וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: דאבור כבש צמד בניצחון סביליה, אלחמיד נפצע וניצח, תבוסות לווייסמן ונאתכו

חלוץ סביליה הצטיין ב-2:5 על דודלאנז' וקבוצתו עלתה שלב, כמו סלטיק שחגגה עם 1:2 בדקה ה-95 אצל לאציו. נאתכו ופרטיזן חטפו שלישייה ממנצ'סטר יונייטד שהעפילה גם היא

המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית עמד הערב (חמישי) מנקודת המבט הישראלית בסימן מונס דאבור, שחגג צמד שערי בכורה וגם בישל פעמיים במדי סביליה המושלמת, שהביסה 2:5 את דודלאנז' ועלתה ל-32 האחרונות. ניר ביטון החליף את חאתם עבד אלחמיד בניצחון הדרמטי הנוסף של סלטיק על לאציו, וגם הסקוטים בשלב הבא. ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד הובסו 3:0 באולד טראפורד על ידי מנצ'סטר יונייטד שעלתה, וגם שון וייסמן ספג הפסד זהה עם וולפסברגר בבית מול איסטנבול בשאקשהיר.

בית א'

דודלאנז' - סביליה 5:2

אחרי שנותר מאוכזב במשחק הביתי מול היריבה מלוקסמבורג, מונס דאבור קיבל הזדמנות נוספת מולה והפעם ניצל אותה עד תום. חלוץ נבחרת ישראל סוף כל סוף כבש לראשונה במדי סביליה, ולא הסתפק בשער אחד אלא חגג צמד וגם שני בישולים בניצחון הקליל שהבטיח לאנדלוסים המושלמים את המקום הראשון בבית ואת הכרטיס לשלב הבא. ג'ולן לופטגי נתן לדאבור את המקום בהרכב ובדקה ה-17 קיבל ממנו שער ראשון, כשרוני לופס הכין והחלוץ הוציא את כל התסכול עם בעיטה לרשת החשופה. 10 דקות לאחר מכן הוסיף דאבור גם בישול, כשהכין מצד שמאל למוניר שדחק מקרוב וניגש להודות לו. מוניר השלים צמד עם כדור חופשי בדקה ה-33 ודאבור הלך בעקבותיו עם עוד שער קל בדקה ה-36 אחרי ריקוד ברחבה של נוליטו. בדקה ה-67 הכניס דאבור כדור עומק נהדר למוניר שהשלים שלושער, ומנגד דניאל סינאני צימק עם צמד משלו. האם זה יספיק לדאבור כדי להיות בסגל גם בדרבי מול בטיס ביום ראשון?

אפואל ניקוסיה - קרבאח 1:2
לאפואל: לוקאס סוזה (59), ניקולאס יואנו (88). לקרבאח: מקסים מדבדב (10)

בית ב'

פ.צ. קופנהאגן - דינמו קייב 1:1
לקופנהאגן: יינס סטאגה (4). לדינמו קייב: בנימין ורביץ' (70), ויקטור ציגנקוב החמיץ פנדל (14)

לוגאנו - מאלמו 0:0

עוד בוואלה!

אנדי הרצוג: "עדיין לא קיבלתי החלטה אם אמשיך"

לכתבה המלאה

בית ג'

קרסנודאר - טרבזונספור 1:3
לקרסנודאר: מנואל פרננדש (27 ו-35), איבן איגנטייב (93). לטרבזונספור: אנתוני וואקמה (94)

באזל - חטאפה 1:2
לבאזל: ארתור קבראל (8), פביאן פריי (60). לחטאפה: חיימה מאטה (45 בפנדל)

בית ד'

רוזנבורג - ספורטינג ליסבון 2:0
לספורטינג: סבסטיאן קואטס (16), ברונו פרננדש (38)

לאסק לינץ - פ.ס.וו איינדהובן 1:4
ללינץ: ריינהולד ראנפטל (56), דומיניק פריזר (60), קלאוס (77 ו-82). לאיינדהובן: דניאל שוואב (5 בפנדל)

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. GettyImages
הפציעה לא מנעה ממנו לחגוג. חאתם עבד אלחמיד בסיום/GettyImages

בית ה'

לאציו - סלטיק 2:1

בדיוק כמו במשחק לפני שבועיים, חאתם עבד אלחמיד נפצע במפשעה והוחלף בדקה ה-83, ושוב על ידי ניר ביטון. במפגש הקודם הצליחה סלטיק להשלים מהפך ולנצח 1:2 בבית, והיא חזרה על כך גם הפעם עם ניצחון חוץ גדול - ראשון אי פעם על אדמת איטליה - שהבטיח לה מקום בשלב הבא. צ'ירו אימובילה פתח הפעם בהרכב המארחת וחגג בדקה השביעית את שערו ה-101 במועדון, אבל סלטיק איזנה אחרי חטיפת כדור של מוחמד אליונוסי, שבישל לג'יימס פורסט בדקה ה-38. הסקוטים שמרו על השער ולבסוף גם הצליחו לעקוץ עם הקפצה אלגנטית של המחליף אוליבייה אנצ'ם בדקה החמישית של תוספת הזמן.

קלוז' - ראן 0:1
לקלוז': מריו רונדון (87)

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק עם ג'יימס פורסט, סקוט בראון. GettyImages
ניצחון היסטורי של סלטיק. חאתם עבד אלחמיד והחברים באולימפיקו/GettyImages

בית ו'

ויטוריה גימראייש - ארסנל 1:1

מספרת בתוספת הזמן גרמה לתותחנים לאבד את המאזן המושלם שלהם, עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות, והם עדיין לא עלו שלב. אונאי אמרי השאיר בבית את הקפטן החדש פייר אמריק אובמיאנג וגם את דויד לואיז, מסוט אוזיל וקאלום צ'יימברס, כשההרכב המשני שלו לא הצליח לסכן את שערו של דוגלאס ז'סוס בערב הגשום בגימראייש, וגם כניסתו של אלכסנדר לקאזט כמחליף לא הועילה, עד שניקולא פפה הרים כדור חופשי בדקה ה-81 והבלם שקודראן מוסטפי נגח את הראשון שלו העונה. מנגד, פפה רודריגס נעצר בקורה בדקה השמינית, והשוער אמיליאנו מרטינס הציל את ארסנל פעמיים, אבל בדקה ה-91 הוא לא הצליח להדוף כדור רוחב וברונו דוארטה התעופף למספרת נהדרת ושיגר את הכדור בין שלושה שחקני הגנה אל הרשת. נקודת בכורה לוויטוריה, שגם השאירה את ארסנל עם ניצחון בודד בשבעה ביקורים בפורטוגל.

סטנדרד ליאז' - איינטרכט פרנקפורט 1:2
לליאז': זיניו ואנהויזדן (56), מקסים לסטיין (94). לפרנקפורט: פיליפ קוסטיץ' (65)

ברונו דוארטה שחקן ויטוריה גימראייש כובש במספרת מול ארסנל. AP
יופי של גול. ברונו דוארטה עם השוויון מול ארסנל/AP

בית ז'

ריינג'רס - פורטו 0:2
לריינג'רס: אלפרדו מורלוס (69), סטיבן דייויס (73)

פיינורד - יאנג בויז 1:1
לפיינורד: סטיבן ברחהאוס (18 בפנדל). ליאנג בויז: מרווין שפילמן (71)

אוסקר מלנדו שחקן אספניול. רויטרס
אספניול טיילה. אוסקר מלנדו/רויטרס

בית ח'

אספניול - לודוגורץ 0:6

הקבוצה של פאבלו מאצ'ין אמנם נמצאת מתחת לקו האדום בליגה, אבל באירופה היא כבר עברה שלב לאחר שהערב חגגה ניצחון שלישי ברציפות עם שישייה קלילה. לודוגרץ נותרה במקום השני בעקבות התיקו המאופס בהונגריה, אבל התפרקה עם שני אדומים במחצית הראשונה. מאוויס צ'יבוטה נותר על הספסל, דן ביטון לא נכלל בסגל וכך גם טאלב טואטחה שלא רשאי לשחק באירופה, כשרפאל פורסטר (12) ויאצק גורלסקי (35) הורחקו. אוסקר מלנדו סיפק שער אלגנטי בפתיחה (4), יואיס מרמול נגח את השני (19) ומתיאס ורגאס הוסיף בפנדל (36). ויקטור קמפוסאנו (52), אדריה פדרוסה (73) ופקונדו פריירה (76) הוסיפו במחצית השנייה.

פרנצווארוש - צסק"א מוסקבה 0:0

בית ט'

וולפסבורג - גנט 3:1
לוולפסבורג: ז'ואאו ויקטור (20). לגנט: רומן ירמצ'וק (50), לורן דפואטר (65), מיקאל אנגדו-אנגאג'י (76)

אולכסנדריה - סנט אטיין 2:2
לאולכסנדריה: דניס בזבורודקו (84), מקסים זדראקה (91). לסנט אטיין: ווהבי חאזרי (24 בפנדל), מהדי קמארה (72)

שחקן וולפסברגר, שון וייסמן. GettyImages
התרחק מעלייה. שון וייסמן/GettyImages

בית י'

בורוסיה מנשנגלדבאך - רומא 1:2

שבועיים אחרי הפנדל השערורייתי שנפסק נגד רומא בתוספת הזמן (נגיעת יד שלא הייתה של כריס סמולינג) שתי הקבוצות נפגשו שוב, וגם הפעם גלדבאך חגגה בתוספת, רק שהפרס היה שלוש נקודות ולא נקודה. הבלם שהיה במוקד הערב הוא פדריקו פאסיו הארגנטינאי, שכבש לשערו הוא בדקה ה-35 אחרי כדור רוחב של מרכוס תוראם וכיפר על כך אחרי כדור חופשי שהרים לעברו אלכסנדר קולארוב בדקה ה-64. גלדבאך חיכתה שוב לדקה ה-95 כדי להכריע, כשאלסאן פלאה נגח לעבר תוראם שהמשיך עם הראש פנימה. גלדבאך במקום השני ולשתי הקבוצות חמש נקודות.

וולפסברגר - איסטנבול בשאקשהיר 3:0

הטורקים השלימו ניצחון כפול על הקבוצה של שון וייסמן ועלו למקום הראשון בבית. חלוץ הנבחרת השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב (77) כשאיסטנבול בשאקשהיר השיגה את הניצחון הודות לפנדל של אדין וישצ'ה (73, אחרי הרחקתו של נמניה רניץ' בצהוב שני) ובישול שלו לצרפתי אנזו קריבלי (84) שהשלים צמד (87).

מרכוס תוראם שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שוב בתוספת הזמן. מרכוס תוראם חוגג/GettyImages

בית י"א

וולבס - סלובן ברטיסלבה 0:1
לוולבס: ראול חימנס (92)

בראגה - בשיקטאש 1:3
לבראגה: פאוליניו (14 ו-37), ווילסון אדוארדו (81). לבשיקטאש: טיילר בויד (29)

מרכוס רשפורד (מימין), אנתוני מרסיאל, חואן מאטה שחקני מנצ'סטר יונייטד. AP
סוף כל סוף גם נהנו. מרכוס רשפורד עם אנתוני מרסיאל וחואן מאטה/AP

בית י"ב

מנצ'סטר יונייטד - פרטיזן בלגרד 0:3

הביקור של ביברס נאתכו באולד טראפורד הסתיים אחרי 60 דקות ובתבוסה שהותירה לפרטיזן בלגרד סיכוי קטן מאוד לעבור את שלב הבתים. קפטן נבחרת ישראל הגיע אחרי הצמד לרשת וויבודינה, אבל צעירי מנצ'סטר יונייטד היו גדולים עליו ועל חבריו. רק שני שערים כבשה יונייטד עד הערב בבית י"ב, בדיוק כמו נאתכו, אבל הפעם נראתה טוב יותר מבחינה התקפית והבטיחה מקום בין 32 האחרונות. מייסון גרינווד הצעיר פתח בהרכב וגם כבש אחרי מסירת אומן של מרכוס רשפורד שפירקה את ההגנה בדקה ה-22. נאתכו קיבל צהוב בדקה ה-32 ואחרי דקה סיפק אנתוני מרסיאל מבצע אישי נפלא והבקיע את השני. שחקני ההתקפה של השדים האדומים המשיכו ליהנות ובדקה ה-49 אשלי יאנג השאיר לרשפורד שהפציץ פנימה את השלישי. המארחת עם 10 נקודות בראש הבית וכאמור בשלב הבא.

אסטנה - אלקמאר 5:0
לאלקמר: מירון בואדו (29 ו-77), פרדריק מידסטו (52), אוסמה אידריסי (57), פאנטליס חצידיאקוס (76)

מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד מכניע את ולדימיר סטויקוביץ' שוער פרטיזן בלגרד. רויטרס
לרשת של ולדימיר סטויקוביץ'. מייסון גרינווד עם הראשון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully