וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון הפסידה לפרומיתאס היוונית 88:77, שיא קריירה לנועם דוברת

12 נקודות של הכישרון בן ה-17 המתיקו את ההפסד של הכתומים, שנוצחו בפעם החמישית ביורוקאפ. נס ציונה רשמה ניצחון שלישי ביורופקאפ

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
שיא קריירה. נועם דוברת/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (רביעי) בפעם החמישית במסגרת היורוקאפ, 88:77 לפרומיתאס פטראס ביוון. נועם דוברת בן ה-17 קבע ציון דרך מרשים בקריירה הקצרה שלו כשקלע לראשונה בספרות כפולות במשחק בוגרים, וסיים עם 12 נקודות. הקבוצה של גיא גודס היתה במשחק לכל אורכו ונראתה הרבה יותר טוב מאשר במשחק הקודם מול היוונים שהתקיים בארץ בסיבוב הקודם, אז הובסו הכתומים ב-33 הפרש. פרומיתאס ברחה ברבע השני בזכות משחק התקפה שוטף וצליפות מחוץ לקשת של כריס באב ואלכסנדר ליפוביי האוקראיני. ברבע הרביעי ראשון לציון התקרבה עד לכדי מינוס 2, אך העליונות של היוונים הכריעה בסופו של דבר, והכתומים עדיין במקום האחרון בטבלת בית א' במפעל.

קלעו לפרומיתאס: כריס באב 20 נקודות, אלכסנדר ליפוביי (4 מ-5 לשלוש) 14 נקודות, צ'ייס פילר 13 נקודות, לנגסטון הול, גיורגיוס בוגריס ולאונידס קסלאקיס 10 נקודות כ"א, אוקטאביוס אליס 6 נקודות ו-6 ריבאונדים, דימיטריס קאטסיבליס 3 נקודות, ג'ראלד רובינסון 2 נקודות.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 20 נקודות, ג'ונתן וויליאמס 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, נועם דוברת 12 נקודות (שיא קריירה), ג'ורדן סווינג 9 נקודות, פרדריק בורדיון 8 נקודות, עוז בלייזר 5 נקודות, דרל מונרו (2 מ-10 מהשדה, 5 אסיסטים, 7 ריבאונדים) 4 נקודות, אדם אריאל ונמרוד טישמן 3 נקודות כ"א.

* ביורופקאפ, גברה עירוני נס ציונה 90:92 על זוולה ההולנדית ועלתה למאזן 0:3. קורי פישר הוביל את נס ציונה עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים, ג'רמי האלוול הוסיף 16, ג'ף וויטי תרם 14, 11 ריבאונדים ו-4 חסימות, וגם רביב לימונד בלט עם 15 ו-6 אסיסטים.

seperator
דרל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. פרומיתאס פטראס האתר הרשמי, אתר רשמי
משחק התקפי חלש שלו. דרל מונרו/אתר רשמי, פרומיתאס פטראס האתר הרשמי

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי ראשון לציון עלתה בחמישייה עם דרל מונרו, ג'ונתן וויליאמס, עוז בלייזר, ג'ורדן סווינג ואלכס המילטון.

שתי הקבוצות פתחו בצורה אגרסיבית והתקשו לשים נקודות על הלוח. אלכס המילטון קלע נקודות ראשונות עבור הכתומים לאחר שתי דקות. היוונים הלכו פנימה בפתיחה, על מנת לנצל את יתרון הגובה של שחקניהם. כריס באב קלע שלשה ראשונה במשחק והעלה את המארחים ל-4:8, אך הכתומים ענו בהאלי הופ נהדר של מונרו לוויליאמס ובשלשה של בורדיון, 8:8. היוונים הקשו מאוד על ההתקפה של האורחים וביצעו ריצת 0:7, אך המילטון ובורדיון ענו בשבע נקודות רצופות משלהם. נועם דוברת קלע מחצי מרחק וקבע 17:17, כדקה לסיום הרבע. היוונים עוד הספיקו לקלוע בהתקפת מעבר ובסיום הרבע הראשון 17:20 לפרומתיאס.

רבע 2:

דרל מונרו קלע את ארבע הנקודות הראשונות של מכבי ראשון לציון ברבע השני - נקודות הבכורה של מונרו במשחק. היוונים שוב ברחו לפער של שבע נקודות עם שלשה של כריס באב - 21:28 לאחר שתיים וחצי דקות ברבע, אך אלכס המילטון המצויין לא נתן למארחת לברוח כשהשלים מהלך של סל ועבירה. היוונים הניעו את הכדור בצורה יפה וצלפו שתי שלשות שהעלו את הפער לדו ספרתי, לראשונה במשחק. לגיא גודס לא נותרה ברירה אלא להזעיק פסק זמן בפיגור 34:24. היוונים המשיכו לצלוף מבחוץ, בעוד ראשון לציון פשוט לא הצליחה לתפקד בהתקפה. 2:38 דקות להפסקה הכתומים עמדו על 6 נקודות בלבד ברבע השני. בסיום המחצית הראשונה הובילה פרומיתאס פטראס 30:43.

עוד בוואלה! ספורט

גיא גודס מודה: "לא הצלחנו לעצור את אולם בשום פרמטר הגנתי"

לכתבה המלאה
אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון בכדורסל. פרומיתאס פטראס האתר הרשמי, אתר רשמי
שוב הוביל את ראשון לציון. אלכס המילטון/אתר רשמי, פרומיתאס פטראס האתר הרשמי

רבע 3:

ראשון לציון פתחה את הרבע עם 3:7, כשג'ורדן סווינג ועוז בלייזר קולעים נקודות בכורה במשחק. אלכסנדר ליפוביי האוקראיני קלע את השלשה הרביעית שלו במשחק ושמר את המארחים בטווח ביטחון מהשחקנים של גיא גודס. שלשה של פרדריק בורדיון צימקה ל-53:46 ליוונים. כריס באב החזיר את ההפרש לדו ספרתי עם שלשה משוגעת - 48:58 ליוונים. ראשון לציון ניסתה ללכת לדרל מונרו, אך הוא התקשה מאוד ההגנה הפיזית והגבוהה של פרומיתאס, ולמרות שיפור ביכולתה, לא הצליחה להתקרב יתר על המידה ליוונים. 54:63 למארחת בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

נועם דוברת ואלכס המילטון פתחו טוב את הרבע האחרון והורידו את ההפרש ל-7, והפעם היה זה המאמן של פרומיתאס שהזעיק פסק זמן. שלשות של אדם אריאל ונועם דוברת (שקבע שיא קריירה כשהגיע ל-10 נקודות) צימקו ל-69:67 בלבד, שש דקות לסיום. היוונים ענו בארבע נקודות רצופות, כשבצד השני דרל מונרו ממשיך להחטיא. היוונים העלו את רמת האגרסיביות והעלו את ההפרש לשמונה, אבל המילטון ודוברת המצויינים שמרו את ראשון בטווח של פוזשן אחד - 72:75 לפרומיתאס. היוונים לחצו על הדוושה ושלוש קליעות עונשין מדוייקות של באב לאחר עבירה של סווינג קבעו שוב פער דו ספרתי - 74:84 למארחת, 1:37 לסיום. בשלב הזה אזלו למכבי ראשון לציון הכוחות והיוונים השלימו ניצחון כפול על הכתומים, 77:88 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully