וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקלאס בנדטנר חושף הכל בספר חדש: סקס, סמים, אלכוהול, קללות והטרדות מיניות

החלוץ הדני מספר כיצד הוטרד מינית על ידי חבר, ועל הבילויים עם אוזיל, החדר הסודי בנבחרת, כיצד השתכר לפני משחק ולמה קילל בצורה אלימה את ארסן ונגר

עריכת וידאו: מתן חדד

כשמסוט אוזיל נמכר מריאל מדריד לארסנל ב-2013, בספרד טענו שאחת הסיבות לכך הייתה החיבה הגדולה של הקשר הגרמני לחיי הלילה בבירה הספרדית. אוזיל כמובן הכחיש את הטענה, אך נראה כי התקשורת בספרד ידעה היטב על מה היא מדברת. בספר חדש שפרסם החלוץ הדני, ניקלאס בנדטנר, הוא חושף עד כמה אוזיל אהב לצאת לבלות, וכתב גם על החיבה הגדולה שלו לבנות המין היפה.

"ביום השני של אוזיל בארסנל הוא ניגש אליי ואמר 'הבנתי שאתה הבחור שצריכים לדבר איתו כדי להשיג משהו'. אמרתי לו שזה נכון, אז הוא שאל אותי היכן כדאי לבלות בעיר. בשבוע הראשון שלו בלונדון, יצאנו לבלות שלוש פעמים. הוא יודע איך לחגוג ולבלות, וכמו רבים אחרים, הוא מאוד אוהב נשים".

"רבים טענו שאוזיל שחצן ויהיר, אבל זה לא נכון", ציין בנדטנר בספרו. "הוא פשוט בחור שקט וזה מה שמבלבל הרבה אנשים. הוא גם לא היחיד שביקש ממני דברים. למעשה, הייתי סוג של קונסיירז' בארסנל, כל פעם שמישהו היה צריך משהו הוא היה ניגש אליי - בין אם מדובר בשולחן במסעדה יוקרתית, כניסה למתחם VIP במועדון בעיר או כל דבר אחר.

הקשר הגרמני בן ה-31 עדיין נמצא בסגל של ארסנל, על אף שרשם שתי הופעות בלבד העונה. בעונה שעברה הוא שיחק ב-24 משחקי פרמיירליג וכבש חמישה שערים. גם החלוץ הדני בן 31; הוא משחק כיום בפ.צ קופנהאגן הדני, אחרי שלוש עונות ברוזנבורג. עד עתה בחמש הופעות (שתיים בהרכב) הוא טרם מצא את השער. למעשה, מ-2018, יש לזכותו חמישה שערי ליגה בלבד.

ניקלאס בנדטנר במדי ארסנל, 2007. GettyImages
עשה חיים. בנדטנר/GettyImages

עוד סיפר בנדטנר שבעבר קילל את ארסן ונגר "wanker" ו"asshole" אחרי שגילה לאכזבתו שהמעבר שלו מארסנל לקריסטל פאלאס לא ייצא לפועל, על אף שקיווה לזה. הדני סיפר: "ונגר צלצל ודיבר ישר לעניין. 'זה לא קשור אליך, אבל לא הצלחנו לקנות את החלוץ שקנינו. כך שעכשיו אתה חייב להישאר כגיבוי. זאת תהיה המשימה שלך בעונה הבאה'. ניתקתי. הסתכלתי על הסוכן שלי, שמשך בכתפיים. ואז התקשרתי אליו בחזרה, אמרתי המון דברים מכוערים, חסרי כבוד, כמו 'חרא' ו'מאונן'. סיימתי את השיחה ב'אנחנו כבר לא אוהבים אחד את השני יותר', וחשבתי איך אני משתחרר משם.

"אחר כלך לא ישנתי כל הלילה. ביום שלישי בבוקר הגעתי מוקדם למתחם. הלכתי ישר לחדר של המאמן ודפקתי על הדלת. 'אתה חייב לסלוח לי על הדברים שאמרתי לך אתמול'. לא רציתי להיות אויב של ונגר. הוא ומורטן אולסן הם השניים האחרונים שהייתי רוצה לאכזב". רק שנה לאחר מכן בנדטנר עזב את אנגליה ועבר את וולפסבורג.

בנוסף, בנדטנר סיפר שבגיל 16 הוטרד מינית על ידי חבר לקבוצה, שאף הציע לו סמים. לטענו, "זה היה ערב מטורף. 'החבר' שלי כבר ראה אותי עם בנות, כך שהוא ידע שאני סטרייט. ועדיין, התעוררתי וראיתי שהוא עומד לשחק לי באיבר המין. הגבתי כמו כל נער הטרוסקסואל. לא הרבצתי לו או משהו, אבל צרחתי עליו כמו משוגע".

על התקופה בנבחרת דנמרק סיפר: "במלונות שלנו היה לנו תמיד חדר בקבצה הקומה, שאליו היינו מביאים בחורות. כשמורטו אולסן (המאמן) היה הולך לישון, היינו מהר מאוד עוברים לשם. זאת מסורת שהייתה בנבחרת הרבה מאוד שנים". כמו כן סיפר שארבעה ימים לפני שרשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת דנמרק בגיל 18, הוא איבד את ההכרה מאלכוהול ופונה בכיסא גלגלים. "הייתי כל כך גמור שעשיתי פיפי במכנסיים והקאתי בכל מקום", סיפר, והוסיף שהוא לא זוכר כלום מהאימון בנבחרת ביום שלמחרת.

עוד בוואלה!

חוששת מריאל מדריד: "פריס סן ז'רמן תגיש הצעת ענק לחוזה חדש לקיליאן אמבפה"

לכתבה המלאה
ניקלאס בנדטנר בכניסה לבית המשפט. רויטרס
חיים סוערים. הלורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully