וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי דוחף למינוי גז'ארדו, ברתומאו רוצה את קומאן: מי יהיה המאמן הבא של ברצלונה?

בקטאלוניה כבר סופרים את ימיו של ואלוורדה, בארגנטינה משוכנעים שגז'ארדו סגר לדצמבר, בהנהלה מחכים דווקא לקומאן. וגם: העקיצה של אתלטיקו לגריזמן והתלונות של שחקני סלביה: "מסי סירב ללחוץ לנו ידיים, זה היה עצוב"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, ברצלונה שוב נמצאת על פרשת דרכים. הסוגיה הבוערת היא סוגיית המאמן: ארנסטו ואלוורדה המושמץ שוב נמצא בעין הסערה, שוב סופג ביקורות קשות, ושוב מרגיש את הכיסא מתנדנד. בקטאלוניה יש כבר מי שסופר את ימיו של המאמן האפרורי, וב"ספורט" הקטלאני דווח ש"כבר ברור לכולם שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. השאלה הגדולה היא האם יצליח לשרוד עד סיום העונה הנוכחית".

ב"אל מונדו דפורטיבו" טענו שההנהלה והשחקנים של ברצלונה עדיין עומדים מאחורי ואלוורדה במידה מסוימת, אם כי גם הם מבינים ש"הוא לא דמות כדורגל מבריקה כפי שמצופה ממאמן בקבוצה בסדר הגודל של בארסה".

לעת עתה נדמה שיש אי הסכמות בברצלונה גם בנוגע לזהות מחליפו של ואלוורדה. על פי דיווח ב"מארקה" המדרידאי, ליאונל מסי דוחף את הנהלת ברצלונה למנות את בן ארצו מרסלו גז'ארדו לתפקיד. ב"ספורט" הכחישו את הדיווחים על משא ומתן עם מאמן ריבר פלייט והתעקשו ש"מסי מעולם לא דרש למנות אף אחד", אולם על פי קלאודיו בורגי, מאמן ארגנטינאי המקורב לגז'ארדו, נראה שלא כך הם פני הדברים. "מרסלו דז'ארדו יהיה מאמן ברצלונה החל מחודש דצמבר. זו מידע שקיבלתי ממקור ישיר וקרוב מאוד", הבטיח בורגי אמש.

מרסלו גז'ארדו מאמן ריבר פלייט. רויטרס
המועמד מטעם מסי. גז'ארדו/רויטרס

ועדיין, להנהלה יש מועמד מטעמה. על פי "מארקה", המועמד המועדף על הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו הוא רונלד קומאן - אם כי המאמן ההולנדי מתעקש להשלים את משימותיו כמאמן נבחרת הולנד עד לאחר יורו 2020. זה לא אומר שקומאן בהכרח יישאר בנבחרת הולנד: לאחרונה הודה שבחוזהו יש סעיף יציאה מיידי ל"קבוצה אחת בלבד" שזהותה לא ידועה, אולם רבים בהולנד מעריכים שמדובר בברצלונה. כך או כך, על פי "מארקה" ברתומאו והנהלת ברצלונה מוכנה לחכות לו עד שיתפנה.

בתוך כך, עסוקים בברצלונה גם בעניינים אחרים. היחסים בין ליאו מסי לאנטואן גריזמן שוב עמדו על שולחן הניתוחים אמש, אחרי שהפרעוש לא מסר לחברו לחוד ממצב קורץ מול סלביה פראג. במקביל, אתלטיקו מדריד צופה מהצד ונראה שיש בה קצת שמחה לאיד. "לא יודע מה קורה עם גריזמן בברצלונה, אבל אני רק יכול לקוות בשבילו שברצלונה תתייחס אליה יפה כמו שאנחנו התייחסנו. בסיטואציה הנוכחית, לא בטוח שזה יקרה", עקץ נשיא הקולצ'ונרוס אנריקה סרסו.

בנוסף, שחקני סלביה פראג התלוננו על היחס הצונן שקיבלו משחקני ברצלונה אחרי ה-0:0 בקאמפ נואו. השוער אונדריי יולאר סיפר ש"מסי ושאר שחקני ברצלונה פשוט ירדו מכר הדשא. חלקם אפילו לא לחצו את ידינו. זה היה עצוב, עצוב מאוד. כולנו חיכינו בקוצר רוח לפגישה עם שחקני ברצלונה, כולנו תכננו להחליף איתם חולצות בסיום, אבל הם פשוט התנהגו בצורה לא יפה".

עוד בוואלה!

לאוהדי ברצלונה נמאס מדמבלה, דה יונג: "מאוכזבים, אבל זה נורמלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully