וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששת מריאל מדריד: "פריס סן ז'רמן תגיש הצעת ענק לחוזה חדש לקיליאן אמבפה"

אחרי הציטוטים של נשיא מונאקו, בצרפת טוענים: ריאל מדריד הקציבה לעצמה 300 מיליון יורו לעסקת אמבפה, פ.ס.ז' מתכננת הצעה גרנדיוזית על מנת להשאירו

רויטרס

הציטוטים שפורסמו אתמול (שני) של ואדים ואסילייב, נשיא מונאקו, הלחיצו את פריס סן ז'רמן. ואסילייב גילה שלפני שנתיים הכוכב הצרפתי הצעיר הסביר מדוע בחר לחתום בפ.ס.ז' ואמר לו ש"ריאל מדריד תחכה לי", וכעת האלופה הצרפתית מרגישה שוב מאוימת ומתכננת להגיש הצעת ענק לכדורגלן, כך מדווח "לה פריסיאן".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
שווה את זה. אמבפה/GettyImages

על פי הדיווח, המטרה של פריס סן ז'רמן היא לחתום עם אמבפה על חוזה ארוך טווח שישאיר אותו לתקופה ארוכה במועדון. כעת לאמבפה יש חוזה בפריס עד 2022, וכבר עתה, יותר משנתיים לפני סיומו, במועדון עובדים על הצעה לחוזה חדש, ש"יהיה קשה לסרב לה". התוכנית היא להשוות את השכר של אמבפה לזה של ניימאר, ולשלם לו כ-40 מיליון יורו לעונה.

עוד נטען שבפריס סן ז'רמן מאמינים שריאל מדריד כבר "שמה בצד" כסף כשהיא מקציבה לעצמה 300 מיליון יורו על מנת לצרף את השחקן כבר בקיץ הבא במטרה להשלים את העסקה היקרה אי פעם בתולדות הכדורגל. "עוד לפני הדברים של ואסילייב פ.ס.ז' תכננה להאריך את החוזה של אמבפה", נכתב ב"לה פריסיאן", "אבל כעת היא תמהר לממש את התוכנית, בהבנה שהוא שווה את ההשקעה". עוד נטען ש"אמבפה עדיין לא קיבל החלטה מעבר לעונה הזאת, כשהוא מרוכז רק בעונה הנוכחית".

עוד בוואלה!

דיווח: "ריאל מדריד תציע למנצ'סטר סיטי את בייל ו-70 מיליון ליש"ט בתמורה לסטרלינג"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully