וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מתלבט לגבי המחליף של קינדה, ליוואי גרסיה אמור לפתוח

7.11.2019 / 8:22

וארן, אדרי ופלומן נאבקים על חולצת ההרכב במשחק המסקרן מול מכבי חיפה (א', 20:15), רוני לוי ביקר את שחקניו על היכולת מול כפ"ס

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר שפרדי פלומן חזר אתמול (רביעי) לאימונים מלאים וצפוי לעמוד לרשותו של רוני לוי ביום א' במשחק המסקרן של בית"ר מול מכבי חיפה, למאמן ישנה התלבטות בנוגע לשחקן שיחליף את גדי קינדה המוצהב. מצד אחד רוני לוי מאמין בפלומן ורוצה להחזיר אותו לעניינים, אך מנגד כבר תקופה שהוא אינו משדר כי הוא בא להילחם על מקומו ולכן רק האימונים עד למשחק יכריעו בנושא. אם פלומן לא יפתח, שלום אדרי או אנתוני וארן יזכו לחולצת ההרכב.

אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחזור היישר להרכב מול מכבי חיפה? פרדי פלומן/יוסי ציפקיס

ליוואי גרסיה שחזר לאימונים מלאים אמור לפתוח, כמו גם שלומי אזולאי שנזהר בשל הרגישות שחש בסיום המשחק נגד כפר סבא. עידן ורד עבר לטיפול אנטיביוטי לדלקת שנוצרה ברגלו והפריעה לו בתפקוד. ורד מאוד רוצה כבר לחזור לרצף של אימונים מלאים ולעמוד לרשות הצוות המקצועי. שחקנים בקבוצה אמרו על ורד: "הוא מהקיץ מת לשחק וזה מתסכל שזה כל פעם נדחה, זה יכול להטריף שחקן".

רוני לוי ביקר אתמול את שחקניו על היכולת מול הפועל כפר סבא תוך כדי הצגת קטעי וידאו מהמשחק. המאמן שם דגש על הנעת כדור הלא טובה בחלק הקדמי וגם על העובדה כי הקבוצה הייתה חשופה לא מעט בחצי השני. לוי אמר לשחקנים: "ניצחנו וזה תמיד טוב, אבל לא נשקר לעצמנו, היכולת לא הייתה טובה ונצטרך לעבוד הרבה ולשפר דברים כבר ביום ראשון בחיפה". כל הכרטיסים לאוהדי בית"ר אזלו לקראת המשחק הזה.

עוד בוואלה!

פלומן עשוי להיות כשיר, אוהדי בית"ר רכשו כרטיסים ליציע של מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully