וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניקולו בארלה הכריע בדקה ה-83, אינטר עלתה לפסגה

הקשר חגג שער ליגה ראשון עם בעיטה מסובבת לחיבורים והשלים את המהפך ב-1:2 על ורונה. רק 0:0 לנאפולי נגד גנואה, גרוסו הושפל בבכורה בברשיה עם 4:0 מול טורינו

ניקולו בארלה שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
איזה גול. ניקולו בארלה חוגג/רויטרס

אינטר עלתה הערב (שבת) לפסגת הליגה האיטלקית, לפחות עד למשחקה של יובנטוס מול מילאן ביום ראשון, בזכות מהפך ביתי ו-1:2 על ורונה. נאפולי ממשיכה לאבד גובה אחרי 0:0 נגד גנואה וברשיה הושפלה עם תבוסה ביתית 4:0 מול טורינו בבכורה של פאביו גרוסו. בשישי גברה ססואולו על בולוניה.

אינטר - ורונה 1:2

הנראזורי העבירו את הלחץ לאלופה יובנטוס ויקוו לקבל עזרה מהיריבה העירונית מילאן כדי לצאת לפגרה מהמקום הראשון. אנטוניו קונטה ראה את הקבוצה שלו נקלעת לפיגור בדקה ה-19 לאחר פנדל של ואלריו ורה, אבל בניגוד להפסד בדורטמונד, הפעם הגיע התור של אינטר לבצע מהפך. מרקו סילבסטרי הצטיין בשער האורחת והתסכול היה גדול עד הדקה ה-65, אז מתיאס וסינו נגח לרשת אחרי בישול של ולנטינו לזארו. המהפך הושלם בדקה ה-83, כשניקולו בארלה סובב באומנות לחיבורים מ-20 מטרים וחגג שער ליגה ראשון במדי אינטר.

מאמן נאפולי, קרלו אנצ'לוטי עם לורנצו אינסינייה. GettyImages
הפגרה הגיעה בזמן. אנצ'לוטי ואינסינייה/GettyImages

נאפולי - גנואה 0:0

משחק חמישי ברציפות של נאפולי ללא ניצחון, מהם ארבעה בליגה ונראה שהפרטנופי לא הצליחו לשים בצד את ה"מרד" וחילוקי הדעות עם הבעלים אורליו דה לורנטיס. השוער אנדריי ראדו עצר כמה מצבים טובים של נאפולי, בעוד בצד השני קאלידו קוליבאלי מנע מהקבוצה הביתית ספיגה במחצית השנייה. לורנצו אינסינייה ספג שריקות בוז צורמות מהאוהדים בסן פאולו ונראה שמבחינת קרלו אנצ'לוטי ושחקניו, פגרת הנבחרות הגיעה בדיוק בזמן.

אנדראה בלוטי (מימין) עם אלכס ברנגר שחקני טורינו. GettyImages
לא ריחמו על פאביו גרוסו. אנדראה בלוטי עם אלכס ברנגר/GettyImages

ברשיה - טורינו 4:0

בכורה איומה לפאביו גרוסו, כשהיריבה התאוששה אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון. אנדראה בלוטי דייק פעמיים מהנקודה הלבנה (17 ו-26) ואז ברשיה גם איבדה את הצ'כי אלש מאטייו בצהוב שני (41) והתפרקה. המחליף הספרדי אלכס ברנגר כבש בסיבוב הדקה ה-75 והשלים צמד בחלוף שש דקות לאחר שחטף כדור לסטפנו סאבלי. ברשיה במקום הלפני אחרון, טורינו קפצה למקום ה-11.

משחק נוסף:

ססואולו - בולוניה 1:3
לססואולו: פרנצ'סקו קאפוטו (34 ו-75), ז'רמי בוגה (68), לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully