וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הכי יעיל של סביליה: מונס דאבור סוחט מחמאות אחרי "משחק הקאמבק"

אחרי הצמד מול דודלאנז', בסביליה משבחים ומציגים את המספרים: דאבור כובש כל 99 דקות - יותר מכל חלוץ אחר בקבוצה. עכשיו גם לופטגי מפרגן

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
מתחבר לאט לאט. דאבור/GettyImages

בפעם השנייה מאז שהגיע פתח הערב (חמישי) מונס דאבור בהרכב של סביליה. החלוץ הישראלי היה שותף ל-2:5 של האנדלוסים מול דודלאנז' במסגרת המחזור הרביעי בבית א' של הליגה האירופית. דאבור כבש פעמיים (17 ו-36) ובישל שני שערים נוספים מול הקבוצה מלוקסמבורג.

דאבור הגיע ל-130 שערים כליגיונר, מתוכם כבש 72 בזלצבורג, 56 בגראסהופרס ושניים בסביליה. בליגה האירופית יש לו 17 שערים. יש לחלוץ 23 שערים במסגרות אירופיות והוא עבר את ערן זהבי, לו יש 21 כאלה.

מאמן סביליה ג'ולן לופטגי אמר אחרי המשחק: "הקבוצה עשתה את הדברים בצורה נכונה. המטרה שלנו הייתה להשיג שלוש נקודות כדי להבטיח את המקום הראשון בבית והצלחנו לעשות את זה. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה. במחצית השנייה רמת הריכוז ירדה מעט אבל עדיין היינו עם תוצאה מצוינת למרות משחק לא פשוט. סרג'י גומס היה פצוע קצת בכתף, אבל עשה הכול כדי לשחק וזה מראה מחויבות. נמניה גודל היה טוב מאוד, כמו גם רוני לופס, דאבור וכמובן שמוניר.

דאבור יקווה עכשיו שייכלל בסגל גם בליגה ואולי אפילו יזכה לדקות משחק כשסביליה תתארח אצל ריאל בטיס במחזור הקרוב.

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
ברוך שובך. דאבור/GettyImages

בתקשורת המקומית של סביליה פרגנו לדאבור, והציגו את המספרים שמוכיחים שהוא ראוי ליותר דקות, כביכול: בממוצע, דאבור כובש כל 99 דקות מאז שהצטרף לסביליה - הכי הרבה מבין חלוצי הקבוצה. המדגם אמנם קטן, אבל לשם השוואה, מוניר אל חדאדי כובש כל 101 דקות, צ'יצ'אריטו כל 159 ולוק דה יונג אחת ל-778 דקות (!).

"מוניר ודאבור, שני השחקנים הנשכחים של ג'ולן לופטגי - האחד שותף בחמישה משחקים בלבד בליגה הספרדית, השני אפילו עוד לא ערך בכורה. שניהם מקבלים מעט הזדמנויות, אבל כשאחת כזו מגיעה בליגה האירופית הם מנצלים אותה עד תום. זה היה משחק הקאמבק שלהם", ציינו ב"מארקה".

במארקה הוסיפו ש"מוניר ודאבור קנו את הכרטיס לשמינית הגמר" וב"ספורט" הוסיפו: "בגלל שמדובר במסגרת אירופית, לופטגי הוציא שחקנים מקצה הספסל וסביליה נראתה טוב מאי פעם. בעיקר מונס דאבור, שבמועדון כבר התחילו לפקפק בו והיום הראה למה הוא נרכש".

באתר "אלדסמארקה" המקומי כתבו ש"היה לדאבור משחק נפלא" וציינו שמלבד השערים שכבש, "הפגין גם המון רוח קבוצתית והפך את החיים של שחקני ההתקפה שמשחקים לידו לקלים יותר. זה סימן טוב מאוד להמשך".

עוד בוואלה!

מונס דאבור כבש צמד ובישל שניים ב-2:5 של סביליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully