וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסו אביטן פוטר מתפקידו

5.11.2019 / 14:59

האדומים החליטו להיפרד מהמאמן אחרי שהשיג ניצחון אחד בלבד ב-14 משחקים רשמיים, וספג הפסד דרמטי למכבי חיפה: "מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך". הצדדים לא הגיעו להסדר כספי. ניר קלינגר מועמד להחליפו, משה סיני עשוי להתמנות למנהל מקצועי ולעבוד לצד דגו או מימר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים הראשונה של ניסו אביטן כמאמן הפועל תל אביב

ניסו אביטן פוטר היום (שלישי) מתפקידו כמאמן הפועל תל אביב. ההודעה של האדומים על סיום ההתקשרות הגיעה אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד, במסגרתה הקבוצה רשמה ניצחון אחד ב-14 משחקים רשמיים; 9 בליגה ו-5 בגביע הטוטו. אביטן אימן בהצלחה את הפועל חדרה במשך קרוב לשנתיים, העלה אותה לליגת העל והצעיד אותה לפלייאוף העליון, אבל לא הצליח לשחזר את ההצלחה במועדון גדול ולחוץ כמו הפועל תל אביב.

עדיין לא ברור מי יהיה המאמן הבא של האדומים, אבל בסביבת המועדון כבר העלו את שמותיהם של ניר קלינגר ושרון מימר. היום אביטן העביר את האימון, בידיעה כמובן שמעמדו מעורער, סיים את האימון, יצא מחויך וכבר היה בדרכו הביתה, אבל אז זומן בחזרה לפגישה עם ההנהלה. בסיומה הוציאה הפועל תל אביב את ההודעה הבאה: "בתום פגישה עם בעלי המועדון, איציק ושרון ניסנוב, הוחלט כי המאמן ניסו אביטן יסיים את דרכו בקבוצה. אנו מאחלים לניסו הצלחה בהמשך הדרך".

הצדדים לא טרם הגיעו להבנות כספיות. ההנהלה הודיעה לאביטן שהוא מפוטר, וכעת ההנהלה והמאמן לשעבר אמורים לנהל מגעים על פיצוי תמורת התרת החוזה הקיים עד לתום העונה הבאה.

האפשרויות העיקריות כעת על הפרק הן למנות את ניר קלינגר למאמן, או שמשה סיני ימונה למנהל המקצועי של הקבוצה ותחתיו יעבוד מאמן נוסף, כשהשמות של מסאי דגו ושרון מימר הוזכרו. לסיני כבר הוצעה המשרה, אך במועדון בודקים כאמור את כל האופציות בטרם יקבלו החלטה.

אביטן בן ה-48, ששיחק בהפועל תל אביב שתי עונות בשנות ה-90, החל לנהל מו"מ עם האדומים לקראת סוף העונה שעברה, דבר שהביא לפיטוריו מהפועל חדרה. הוא התחיל את עבודתו במתחם חודורוב בקיץ והוליך את הקבוצה להפסדים בכל משחקי גביע הטוטו. בליגה המצב לא השתפר ומלבד ניצחון דחוק על הפועל כפר סבא, הקבוצה רשמה תוצאות מאכזבות מאוד. ההפסד אתמול 2:1 למכבי חיפה בבלומפילד, אחרי ספיגה דרמטית בתוספת הזמן, הייתה בבחינת הקש ששבר את גב הגמל.

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן. דני מרון
כישלון מהדהד. אביטן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully