וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את ברייטון

שערים של פריירה (17), עצמי של פרופר (19) ורשפורד (66) סידרו לשדים האדומים ניצחון שני בשבעת המחזורים האחרונים

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד עם אנתוני מרסיאל. רויטרס
רשפורד ומרסיאל חוגגים ניצחון/רויטרס

המחזור ה-12 בפרמיירליג יינעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים כשבמוקד כמובן משחק העונה בין ליברפול המוליכה למנצ'סטר סיטי. עוד לפני כן מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את ברייטון ו-וולבס 0:2 את אסטון וילה.

אנדראס פריירה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער מזליקי, אבל שער זה שער. פריירה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 1:3

השדים האדומים השיגו בסך הכול ניצחון שני בשבעת מחזורי הליגה האחרונים ועשו את זה בצורה נינוחה ואחרי שלא נכנסו ללחץ גם בעקבות השער שספגו. בזכות הניצחון הזה, שיפרה יונייטד את מאזנה ל-16 נקודות מ-36 אפשריות והיא נקודה אחת מתחת לארסנל ושפילד יונייטד ועשר מצ'לסי ולסטר. ברייטון, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות.

יונייטד עלתה ליתרון בדקה ה-17. אנתוני מרסיאל העביר לאנדראס פריירה, שבעט תחת לחץ כדוש שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והלך פנימה, 0:1. המארחת הכפילה כעבור שתי דקות בזכות שער עצמי של דייבי פרופר אחרי בלגאן בתוך רחבת החמש של השוער בעקבות הגבהה. ברייטון הצליחה לצמק בדקה ה-64 כשקרן של פסקאל גרוס מצאה את לואיס דאנק, שעלה מעל כולם ונגח פנימה את ה-1:2. התוצאה החזיקה מעמד שתי דקות בלבד עד שמרסיאל בישל שוב, הפעם לרשפורד, שבעט חזק מתוך הרחבה למשקוף ופנימה, 1:3. רשפורד היה קרוב להשלים להשלים צמד כעבור שתי דקות כשקיבל מסירת רוחב מדניאל ג'יימס, אבל בעט מארבעה מטר מול שער ריק החוצה. איזו החמצה.

וולבס - אסטון וילה 1:2
לוולבס: רובן נבס (41), ראול חימנס (85), אסטון וילה: טרזגה (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully