וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שני להפועל חולון בליגת האלופות של פיב"א, 81:86 בשטרסבורג

גיא פניני ומלקאי ריצ'רדסון בלטו בחולון שפתחה פער דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך כמעט נכנעה לניסיונות קאמבק של שטרסבורג ברבע האחרון. 6 נקודות ו-2 אסיסטים לטרוי קופיין בהופעת הבכורה

מלקאי ריצ'רדסון שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
משחק טוב שלו. מלקאי ריצ'רדסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

בליגת העל סוחבת הפועל חולון שלושה הפסדים רצופים, אבל בליגת האלופות הצליחה הקבוצה של שרון דרוקר לרשום הערב (רביעי) ניצחון שני ברציפות, 81:86 על שטרסבורג בחוץ. מדובר בניצחון חוץ שני של הסגולים במפעל, והם נצמדים לשטרסבורג ואוסטנד עם מאזן 2:2. חולון קיבלה תפוקה נהדרת ממלקאי ריצ'רדסון שקלע 17 נקודות והיה שם בשביל הקבוצה שלו עם קליעות חשובות בכל פעם שהצרפתים התקרבו. יחד עם ריצ'רדסון בלט גיא פניני, שקלע ארבע שלשות ועזר לחולון להשיג את הניצחון. טרוי קופיין שערך הופעת בכורה אצל הסגולים, קלע 6 נקודות ומסר שני אסיסטים.


קלעו להפועל חולון: מלאקי ריצ'רדסון 17 (6 ריבאונדים), גיא פניני 14 (4 מ-7 מהשלוש), לטאביוס וויליאמס (11 ריבאונדים) וטי ג'יי קליין (5 אסיסטים) 12 כל אחד, מרכוס פוסטר 7, ריאן תומפסון, טרוי קופיין, ריצ'רד האוול ויוגב אוחיון 6 כל אחד. עמית שמחון שיחק (12 דקות) ולא קלע.

הרבה לקלוע לשטרסבורג: גייב יורק 23 (6 מ-22 מהשלוש), טראוויס טרייס 17, דמיאן אינגליס 15.

טרוי קופיין שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ניצחון בהופעת הבכורה. טרוי קופיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחים עלו ל-0:4 מהיר אך חולון ענתה בשש נקודות רצופות. טרוי קופיין נכנס לדקות בכורה בסגול לאחר שתי עבירות מוקדמות של יוגב אוחיון. קופיין קלע נקודות בכורה בסגול. נקודות בצבע בוריס דאלו קבעו 16:19 לצרפתים, שתי דקות לסיום הרבע. שטרסבורג היתה ארגסיבית יותר והגיעה 10 פעמים לקו במהלך הרבע הראשון. שלשה של מלקאי ריצ'רדסון קבעה 19:22 למארחת בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

ריצ'רדסון קלע ג'אמפ שוט עם פתיחת הרבע וצימק את הפער לנקודה, אך הצרפתים המשיכו לחפור פנימה ועלו ל-21:26, כשדמיאן אינגליס מגיע כבר ל-11 נקודות אצל הצרפתים. גיא פניני ויוגב אוחיון היו חתומים על חמש הנקודות הבאות של חולון שהשוותה את התוצאה וגרמה למאמן של שטרסבורג להזעיק פסק זמן. גיא פניני בשלשה נוספת קבע 30:33 לחולון אך יוגב אוחיון ביצע עבירה שלישית 2:35 למחצית והורד לספסל על אף שביקש מדרוקר להישאר על הפרקט. שלשה גדולה של טי ג'יי קליין בתוספת עבירה של אינגליס קבעו 36:39, אך טראוויס רייס במהלך של סל ועבירה על הבאזר, קבע 39:39 במחצית.

עוד בוואלה! ספורט

טרוי קופיין חתם בהפועל חולון

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
בעיית עבירות מוקדמת שלו לא עצרה את חולון. יוגב אוחיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

שרון דרוקר החליט לעלות עם יוגב אוחיון בחמישייה, על שלוש עבירותיו. לטאביוס וויליאמס קלע נקודות ראשונות בפתיחת הרבע השלישי והעלה את חולון ל-39:41. גייב יורק משטרסבורג קלע מעבר לקשת השלוש, לאחר במחצית השנייה החטיא מטווח זה שבע פעמים. שלשה שנייה בלבד במשחק למארחים. יוגב אוחיון הנהדר לא התרגש, חטף ומסר והריץ את קבוצתו יחד עם טי ג'יי קליין לריצת 0:8 שהעלתה את חולון ליתרון 46:51, 3:52 דקות לסיום הרבע. טי ג'יי קליין המשיך להיות נהדר אצל שרון דרוקר ויחד עם ריצ'רדסון ולטאביוס וויליאמס קבעו ריצה נוספת, הפעם 0:9 וחולון פתחה פער דו ספרתי, 48:60. הסגולים חתמו רבע נהדר עם נקודות של ראיין תומפסון לאחר ריבאונד התקפה. 50:62 לאורחים לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

חולון ברחה ל-52:67 בפתיחת הרבע עם שלשה נוספת של גיא פניני, אך שלשה נדירה של הצרפתים בתוספת לנקודות קלות בצבע צימקו ל-10. הצרפתים הידקו את ההגנה, ויותר חשוב מבחינתם - איפסו את היד מחוץ לקשת ו-5:57 לסיום צימקו לשש הפרש בלבד, 63:69 לחולון, מה שגרם לשרון דרוקר להזעיק פסק זמן. ריצ'רדסון שוב דייק מעבר לקשת והעלה את חולון ל-66:74. אינגליס הוריד את ההפרש לשלוש בלבד, שתי שלשות גדולות של מרכוס פוסטר העמידו את הסגולים ביתרון 75:81, קצת יותר מדקה לסיום. הצרפתים העיקשים לא הסכימו לוותר, ו-2 קליעות עונשין מדוייקות של טראוויס טרייס קבעו 81:85 חולוני, 28 שניות לסיום. הצרפתים ניסו לסגור את ההפרש, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי עבורם. בסיום, 81:86 להפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully