וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי קופיין חתם בהפועל חולון

3.11.2019 / 22:13

הגארד האמריקאי, שנופה לאחרונה מפורטלנד, יצטרף לקבוצה ועשוי לערוך את הבכורה כבר ביום רביעי בשטרסבורג. שרון דרוקר על ההפסד באילת: "ההגנה שלנו נוראית"

הגארד האמריקאי טרוי קופיין. GettyImages
"עקבנו אחריו הרבה זמן". טרוי קופיין/GettyImages

שינוי קונספציה בהפועל חולון. הגארד האמריקאי טרוי קופיין, שעל המגעים עימו פורסם אתמול (שבת) בוואלה! ספורט, חתם בקבוצה, ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר במשחק החוץ ביום רביעי נגד שטרסבורג בליגת האלופות.

המחשבה מאחורי המהלך היא לחזק את הקו האחורי הדליל, מתוך תקווה שקופיין יוכל לסייע גם במלאכת ניהול המשחק.

קופיין (23, 1.93) הופיע אשתקד ארבע פעמים במדי אורלנדו מג'יק ב-NBA ולאורך רוב העונה שיחק בקבוצת הפיתוח של המועדון, לייקלנד מג'יק. לפני חודשיים הוזמן למחנה הסופי של פורטלנד טריילבלייזרס, אולם נחתך מהסגל הסופי לפני פתיחת העונה. ניסיונו האירופי מסתכם בתקופה קצרה לפני שנה וחצי באודינה מהליגה השנייה באיטליה, כשבעשרה משחקים תרם 14.1 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, הגיב כי "אנחנו מקבלים בברכה את טרוי, שחקן שעקבנו אחריו הרבה זמן. אנו רוצים לחזק את הקו האחורי שלנו ולהוסיף קשיחות ואופי".

על ההפסד הערב להפועל אילת, השלישי ברציפות של חולון בליגה, אמר דרוקר: "מה שלא עבד היום זה מה שלא עבד לאורך כל הזמן האחרון. ההגנה שלנו נוראית. אנחנו לא מקריבים, וככה אי אפשר לנצח. לא בכל יום אתה קולע 122 נקודות ותלוי רק בהתקפה שלך. אנחנו מאוכזבים, כי אנחנו מדברים על זה ועובדים על זה, ואז מגיעים למשחק ובמשך שלושה רבעים לא מגיעים אפילו לארבע עבירות קבוצתיות. זה מראה שאנחנו לא מספיק אגרסיביים".

המאמן המנצח, אריק אלפסי: "שיחקנו נגד קבוצה טובה ועמוקה, ואני שמח שידענו לשמור על התוצאה ולנצח. חיכינו להתפוצצות של רפי מנקו [שקלע 24 נקודות] ואני מקווה שעכשיו הוא ישמור על יציבות, כי הוא שחקן משמעותי מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully