וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך בזק בליברפול: כך ריאל מדריד "גנבה" לברצלונה את רודריגו

הנשיא העיקש, הפגישה הסודית ו"האובססיה החולנית של פלורנטינו". כך נחת הברזילאי במדריד ולא בברצלונה ש"גילתה" אותו ראשונה

אימג'בנק GettyImages

"ברצלונה תמיד הקדימה את ריאל מדריד במציאת כשרונות וכך היה גם עם ויניסיוס ורודריגו, אבל האובססיה החולנית של פלורנטינו פרס למצוא את ניימאר הבא, גרמה לו לשבור את השוק באופן לא הגיוני". כך נכתב היום (חמישי) ב"ספורט" הקטלאני, שחשף את סיפור החתימה של רודריגו בריאל מדריד ולא בברצלונה.

לפי הפרסום בבברצלונה היום, דווקא בארסה הייתה זו שגילתה ראשונה את שחקן הכנף - בדיוק כשם שהיה עם ויניסיוס. נציגים של המועדון שוחחו עם משפחתו של רודריגו ובמאי 2017 נערכה פגישה במשרדי סנטוס אליה הוא היה שייך. לברזיל נשלח אחד מהאנשים הקרובים לנשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, אבל נשיא סנטוס, ז'וזה קרלוס פרס, לא הסכים לנהל מו"מ. "50 מיליון יורו, הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלו", הוא דרש.

ברצלונה לא הייתה מוכנה לשלם 50 מיליון יורו, אבל סירבה לרדת מהיהלום. בתיאום עם אנשיה, משפחתו של השחקן הצעיר נשלחה להפעיל לחץ על נשיא סנטוס, כדי שהוא יסכים להיכנס למו"מ שמטרתו הורדת המחיר. אביו של רודריגו כיוון מאוד גבוה ולא היה מוכן לשמוע על פחות ממועדון גדול באירופה והקשר שלו עם נציגי ברצלונה היה כל כך טוב, עד שהוא סיכם איתם בעל פה שבנו יצטרף - בהתאם כמובן לסיכום של הקטלאנים עם סנטוס. ברצלונה היו אופטימיים, הרי איזה מועדון יכול להתחרות בהם?

שחקן ריאל מדריד, רודריגו. GettyImages
אחרי החתימה בריאל מדריד, אביו התנצל בפני אנשי ברצלונה. רודריגו/GettyImages

בברצלונה העריכו שבמוקדם או מאוחר גם היריבה הגדולה תיכנס לתמונה, אבל האמינו שאחרי ההחתמה של ויניסיוס, פלורנטינו פרס לא ישלם שוב סכום כל כך גדול על ברזילאי צעיר. בטח לא על כזה שמשחק בעמדה של הרכש הקודם. אבל פלורנטינו פרס יש רק אחד.

כשנבחרת ברזיל המריאה למשחק ידידות נגד קרואטיה בליברפול ביוני 2018, ראש המשלחת היה לא אחר מנשיא סנטוס, ז'וזה קרלוס פרס. מיד אחרי המשחק בו הסלסאו ניצחו 0:2, נערכה פגישה סודית וקצרה בבית המלון בליברפול. חוסה אנחל סאנצ'ס שהגיע מטעמו של פלורנטינו פרס, הציע 40 מיליון יורו, כולל תשלום מיידי של 20 מיליון. נשיא סנטוס הסכים והמריא לברזיל אחרי כמה שעות.

כך בתוך כמה שעות, בבית מלון בליברפול, ריאל מדריד "גנבה" לברצלונה את רודריגו. הקטלאנים "גילו" אותו ראשונים, ניהלו מגעים עם משפחתו, התנהלו בסבלנות והפסידו. אביו של שחקן הכנף, אריק בטיסטה דה גואש, התקשר לאנשי בארסה והתנצל על כך שהפר את המילה שלו ובברצלונה נותרו המומים מכך שפלורנטינו פרס שוב שבר את השוק.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד מהללת את רודריגו: "הוא קורץ מהחומר שממנו עשויים כוכבי על"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully