וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה חגגו על הדשא, דראפיץ': "זו תקופה מאתגרת, אני גאה"

היהלומים חגגו את ה-0:1 המתוק על רעננה, המאמן המנצח יודע: "יש לי בעל בית ומנכ"ל שנתנו לנו שקט". אלמוג כהן: "הביקורות לא הזיזו לי". קורצקי במקום האחרון: "אנחנו לא הכי חלשים בליגה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות מהניצחון של סקציה נס ציונה על הפועל באר שבע

בדיוק לפני היציאה לפגרה, מכבי נתניה הצליחה לשים הערב (שבת) קץ לרצף ההפסדים שלה, כשניצחה 0:1 את הפועל רעננה בקרב התחתית והורידה את יריבתה למקום האחרון בליגת העל. נתניה הגיעה למשחק תחת לחץ גדול, אחרי חמישה הפסדים רצופים, במהלך המשחק גם שמעה על הסנסציה של סקציה נס ציונה שנמלטה מהמקום האחרון, אבל איכשהו הפעם המזל היה לצדה, כאשר שער מקרי אחד של יונס מלדה (72) עשה את ההבדל, בניגוד למהלך המשחק, וקבע שנתניה תצא לפגרה כשהיא מעל הקו האדום. בסיום המשחק השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות על הדשא.

המאמן המנצח סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "ראינו קבוצה מאוד מחויבת, ידענו שניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים יבוא מאוד קשה. אבל רק ככה, ביחד ועם הקרבה, אפשר לחזור. ידענו שנס ציונה ניצחה ואנחנו חייבים נקודות. עכשיו יש פגרה, אנחנו עם תשע נקודות בקופה, ואני שמח. זו תקופה מאתגרת, אתה צריך להרים את הקבוצה ולמצוא את אלה שרוצים לתת הכול. יש לי בעל בית ומנכ"ל שנתנו לנו שקט ולא דיברו על עניינים מסביב. היינו צריכים את הנקודות כדי לקבל ביטחון ולשחק כמו שאנחנו רוצים. אני מאוד גאה. ידענו שנקלענו לסיטואציה לא נעימה ורק אנחנו נוכל להוציא את עצמנו משם".

אלמוג כהן: "ניצחון מאוד מתוק. לא משחק טוב שלנו, הלחץ היה גדול מאוד, אבל אני חושב שהאנרגיות שקיבלנו מהקהל והצוות וההנהלה, זה לא להאמין. הרגשנו שאנחנו לא מצליחים לצאת מזה, עכשיו התחברנו עוד יותר ועשינו ניצחון של גברים. אני שמח שעברתי את הסיטואציה הזו, אני מקווה שגם הצעירים ילמדו ממנה. הביקורות לא הזיזו לי, אני הרגשתי טוב עם עצמי. אני אוהד של המועדון הזה, גדלתי פה ולכן זה חשוב לי".

מנגד, מנחם קורצקי וקבוצתו סופרים כעת חמישה הפסדי חוץ רצופים - לראשונה בתולדותיה בליגת העל - ורעננה ללא ניצחון מאז המחזור השני. קורצקי: "אנחנו צריכים לשחק ככה כל המשחק, לא רק אחרי ספיגה. לא יכול להיות שנקבל גול כשקצת לא הולך. זו תקופה כזאת, הגול הזה מסכם אותה. צריכים להיות חזקים דווקא בתקופות כאלה. יש לי הרבה אמונה, אנחנו לא הכי חלשים בליגה. יש פגרה, נעבוד קשה ונחזור אחרת למשחק מול הפועל תל אביב. אנחנו מנסים למצוא את ההרכב המדויק שיעשה לנו את הניצחונות. כרגע אנחנו נופלים בדברים הקטנים, סופגים משתי בעיטות למסגרת. אנחנו לא כובשים וזה משפיע על הקבוצה.

שחקן מכבי נתניה, אלמוג כהן. ברני ארדוב
"מרגיש טוב עם עצמי". כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully