וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש בהפועל תל אביב: "במצב שנוצר היו חייבים לשנות אווירה ולפתוח דף חדש"

6.11.2019 / 7:26

לאחר תקופה קשה במיוחד, במועדון נושמים קצת לרווחה בעקבות השינוי בתפקיד המאמן. קלינגר קיבל אישור לבצע שינויים בינואר, בוזגלו יקבל הזדמנות נוספת אחרי שעלתה אפשרות כי ישוחרר כבר בינואר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים:

- שביעות רצון בהפועל תל אביב ממינויו של ניר קלינגר, סביבו היה קונצנזוס במועדון
- קלינגר קיבל הבטחה כי יוכל לצרף 3-4 שחקנים בינואר
- במועדון גיששו אצל בוזגלו בנוגע לשחרור בינואר, אך הוא יקבל הזדמנות נוספת
- קלינגר ומשה סיני יוצגו במסיבת עיתונאים

בעלי הפועל תל אביב איציק, שרון ניסנוב. ברני ארדוב
החלטה לא פשוטה. האחים ניסנוב/ברני ארדוב

כאב הראש של הניסנובים

1.הפועל תל אביב פיטרה אתמול (שלישי) את ניסו אביטן ומינתה מאמן חדש בתוך 12 שעות - ניר קלינגר, אך עד לקבלת ההחלטה, עברו על ראשי המועדון שעות לא פשוטות. אם בלילה שלאחר ההפסד למכבי חיפה החליטו ראשי הפועל תל אביב לפטר את אביטן, בבוקר שאחרי הוחלט לבצע הערכה מחודשת. המאמן היה אמור לקבל הודעה על סיום תפקידו עת הגיע לאימון הבוקר, אך בקבוצה לא היו בטוחים אם לפטרו וחשבו שעות ארוכות לפני קבלת ההחלטה. אביטן אמנם סיים את האימון ועשה את דרכו לביתו שבדרום, אך הוא כבר הבין שדרכו בהפועל תל אביב קרובה לסיום. כבר בדרך חזרה הביתה הוא קיבל טלפון לשוב בחזרה למתחם האימונים לפגישה עם שרון ניסנוב, שם הוא קיבל את ההודעה על סיום תפקידו. הבעלים הבהיר למאמן כי בהנהלה מעריכים אותו מאוד והאמינו בו, ולא סתם העניקו לו חוזה פיקס לשנתיים. למרות זאת, הבהירו בקבוצה, בעקבות הסיטואציה שנוצרה, אין מנוס מפרידה. אביטן עוד ניסה לשכנע את הבעלים שיוכל להוציא את הפועל תל אביב מהבוץ, כשאמר בין היתר כי "דווקא מול מכבי חיפה ראינו את המחוייבות שכל כך חיכינו לה ונכנסו למסלול הנכון", אך הוא לא מצא אוזן קשבת והחליט לוותר מהר מאוד. בתקופה הקרובה אמורים הצדדים לדון על גובה הפיצוי.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: ניר קלינגר מונה למאמן, משה סיני למנהל המקצועי

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
זכה לעדיפות. קלינגר/מגד גוזני

בהפועל תל אביב שוחחו גם עם דגו ומימר לפני שבחרו בקלינגר

2. בנוגע למאמן החדש קלינגר, הוא היה המועמד המוביל להחליף את אביטן עוד לפני ההחלטה למנות את משה סיני ליועץ\מנהל מקצועי. התפקיד של סיני והסמכויות האמיתיות שיקבל ייבחנו לאורך זמן, במיוחד שהאחים ניסנוב כל כך דומיננטיים, אך לגבי מינוי קלינגר היה קונצנזוס שהוא האיש המתאים, כאשר במועדון חששו מדרישות השכר שלו, מאחר שהוא רגיל להרוויח סכומים גבוהים הרבה יותר מהסכום עליו סיכם, כ-30 אלף ש"ח בחודש עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, לא כולל מענקים עבור הישגים כמו פלייאוף עליון וגביע. המאמן עצמו הסכים לקבל את דן רומן כעוזר מאמן ואת הצוות הנוכחי, כאשר סוכם כי האופציה שלו לצרף איש מקצוע נוסף תיבחן בהמשך. בהפועל תל אביב ציינו כי התלהבו מאוד מהתשוקה האדירה של קלינגר לאמן את הקבוצה וכי הכסף היה הדבר הכי פחות משמעותי מבחינתם. במועדון שוחחו גם עם מסאיי דגו והעבירו מסרים לשרון מימר שייפגשו גם איתו אך האחים ניסנוב התרשמו מאוד מקלינגר והחליטו לכוון לסגירה עימו.

שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו. דני מרון
"נקווה שהוא יוביל תחת קלינגר". בוזגלו/דני מרון

בוזגלו יקבל הזדמנות נוספת

3. זאת השנה השנייה ברציפות שקלינגר מקבל קבוצה באמצע העונה. הבעיות המקצועיות בהפועל תל אביב די דומות לנדוניה שקיבל בבית"ר ירושלים בעונה שעברה. קבוצה שלא נבנתה נכון, לא מאוזנת, כמה שיותר שחקנים שמעדיפים כדור לרגל ולא לרוץ לעומק, יותר מדי שחקנים שהגנה זאת לא חובה עבורם וחוסר ביטחון מוחלט שמלווה את המערכת. לקלינגר גם הובטח כי יוכל לבצע שינויים בינואר ולצרף 3-4 שחקנים במקביל לשחרור כאלה שלא מתאימים. בשלב זה קלינגר אמר כי ייתן הזדמנות לכל אחד להוכיח את עצמו ורק לאחר מכן יקבל החלטות. המאמן אוהב לקרב אליו את השחקנים הוותיקים והמנוסים יותר ונראה כי הראשונים שיזכו לשיחות ממנו הם עומר דמארי, אוראל דגני ומאור בוזגלו, אותו אימן גם בעונה שעברה בבית"ר ירושלים. לאור אינברום קלינגר נתן לא מעט הזדמנויות בבית"ר ירושלים אך התאכזב מהתנהלותו והסבלנות שלו במקרה הזה צפויה להיות קצרה מאוד.

אגב בוזגלו, במועדון קיימת אכזבה גדולה מהקשר, ממנו מצפים לראות שיפור משמעותי תחת המאמן החדש. עוד לפני מינוי קלינגר, בהפועל תל אביב כבר החלו בגישושים בנוגע לפרידה מהשחקן בינואר, אך כעת, עם הגעתו של קלינגר, הוא יקבל הזדמנות נוספת לפני שיקבלו החלטות. גורם בכיר במועדון אמר: "שילמנו שכר גבוה מאוד במונחים שלנו כדי שמאור יוביל את הקבוצה וזה לא קורה עד עכשיו, נקווה שזה יקרה תחת קלינגר".

משה סיני. שלומי גבאי
חוזר למועדון האדום. סיני/שלומי גבאי

קלינגר וסיני יוצגו במסיבת עיתונאים

4. קלינגר ידבר יחד עם משה סיני במסיבת עיתונאים ולאחריה יערוך אסיפה לשחקנים ויעביר אימון ראשון, כשכבר בשבת יפגוש את עירוני קרית שמונה וקובי רפואה בחוץ. המאמן יבין רק ביום יומיים הקרובים מי משחקני הסגל יעמדו לרשותו ואז גם יתחיל לבנות מערך והרכב לקראת המשחק, כאשר את עיקר העבודה הוא שומר לפגרה בה יוכל לעבוד עם הקבוצה בצורה מסודרת. שחקנים אמרו על השינוי על הקוים: "אף אחד לא שמח שמאמן הולך כי זה אומר שנגמרה השמיכה להרבה שחקנים ומהר מאוד זה יבוא עלינו, אבל במצב שנוצר זה הרגיש שחייבים לשנות אווירה ולפתוח דף חדש".

העידן שאחרי אביטן, לקראת חיפה-בית"ר: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully