וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר הוצג בהפועל תל אביב: "מרגיש משהו אחר", משה סיני: "הסמכות היא שלו"

6.11.2019 / 15:51

מאמן הפועל תל אביב החדש הכריז: "רוצה להפוך את הקבוצה למה שהכרתי מימי כשחקן, כרגע יש לי אמונה בכל שחקן שנמצא בסגל". סיני הבהיר: "אני לא מנהל מקצועי, אני נציג הבעלים", והוסיף: "אני לא רוצה להיכנס למה שהיה בעבר, ברגע שקיבלתי את הטלפון לא היססתי"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

אחרי המהפכה בצוות המקצועי, הפועל תל אביב כינסה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים שבה הוצגו משה סיני וניר קלינגר. הראשון - אחד מגדולי שחקני הקבוצה בכל הזמנים ואולי הגדול מכולם - מונה אתמול לנציג הבעלים, בעוד קלינגר קיבל את תפקיד המאמן. ניסו אביטן פוטר בעקבות פתיחת העונה הכושלת והאדומים יוצאים לדרך חדשה. קלינגר כבר יעביר הערב אימון בכורה וביום שבת (15:00) יעמוד על הקווים במשחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה.

משה סיני מנהל מקצועי הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
"שחרור שחקנים, צירוף שחקנים, הכל יהיה לפי דרישה של ניר". משה סיני/יותם רונן, יותם רונן

משה סיני | נציג הבעלים

על החזרה להפועל תל אביב: "המועדון הזה בדם שלי. גדלתי בו, חונכתי בו, אני מכיר את הבעלים מאז שהם ילדים. אני לא רוצה להיכנס למה שהיה בעבר. ברגע שקיבלתי את הטלפון לא היססתי. מה שחשוב זה לבוא ולעזור לקבוצה לצאת מהמצב שבו היא נמצאת".

על הגדרת התפקיד שלו: "אני נציג הבעלים, לא המנהל המקצועי. ניר קלינגר הוא הסמכות המקצועית, הוא ינהל את הכל, יעביר את האימונים ויחליט מה שהוא רוצה. ואני אקשר בינו לבין הבעלים. שחרור שחקנים, צירוף שחקנים, הכל יהיה לפי דרישה של ניר קלינגר. אני אבוא עם הדרישות שלו לבעלים".

על קלינגר: "הייתי מאמן, אני יודע איך חושב מאמן. לניר יהיה גיבוי מוחלט לקבל החלטות מקצועיות. הוא כריזמטי, יש לו אישיות, הוא מקצועי. אני מאמין בניר וברגע שקיבלתי סמכות מהבעלים לקבל החלטה לגבי מאמן, הוא הראשון שחשבתי עליו. אני משאיר לו את האחריות לקבל החלטות".

על ההתנגדות של חלק מהאוהדים לחזרתו: "תמיד יש כאלה שבעד וכאלה שנגד. זה לגיטימי, זה בסדר. אני מכיר את העניין הזה ואני לא מתייחס אליו. אני חושב שזה הזמן לחזור. היו הזדמנויות בעבר, אבל אז זה לא היה נכון".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
"אי אפשר לעשות מהמצב קטסטרופה מוחלטת". ניר קלינגר/יותם רונן, יותם רונן

ניר קלינגר | המאמן החדש

על ההגעה להפועל תל אביב: "אני מתרגש כי זה לא דבר רגיל גם בשביל אחד כמוני שכבר עבר הכל. אימנתי כמעט מבכל הקבוצות הגדולות וגם שיחקתי. אני מרגיש משהו אחר אולי בגלל יריבויות העבר. אני מרגיש שהגעתי למקום עם אנרגיה חזקה מאוד. אני מאוד שמח שחתמתי בהפועל".

על משה סיני: "שיתוף הפעולה בינינו הוא מימים ימימה ואני מאמין שהוא יימשך בעתיד. אני רוצה כבר להרגיש בית חם ולהישאר בו הרבה זמן".

על מצבה של הפועל תל אביב: "אנחנו מסתכלים על הטבלה, מבינים את המצב, אבל יש אופטימיות. יש רצון גדול לתת, לשנות, להפוך את הפועל תל אביב למה שאני הכרתי מהימים שלי כשחקן. היא הייתה קבוצה שלא תמיד מבריקה, אבל כן הייתה דומה לאופי שלי ואני חושב נוכל להתחבר. אי אפשר לעשות מהמצב קטסטרופה מוחלטת. כל שחקן יצטרך לעשות סוויץ' בגישה ובלחימה. מטרות? כרגע נשים את זה בצד".

על הסגל: "אני מחוייב לכל שחקן שנמצא פה והם ירגישו את זה. כרגע יש לי אמונה בכל שחקן שנמצא בסגל. אם נעשו טעויות בבניית הסגל, נדע בהמשך".

על עברו הצהוב: "אני כבר 14 שנה לא במכבי תל אביב, עברתי 12 קבוצות מאז. לדעתי מיותר לדבר על זה. אני מתחייב לתת את כל כולי ונשמתי, כמו תמיד עבור המקום בו אני עובד, ועל אחת כמה וכמה פה".

משה סיני ניר קלינגר. יותם רונן, יותם רונן
"שיתוף הפעולה בינינו הוא מימים ימימה". ניר קלינגר עם משה סיני/יותם רונן, יותם רונן

העידן שאחרי אביטן, לקראת חיפה-בית"ר: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully