שלושה שבועות והוא היה אמור להיות החלוץ המוביל. אורוש ניקוליץ' היה מתוכנן להיות שחקן הרכב אבל הוא עדיין לא כשיר לגמרי. אילון אלמוג כוכב בנבחרת הצעירה, אבל במכבי תל אביב אין לו מקום בסגל. דור פרץ פצוע ונמצא בשיקום באנגליה. פציעות? דומה שמעולם הסגל של מכבי תל אביב לא נראה בריא כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully