וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול לקראת בית"ר ירושלים: "נצטרך לעשות מינימום שגיאות"

7.11.2019 / 16:03

מאמן הירוקים החמיא לשחקניו לקראת המשחק הקרוב (א', 20:15, ספורט 5): "חזקים מנטלית". סיינסברי: "רואה בעצמי מנהיג"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות למשחק בין מכבי חיפה להפועל כפר סבא

מכבי חיפה בטירוף לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב ביחד עם המיקום הגבוה של הקבוצה יחסית לעונות הקודמות גרמו לתכונה רבה בקרב אוהדי שתי הקבוצות, כשכל הכרטיסים לקראת המשחק כבר נמכרו.

מאמן הירוקים מרקו בלבול התייחס במסיבת עיתונאים שנערכה היום (חמישי), לאווירה סביב המשחק המסקרן: "יש פה עניין גדול סביב הקבוצה, כל הכרטיסים סולד אאוט - אין ביטוי יותר גדול מזה להצלחה שלנו, ואנחנו מאוד שמחים על כך. נצטרך לעשות מינימום שגיאות מול בית"ר ירושלים. מדובר בקבוצה טובה עם התקפה מהירה. נעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

"אני חושב שבליגה הזאת אין משחקים קלים", המשיך בלבול. "כל משחק הוא מלחמה עבורינו. בית"ר ירושלים מאוד התחזקה השנה היא קבוצה מצויינת עם סגל מצויין. אנחנו נמצאים בתקופה טובה, אנחנו סופגים פחות שערים וכובשים יותר. השחקנים מראים בגרות מנטלית. נצטרך לבוא עם אותה נחישות ועם אותו אופי. שתי הקבוצות הן מאוזנות. נצטרך לעשות את ההכנה שלנו כמו לקראת כל משחק ונצטרך להיות ביום טוב כי בית"ר קבוצה חזקה מאוד".

מרקו בלבול. צילום מסך
"שתי הקבוצות מאוזנות". מרקו בלבול/צילום מסך

לגבי שינוי המגמה במכבי חיפה לעומת השנים הקודמות אמר המאמן: "אנחנו רק במחזור התשיעי וקשה להצביע על כיוון. לצאת בהצהרות לטווח הארוך זה לא רציני. יש לנו מה לשפר, ואנחנו עובדים קשה באימונים, במיוחד עם השחקנים הצעירים - גם מנטלית וגם פיזית".

על האופי של שחקניו: "אני חושב שגם בעונה שעברה וגם העונה, מבחינה מנטלית, הקבוצה שלנו חזקה. ראינו השנה מהפכים, וראינו איך התמודדנו בשטרסבורג עם שחקן אחד פחות. אני חושב שזה גם קשור לאופי הטוב של השחקנים, וגם כמובן לכושר הגופני".

טרנט סיינסברי: "בין אם אנחנו משחקים נגד קבוצת צמרת או קבוצת תחתית צריך להתכונן כמו שצריך למשחק. ההתרשמות שלי מהכדורגל הישראלי היא טובה מאוד. נראה שהמועדונים פה מאוד מאורגנים וגם יש פה לא מעט קהל. הליגה איכותית.

יש לנו הרבה שחקנים צעירים. אני רואה בעצמי מנהיג ואני אשמח לעזור לצעירים להתפתח, אבל ניקח את זה משחק אחרי משחק. יש לנו סגל עמוק, וגם אם אנחנו סובלים מפציעות יש לנו שחקנים שיכנסו במקום אלה שלא יכולים לשחק".

עוד בוואלה! ספורט

פורסמו מועדי מחזורים 15-17: הדרבים של חיפה ות"א ייערכו במקביל

לכתבה המלאה
טרנט סיינסברי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
התרשם לטובה מהליגה. טרנט סיינסברי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully