וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוהדי ברצלונה נמאס מדמבלה, דה יונג: "מאוכזבים, אבל זה נורמלי"

הרוב המוחלט של אוהדי ברצלונה היה מעדיף את פאטי על חשבון דמבלה בהרכב. בספרד קוטלים את ואלוורדה: "הקבוצה נראית ללא נשמה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

התיקו המאופס בין ברצלונה לסלאביה פראג הערב (שלישי) עורר מחדש את הביקורות על מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה. אחרי ההפסד המביך מול לבנטה בליגה, ברצלונה חזרה לביתה בידיעה שהיא פייבוריטית עצומה להכניע את הצ'כים בדרך להתבססות בראשות הבית. אלא שכמו במשחק הקודם, סלביה פראג היתה מצוינת ולא נפלה מהקטלאנים ברוב שלבי המשחק. עוסמאן דמבלה קיבל את חולצת ההרכב במקומו של סוארס, אבל לא הצליח להוות פרטנר ראוי למסי שזכה לשמירה אדוקה ובפעם היחידה שהצליח להכריע את השומרים שלו הוא מצא את המשקוף.

"אוי ואלוורדה", היתה הכותרת שנתנו באתר המארקה למשחק הערב מול הצ'כים. "נכון לעכשיו, ברצלונה נראית כמו קבוצה ללא נשמה שפשוט מחכה שמסי יציל אותה", נכתב בגוף הכתבה. "מלבד אנסו פאטי בן ה-17, אף שחקן לא הוכיח שהוא ראוי לשתף פעולה עם הקפטן, כולל אוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן". ברחבי ספרד כבר קוראים לפיטוריו של המאמן "שכבר נראה כאחד שסובל בתפקיד".

מאמן ארסנל לשעבר, ארסן ונגר טען כי "ברצלונה תלויה מידי בליאונל מסי. במשך השנים הקבוצה הביאה שחקנים ברמה עולמית, כשמסי מעל כולם. היום זה נראה כאילו כולם עומדים ומחכים שמסי יציל את המצב. ברצלונה איבדה מהכריזמה שלה".

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
"לא הוצאנו לפועל כמו שצריך". ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

"אנחנו תמיד רוצים לנצח", הסביר ארנסטו ואלוורדה בסיום המשחק. "האמת היא שהיום לא היינו מדוייקים ולא הוצאנו לפועל כמו שצריך. הם עמדו מולנו טוב מאוד ושיבשו לנו את המשחק. לא הצלחנו להמיר את המצבים שהיו לנו לשערים". לגבי קריאות האוהדים והביקורת שמופנית נגדו אמר המאמן בפשטות: "אנשים יכולים לדרוש מה שהם רוצים".

באתר הספורט הקטאלני "sport", ערכו סקר בין הגולשים: "מי לדעתכם צריך לפתוח במשחקים הבאים של ברצלונה - דמבלה או אנסו פאטי?". 78 אחוז מהנשאלים טענו שפאטי צריך לקבל את הקרדיט ב-11 על חשבון הצרפתי המאכזב: "בכל פעם שפאטי הצעיר נכנס, הקבוצה נראית מחוברת יותר ומהירה יותר", נכתב באתר. "בכלל, השילוב שלו עם מסי נפלא".

במהלך המשחק הוחלף ג'ורדי אלבה, שירד מהמגרש כשהוא מדדה. "נראה מה הרופאים אומרים", התייחס ואלוורדה למצבו של מגנו השמאלי. "אני מאמין בשחקני הספסל שלי. יש לנו את גם את סרג'י רוברטו שיכול לשחק בשני הצדדים וגם את ג'וניור".

"ברור שזה נורמלי שאנחנו מאוכזבים", אמר פרנקי דה יונג. "רצינו לנצח ולא עשינו זאת, שיחקנו לא טוב וחבל. העובדה שאנחנו פייבוריטים לזכות במפעל לא מעניינת אותי, אני רק רוצה לזכות במפעל ותו לא".

ג'רארד פיקה לא יעמוד לרשותו של ואלוורדה במשחק ליגת האלופות הבא של ברצלונה נגד דורטמונד מאחר וספג הערב כרטיס צהוב שלישי ועל כן מושעה אוטומטית ממשחקה הבא של בארסה במפעל. "אנחנו לא משחקים כמו שאנחנו רוצים לשחק", אמר הבלם בסיום המשחק מול סלאביה פראג. "עם זאת, אנחנו במצב טוב גם בליגה הספרדית וגם בליגת האלופות. התוצאות לא נוראיות, הן יכולות להיות טובות יותר - אבל מה שחשוב זה שנישאר רגועים ושנשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully