וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מודה: "לא הצלחנו לעצור את אולם בשום פרמטר הגנתי"

30.10.2019 / 7:37

מכבי ראשון לציון ירדה למקום האחרון בבית א' ביורוקאפ, לאחר שהפסידה 103:89 בגרמניה. עוז בלייזר: "אלה לא הבדלי הרמות בינינו"

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. HARRY LANGER, אתר רשמי
ראשון לציון הובסה ללא תנאי בריבאונד. דריל מונרו/אתר רשמי, HARRY LANGER

מכבי ראשון לציון הגיעה אמש (שלישי) לקו מחצית הדרך ביורוקאפ, וירדה בסיום הסיבוב הראשון למקום האחרון בבית א', לאחר שהפסידה 103:89 לאולם בגרמניה.

שחקן העבר האגדי יאקה לאקוביץ' חגג ניצחון בכורה כמאמן במפעל, בעוד בן ארצו הסלובני זוראן דראגיץ' קלע 33 נקודות - יותר מכל שחקן אחר במסגרת הזו עד כה העונה. גם הגארדים של ראשון לציון נהנו מיום מצוין: ג'ורדן סווינג קלע 20 נקודות (למרות 1 מ-7 לשלוש), אלכס המילטון הוסיף 18 ופרדריק בורדיון 17.

"רוב המשחק היה לא רע, וגם הובלנו מספר פעמים, אבל היה לנו קשה עם 15 הריבאונדים בהתקפה של אולם", אמר המאמן גיא גודס בהתייחסו לתבוסה במאבק על הכדורים החוזרים - 45:27. "לא הצלחנו לעצור אותם בשום פרמטר הגנתי. אנחנו לומדים מזה, וממשיכים הלאה".

אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. HARRY LANGER, אתר רשמי
משחק טוב שלו לא עזר. אלכס המילטון/אתר רשמי, HARRY LANGER

עוז בלייזר, שקלע 15 נקודות: "לא שמרנו מספיק טוב, ונתנו להם לקלוע הרבה נקודות קלות. הם עשו את הריצה שלהם בסוף, ואלה לא הבדלי הרמות בין הקבוצות. אנחנו צריכים להישאר ביחד, ולנצח בשבת את מכבי אשדוד. אני מקווה שתהליך הלמידה הזה יעזור לנו בהמשך".

בשבוע הבא תצא ראשון לציון למשחק חוץ נוסף, הפעם בפטראס נגד פרומיתאס, ובעוד שבועיים תארח בבית מכבי את וירטוס בולוניה ומילוש תאודוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully