וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר תמכו ביוסי בניון, רוני לוי: "אין לנו זמן להתעסק בזה"

8.11.2019 / 12:50

עשרות אוהדים עודדו את המנהל המקצועי על רקע המתיחות עם אוהדי היריבה, גם המאמן התייחס לכך. טל בן חיים שהיה בספק ערך אימון מלא

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- לפני המשחק נגד מכבי חיפה, אוהדי בית"ר הגיעו לבית וגן ותמכו ביוסי בניון

- טל בן חיים שהיה בספק למשחק ערך אימון מלא ונמצא בתמונת ההרכב

- רוני לוי מתלבט: פלומן, אדרי או רוטמן יפתחו בכנף שמאל המסוכנת של היריבה

- בבית"ר יזהירו את השחקנים בעיקר מפני צ'ארון שרי וארנסט מאבוקה

- רוני לוי: "גם כשלקחתי אליפות לא הצהרתי שזו המטרה"

seperator

התרגשות בבית"ר ירושלים לפני המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון. כמה עשרות אוהדי בית"ר הגיעו לבית וגן לעודד את השחקנים לקראת יום ראשון, קראו קריאות בגנות מכבי חיפה, השליכו מספר אבוקות ובעיקר עודדו את יוסי בניון, שנמצא ביחסים מתוחים עם אוהדי היריבה אחרי שנשרקו לעברו שריקות בוז במשחק השלום בחיפה.

טל בן חיים לא סיים את אימון הקבוצה אתמול (חמישי) לאחר שחש כאבים וירד לחדר ההלבשה. למרות זאת, הוא ערך היום אימון מלא ונמצא בתמונת ההרכב. מי שתורגלו אתמול במרכז ההגנה הם דיוגו ורדאסקה ואור זהבי, שיתמודדו עם בן חיים על מקום ב-11. בבית"ר מרוצים מהשיפור ביכולת של ורדאסקה עד כה ומבחינת הצוות המקצועי מקומו בהרכב מובטח.

העמדה היחידה בה רוני לוי עדיין לא החלטי לגביה היא שחקן הכנף בצד שמאל, על חשבונו של גדי קינדה. גם באימון אתמול ניסה המאמן במשבצת זאת את פרדי פלומן, שלום אדרי ולירן רוטמן ונראה כי את ההחלטה הסופית יקבל רק לאחר האימון המסכם בשבת. פלומן עדיין חש מעט רגישות במקום בו נפצע, אבל הוא נראה טוב יותר מאימון לאימון.

עוד בוואלה!

מרקו בלבול לקראת בית"ר ירושלים: "נצטרך לעשות מינימום שגיאות"

לכתבה המלאה
דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים מול ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
משתפר מרגע לרגע. ורדאסקה/קובי אליהו

מי שאמור לשחק באגף שמאל אמור ללוות את ארנסט מאבוקה שנמצא בכושר מצויין ומרבה להצטרף להתקפת חיפה ועל כן ההתלבטות של המאמן. גם ליוואי גרסיה יקבל הוראות דומות כדי להתמודד עם סאן מנחם באגף השני.

עד כה צפו שחקני הקבוצה בווידאו מהמשחק נגד הפועל כפר סבא כאשר היום או מחר אמורים לעבור על משחקיה של מכבי חיפה. בצוות המקצועי ישימו דגש בעיקר על העזרה על צ'ארון שרי והתקפות המעבר המהירות של חיפה, בעיקר מהצדדים.

שחקני בית"ר אמרו לקראת המשחק: "איצטדיון מלא ואווירה כזאת זה משהו שכל שחקן מחכה לו. הפערים בין הקבוצות לא גדולים, מי שתהיה יותר נחושה ומרוכזת תיקח את המשחק. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו".

(עדכון ראשון: 08:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully