וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מהללת את רודריגו: "הוא קורץ מהחומר שממנו עשויים כוכבי על"

הבלאנקוס חוגגים את השלושער של היהלום בן ה-18: בנזמה משבח, בוטרגניו מתלהב, והפרשנים מתחילים להבין ש"הוא עשוי להתברר כאחת הגניבות הגדולות אי פעם". התגובות, המספרים והציוצים

רודריגו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לקח את הכדור הביתה. רודריגו חוגג/רויטרס

כוכב נולד בריאל מדריד. רודריגו בן ה-18 הפך לגיבור החדש של הברנבאו, אחרי שכבש הערב הערב (רביעי) שלושער נהדר ב-0:6 המוחץ של הבלאנקוס על גלאטסראיי. החלוץ הברזילאי, שלא סומן מלכתחילה ככישרון על, הולך ומתגלה ככזה. הערב היה סיפק שלושער מושלם: השער הראשון נכבש ברגל שמאל, השער השני בנגיחה פנטסטית, והשלישי ברגל ימין, עמוק בתוך תוספת הזמן.

בכך הוא הפך לשחקן הצעיר אי פעם שכובש שלושער "מושלם" בליגת האלופות. מיותר לציין שהתקשורת במדריד יצאה מגדרה מהיהלום החדש. "פתאום 45 מיליון יורו - המחיר שבו הוא נרכש - נראה כמו מציאה ענקית. הוא עשוי להתברר כאחת הגניבות הגדולות אי פעם", היללו ב"מארקה".

ב"אס" ציינו ש"רודריגו קנה את הברנבאו מהרגע הראשון" ולא היססו לקבוע ש"עם שלושער במשחקו השישי במדי הקבוצה, הוא נראה כמו הכוכבים הגדולים שהיו לריאל בעבר, כוכב היסטורי. אולי סוף סוף נמצא המחליף לרונאלדו?"

ההצגה הגדולה של רודריגו השכיחה את הסערות האחרות בריאל. חאמס רודריגס, הקורבן החדש של זינדין זידאן אחרי גארת' בייל, תועד כשהוא מגיע לברנבאו עם רכבו דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה למשחק - מה שנחשב עבירה על תקנון המשמעת הפנימי של הקבוצה.

שחקני ריאל מדריד רודריגו, קרים בנזמה חוגגים. AP
צמד-חמד. רודריגו ובנזמה/AP

התגובות

חתן השמחה רודריגו אמר בסיום: "אני מאושר. הכל קורה לי כל כך מהר, וזה פשוט מדהים. עם שחקן כמו קרים בנזמה הכל הרבה יותר קשה, הוא כוכב על ואני מאושר לשחק לצידו. איתו אני מרגיש רגוע, בגלל זה הדברים הולכים לי כמו שצריך".

הברזילאי בן ה-18 אף הודה לקהל שקרא בשמו לקראת סיום, אמר ש"זו הגשמת חלום, לא חלמתי שאכבוש שלושער הערב, אני רק מנסה לתת הכל עבור ריאל מדריד".

קרים בנזמה, שעקף את אלפרדו די סטפנו האגדי והפך לכובש השלישי הכי פורה של ריאל מדריד בליגת האלופות עם 50 שערים, הצטנע בסיום ואמר ש"זה נחמד, אבל אני לא מחשיב את עצמי כאגדה. כשחתמתי בריאל מדריד זו היתה התגשמות חלום, ומאז אני מרגיש נוח מאוד עם מי שאני. אני מאושר כאן, ואם אני כובש ועוזר לריאל להגיע לרמות הכי גבוהות שיש, אמשיך לעשות זאת".

על השלושער של רודריגו אמר בנזמה: "הוא טוב מאוד, ממש, ממש טוב. הוא רק בן 18, אבל משחק בלי פחד. אני אוהב את הכדור. אני ממש נהנה לראות שחקן כל כך צעיר משחק ככה. הוא משחק 10 שמשחק כמו מספר 9".

דני קרבחאל הוסיף ש"היום ראינו את רודריגו במיטבו. הפוטנציאל שלו עצום, ומגיע לו לקחת את הכדור הביתה אחרי משחק כזה. גם בנזמה מדהים. כבר עכשיו הוא אגדת ריאל מדריד".

בנוסף, יצא קרבחאל להגנתם של גארת' בייל וחאמס רודריגס, שעזבו משחקים של ריאל בהפגנתיות לפני שריקת הסיום. "מותר לשחקן לעזוב את האצטדיון מתי שהוא רוצה. אף אחד לא אמר אחרת, ואף אחד מעולם לא פקפק במחוייבות של חאמס ובייל לקבוצה. אף אחד מהם לא עבר על אף חוק".

עוד בוואלה!

אלופות: ריאל מדריד הביסה 0:6 את גלאטסראיי, פ.ס.ז' בשמינית

לכתבה המלאה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
אגדת ריאל מדריד. בנזמה/רויטרס

המספרים

*רודריגו (בן 18 ו-301 ימים) הוא השחקן הצעיר ביותר בליגת האלופות שכובש שלושער אחרי ראול, שעשה זאת אף הוא במדי ריאל מדריד כשהיה בן 18 ו-113 ימים, במשחק מול פרנצווארוש ההונגרית באוקטובר 1995. ווין רוני הוא השלישי, לאחר שכבש שלושה שערים לרשת פנרבחצ'ה בספטמבר 2004, אז היה בן 18 ו-340 ימים.

* רודריגו בעט במשך כל העונה למסגרת 8 פעמים, וכבש חמישה שערים במצטבר - 84 אחוזי הצלחה.

* שני השערים הראשונים של רודריגו הם הצמד המהיר בהיסטוריה של ליגת האלופות.

* רודריגו הוא הברזילאי הצעיר ביותר שכובש בהופעת הבכורה שלו במפעל אירופי.

* קארים בנזמה עבר את אלפרדו די סטפאנו האגדי, והתייצב במקום השני בטבלת המבקיעים של הבלאנקוס באירופה, כשכבש את שעריו ה-49 וה-50 במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully