וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ממוקדים בעצמנו, יש אמון גדול בינינו לבין השחקנים"

6.11.2019 / 17:05

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק נגד אלבה ברלין מתחתית היורוליג (ה', 21:05, ספורט 5). נייט וולטרס: "צריך למשוך את המומנטום כמה שיותר"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה כשתארח מחר את אלבה ברלין (חמישי, 21:05, ספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק כפייבוריטים ברורים, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים - כולל ב-25 הפרש על אולימפיאקוס ביוון. אלבה לעומת זאת, היא אחת הקבוצות החלשות במפעל והמאזן שלה עומד על 5:1.

מכבי תל אביב תערוך היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות, כשבצוות המקצועי עושים מאמץ גדול על מנת לשמור את השחקנים עם הרגליים על הקרקע. אות'לו האנטר וסקוטי ווילבקין שנחו נגד עירוני נהריה בליגה, ישובו לסגל.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "הדבר הכי חשוב זה אנחנו, נהיה חייבים להיות מרוכזים. אנחנו חייבים את האוהדים איתנו, הם תוספת הכוח שלנו. אני שמח ששוב כל היציעים יהיו מלאים, הקהל עוזר לנו מאוד. אנחנו רוצים את האוהדים רועשים ויחד איתנו. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו ששיחקנו לאחרונה. בעונה שעברה עבדנו בצורה דומה, אבל בתקופה הזו של העונה אנחנו נחושים יותר מבחינה הגנתית. גם בעונה שעברה שיפרנו את ההגנה. אחרי שהגעתי בעונה שעברה היה שיפור בהגנה שלנו. אנחנו מנסים לגרום ליריבה להתבלבל, לומדים את החלקים הטובים שלה בהתקפה. אנחנו עובדים על זה באימונים ובתדריכים. במהלך השנים שלי ביורוליג ראיתי שהקבוצות שזוכות במפעל משחקות חזק בהגנה, ולכן כך אנחנו צריכים לשחק".

עוד אמר המאמן היווני: "אנחנו מנסים להדגיש את הכוח של אלבה ולהסביר לשחקנים. ניתחנו את אלבה ודיברנו עליה כבר אתמול באימון. זו קבוצה מיוחדת, היא טובה מאוד כקבוצה. היא משחקת עם רוב השחקנים מהעונה שעברה ועם אותו מאמן. אני מאמין שהיא תילחם במשך 40 דקות ולא תירגע או תפסיק. יש אמון גדול בינינו לבין השחקנים, הם יודעים שזה משחק שאנחנו צריכים להיות בו אגרסיביים וקשוחים".

"אנחנו לפני משחק חשוב בחמישי ואחרי זה רצף ארוך של משחקים ולא מעט נסיעות", אמר נייט וולטרס, "טוב שיש לנו סגל עמוק ושהמאמן יכול לבחור בכל פעם מי צריך את המנוחה. אלבה ברלין היא קבוצה טובה מאוד, כל משחק ביורוליג הוא קשה. אנחנו צריכים לשחק ממש טוב כדי לנצח. אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה, לא השגנו עדיין כלום. ניצחנו כמה משחקים, אבל זו עונה ארוכה, נצטרך לעבוד קשה כי הדברים יכולים להשתנות ממש במהירות. צריך למשוך את המומנטום הזה כמה שיותר".

נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתכונן לרצף של משחקים ונסיעות. וולטרס/דני מרון

אלבה ברלין, אותה מדריך אאיטו רנסס הוותיק פתחה את העונה בצורה לא טובה. את הקבוצה מובילים רוקאס גידראיטיס הליטאי ופייטון סיבה האמריקאי. זה יהיה המפגש ה-11 בין הקבוצות ביורוליג, כשהמאזן עומד על 1:9 לטובת מכבי תל אביב. הגרמנים דווקא הפתיעו בביקור האחרון שלהם ביד אליהו עם ניצחון 59:66 בפברואר 2015.

"הפסדנו חמישה משחקים ברציפות, אבל אנחנו לא צריכים להרגיש רע שמפסידים לאפס, ברצלונה, צסק"א, מילאנו וריאל מדריד", אמר גידראיטיס לקראת המשחק, "אנחנו עובדים חזק בכל יום, מאמינים במה שאנחנו עושים ויודעים שבסופו של יום ננצח משחקים. בחמישי יהיה משחק קשה, כי מכבי משחקת ממש טוב וזה יהיה מאצ'אפ קשה בחוץ. אי אפשר לדעת, אין לנו מה להפסיד".

עוד בוואלה

ג'ון דיברתולומאו: "נבנתה פה קבוצה כדי שלא יהיו ירידות בתקופה של עומס"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully