וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "לא מאחל לאף אחד תקופה כמו זו שעברתי"

10.11.2019 / 7:17

במכבי נתניה נשמו לרווחה אחרי הניצחון ומתכוננים למחנה אימון במהלך הפגרה. דראפיץ': "הייתי חייב לעמוד זקוף וחזק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין סקציה נס ציונה להפועל באר שבע

במכבי נתניה הרשו לעצמם לחגוג אמש (שבת) אחרי ה-0:1 על הפועל רעננה, אבל מיד הזכירו שמדובר בניצחון בודד ושכעת תהיה הקבוצה חייבת להכניס את עצמה לתקופה אחרת לגמרי אם היא רוצה להיחלץ מהתחתית. בנתניה ינצלו את הפגרה הארוכה למחנה אימונים בשפיים מתוך תקווה שלשלוש הנקודות אמש יהיה משקל גדול יותר מאשר רק קפיצת מיקום בטבלה.

המאמן סלובודאן דראפיץ' הדגיש אמש שהוא חייב הרבה לשקט שנתנו לו הבעלים אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין. "לא היו שמות של מאמנים שמועמדים וזה דבר מאוד חשוב במועדון. הם נתנו שקט למערכת ונתנו לי את האפשרות להתרכז רק בעבודה", אמר דראפיץ'.

המאמן שעבר תקופה מאוד קשה ביחד עם שי ברדה, סיפר אמש בתום המשחק על רחשי לבו אבל תחילה התבדח: "זו הייתה תקופה פנאן. היינו הרבה בים. איך עברנו אותה? אני לא מאחל לאף אחד תקופה כזו, אבל החזקים שורדים. הייתי צריך להיות חזק כי כולם הסתכלו עלי. לא משנה מה הרגשתי - הייתי צריך לעמוד זקוף וחזק מול השחקנים ושהם לא ירגישו מה שאני עובר. אבל חשוב להדגיש שהתקופה הרעה עדיין לא עברה. ניכנס עכשיו לפגרה ואחרי זה חייבים להתחיל לצבור נקודות. אני מדמה את הרגע הזה לפתיחת העונה. אמרתי לשחקנים שמבחינתי העונה התחילה היום ושמעכשיו אנחנו צריכים לעשות נקודות".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
לקחו נשימה עמוקה. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

הקפטן אלמוג כהן אסף בסיום המשחק את השחקנים על כר הדשא והטריף אותם. מאוחר יותר גם הוא בא לדבר עם העיתונאים ואמר: "הייתה אנרגיה טובה וזה מה שרצינו. היינו בלחץ גדול לפני המשחק. אני יכול להגיד על עצמי באופן אישי שהסיטואציה הקשה לא נוגעת בי. אני לוקח את העסק הזה כמקצוע וככזה אני בא לתת מעצמי הכל. לפעמים זה טוב ולפעמים זה לא מספיק. היום עשיתי בדיוק מה שאני יודע לעשות. היו הרבה משחקים העונה שקצת התפזרתי. משחקים בהם רציתי יותר מדי ואולי השתוללתי יותר מדי".

כהן הדגיש את השינוי שהוא עבר: "שי ברדה לקח אותי לשיחה לפני כשבועיים ואמר לי שאני צריך לעשות רק מה שאני יודע לעשות באמצע ולא להתפזר. להיות בלוק באמצע. הביקורת עלי? אין לי אפליקציות ספורט בטלפון ואני לא יודע מה כותבים עלי, אלמלא מישהו מהמשפחה בא לדבר איתי על זה. הנה, אמרו לי שכתבו שהשחקנים שלנו התלוננו שאין מלון לפני המשחק בבאר שבע ולי לא היה אפילו מושג. בחיים לא שמעתי על זה משום שחקן. אני אאוטסיידר בדברים האלה גם בגלל הדת".

על כך שלא קיבל זימון מאנדי הרצוג לנבחרת, אמר כהן: "אנדי הזמין את הסגל שהוא חשב שהוא הכי טוב ולי נותר לאחל בהצלחה. הייתה לנו שיחה לפני שלושה שבועות, אבל לא דיברנו על הזימונים הקרובים. חשבתי שהוא יזמין אותי, אבל זה בסדר ואני מכבד כל החלטה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully