וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "אוכיח לכולם שטעו לגביי כשלא בחרו בי בדראפט"

הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב התראיין ביוון, סיפר על האכזבה בליל הדראפט ("זה מתדלק אותי"), פירט במה עליו להשתפר ("בעיקר בקליעה") והסביר על מה הוא שם דגש ("אני חייב לעמוד בלחץ")

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב נמצאת בכושר מצוין, ועל כן העניין סביבה גובר גם ברחבי אירופה. היום (רביעי) פורסם באתר "יורוהופס" היווני ראיון עם יובל זוסמן, בו סיפק כמה ציטוטים מעניינים. הגארד בן ה-21, שעדיין ממתין לפריצה של ממש ביורוליג, סיפר בין היתר על האכזבה בליל הדראפט, החוויה של לשמור על ואסיליס ספאנוליס, החיבה לשמור על השחקן הטוב ביותר של היריבה, וגם על האלמנטים הרבים שעליו לשפר.

"זה שלא נבחרתי בדראפט רק מוסיף לי מוטיבציה", אמר. "עכשיו אני צריך להוכיח לכולם ב-NBA שאולי הם טעול גביי כשלא בחרו בי. בכל מקרה, אני מנסה לא להקדיש לזה יותר מדי תשומת לב. אני חלק מקבוצה גדולה, הקבוצה שתמיד חלמתי לשחק בה, הבית שלי. אני נהנה כאן, אוהב את האוהדים, אוהב את תל אביב, אוהב את ישראל, כמובן. אני ישראלי, אחרי הכל".

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול בילי בארון שחקן הכוכב האדום בלגרד. דני מרון
נהנה לשמור על הכוכב של היריבה. זוסמן/דני מרון

זוסמן סיפר שהוא שם דגש על שיפור הקליעה מבחוץ, שעדיין לא יציבה מספיק (345 אחוז מהשלוש ביורוליג לאורך הקריירה). "יש לי הרבה דברים לשפר. בראש ובראשונה הקליעה, ממצב סטטי ותוך כדי כדרור. אחר כך קריאת מצבים, לעשות פחות טעויות עם הכדור, להיות יותר אגרסיבי בהגנה, להתחזק, להיות יותר קשוח. אני יכול להשתפר בכל, אין דבר אחד".

במשחק האחרון נגד אולימפיאקוס מלאכת השמירה על ואסיליס ספאנוליס הוותיק ניתנה לזוסמן, והוא נקלע לבעיית עבירות מוקדמת. "ידעתי מה ספאנוליס הולך לעכשיו, ועדיין לא הצלחתי לעתור את זה. יש לו צעד ראשון מהיר מאוד, לא חשבתי שהוא עדיין כל כך זריז. זה די מטורף, בהתחשב בזה שהוא בן 37", סיפר זוסמן.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "ממוקדים בעצמנו, יש אמון גדול בינינו לבין השחקנים"

לכתבה המלאה
ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
נהנה מהחוויה. ספאנוליס/GettyImages

ככלל, זוסמן אוהב את האתגרים ההגנתיים שיאניס ספרופולוס מציב לו. "אני אני מאוד אוהב לשמור על השחקן הכי מסוכן של היריבה, ואם המאמן דורש את זה ממני, זה מה שאעשה. אני עובד קשה על החלק הזה - מנסה לשפר את הזריזות של הצעד הראשון שלי, לדוגמא".

לטענת זוסמן, שמעמיד העונה ממוצעים של 4.7 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק ביורוליג, "אני אוהב את הלחץ של לשחק במכבי תל אביב. אם אתה רוצה להיות שחקן טוב, אתה חייב לדעת לעמוד בלחצים. אין שום סיכוי שתהיה שחקן טוב אם תהיה ביישן על המגרש, אם תברח מלחץ. לפעמים יש לי משחקים רעים, שאני לא משחק בהם כמו שציפיתי מעצמי. אבל זה רק מתדלק אותי עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully