וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו תוקף את זידאן: "מעצבן אותי שמדברים על אמבפה. יש פה קנאה"

למנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן "מפריע" לשמוע את מאמן ריאל מדריד מדבר על השחקן שלו: "צריך להפסיק עם זה. לא לגעת בו. זה השחקן הטוב בעולם"

רויטרס

בווידאו: אמבפה מוצג בפריס סן ז'רמן

המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן, לאונרדו, תקף את מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, והודה שמרגיז אותו שהצרפתי ממשיך לדבר על קיליאן אמבפה. כוכבה הצעיר של פ.ס.ז', 20, מקושר כבר תקופה ארוכה למעבר אפשרי למעבר לריאל מדריד, הקבוצה שהעריץ בילדותו. בקיץ 2017 הוא בחר לעבור ממונאקו לפריס סן ז'רמן, ובמהלך השבוע נשיא מונאקו ואדים ואסילייב גילה שלפני שנתיים הכוכב הצרפתי הצעיר הסביר מדוע בחר לחתום דווקא בפ.ס.ז' ואמר לו ש"ריאל מדריד תחכה לי". ביום שלישי זידאן נשאל על אמבפה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וציין ש"החלום של אמבפה הוא לשחק בריאל".

"זה קצת מעצבן אותי, ומפריע לי", אמר אתמול לאונרדו אחרי ה-0:1 של פריס סן ז'רמן על קלאב ברוז', "זה לא הזמן לדבר על זה. עדיין נותרו לו שנתיים וחצי בחוזה אצלנו. צריך להפסיק עם זה. הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו. הוא השחקן הצעיר הכי טוב שיש בצרפת. הוא אלוף העולם, ואפילו השחקן הטוב בעולם. זה לא הזמן לערער או לגעת בו".

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן. AP
לאונרדו: "איפה יש שחקנים טובים מאלה?". אמבפה וניימאר/AP

אמבפה כבש 9 שערים ב-11 משחקים העונה. יש לו חוזה עד 2022 בפריס סן ז'רמן, כשבצרפת דווח השבוע שהאלופה המקומית "לחוצה מריאל מדריד" ולכן מתכננת להציע לו כבר עכשיו חוזה עתק (40 מיליון יורו לעונה) במטרה להאריך את חוזהו.

לאונרדו אמר ש"למען האמת, לא ראיתי את הראיון שבו הוא אמר שזה החלום שלו לשחק בריאל מדריד. לא קראתי ולא שמעתי, ומעולם לא דיברתי איתו על הנושא. אולי יום אחד הוא אמר את זה ונהיה מזה טלנובלה מקסיקנית, וככה נמשיך. אני חושב שהוא חכם מאוד. יש לו חוזה איתנו, והוא כבר עשה פה המון דברים, ועוד נותרו לו הרבה דברים לעשות.

"בגלל זה אני לא מבין את זה, ואני אפילו מבקש שתפסיקו, כי אנחנו לא יכולים לענות בכל פעם על אותו דבר. יש דברים קונקרטיים - החוזה שלו. אני חושב שהוא שמח פה. הוא שחקן פנומנלי, ואני חושב שיש קצת קנאה. כיום יש לנו פה את אמבפה וניימאר, ואם אנחנו מסתכלים על קבוצות ברחבי העולם, איפה יש שחקנים טובים מאלה? בנוסף, יש לנו ארבעה או חמישה חלוצים טובים. אנחנו חייבים להיות שמחים, יש לנו שחקנים מעולים".

עוד בוואלה!

חוששת מריאל מדריד: "פריס סן ז'רמן תגיש הצעת ענק לחוזה חדש לקיליאן אמבפה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully