וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דורסת את הליגה, אייל גולסה: "רוצים לשבור כל שיא"

9.11.2019 / 22:16

הצהובים עם 26 נקודות מ-30 אפשריות אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה. איביץ': "מבחינה פסיכולוגית חשוב לצאת לפגרה אחרי ניצחון". סילבס: "ניסינו להסתכל להם בלבן של העיניים וזה עלה לנו בהפסד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הסנסציה של סקציה נס ציונה נגד הפועל באר שבע

"אני לא יודע אם זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, לא בטוח, אני צריך לצפות במשחק מחר", אמר הערב (שבת) ולאדן איביץ' בצורה אופיינית, אחרי ה-0:3 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה. המאמן הסרבי ביקש להנמיך ווליום, אבל למרות דבריוף הצהובים בהחלט הציגו יכולת מצוינת וגם היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

האלופה הגדילה את הפער מהמקום השני לשש נקודות לפחות עד המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים מחר, שוב שמרה על רשת נקייה וב-10 מחזורים הפתיחה, יש לה 26 נקודות והפרש שערים 0:15. דרך נהדרת לצאת לפגרה הארוכה. "הרבה דברים עבדו טוב בשני צדי המגרש, אבל היו חלקים בהם איבדנו ביטחון", הוסיף איביץ', "בפעם שעברה יצאנו לפגרה אחרי תיקו, הפעם ניצחנו וזה חשוב מבחינה פסיכולוגית".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
אחד המשחקים הטובים של הצהובים העונה/דני מרון

אייל גולסה שבישל שני שערים והצטיין ב-72 הדקות שלו על המגרש, אמר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב ממשחק למשחק ואני שמח שעזרתי לקבוצה. ייקח עוד קצת זמן עד שאוכל לשחק 90 דקות. נראינו הרבה יותר טוב מהמשחק הקודם, המשחק שטף".

אם מכבי תל אביב לא תספוג במשך 10 דקות במשחק הבא, נגד עירוני קרית שמונה, היא ודניאל טננבאום ישברו את השיא שייך לגיורא אנטמן ומכבי חיפה: 1,003 דקות ללא ספיגה. גולסה אמר: "מגיע לטננבאום ולשחקני ההגנה עושים משחקים מצוינים. אנחנו רוצים לשבור כל שיא".

חיים סילבס סיכם את ההפסד של קבוצתו: "לא כיף להפסיד בתוצאה הזו, נפלנו מהם באיכות, אבל אני גאה במאמץ של השחקנים. מכבי תל אביב קבוצה באמת-באמת טובה. יש לה פתרונות כל הזמן והרבה איכות. אם אתה לא מנצל את ה'קטנות' שיש לך נגדה, אתה מתקשה מאוד. ניסינו ללחוץ אותה, לעשות דברים שלא עושים נגדה בדרך כלל, רצינו להתסכל לה בלבן של העיניים וזה עלה לנו בהפסד".

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס. דני מרון
"למכבי תל אביב יש כל הזמן פתרונות". סילבס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully