וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן התבקש להגיע לפגישה עם ההנהלה, צפוי לקבל הודעת פיטורים מהפועל תל אביב

5.11.2019 / 14:00

המאמן יצא מחויך מהאימון וכבר היה בדרכו הביתה, אבל התבקש לחזור ולהיפגש עם ההנהלה בתקווה להגיע להסדר על עזיבתו. קלינגר ומימר מועמדים להחליפו. משה סיני עשוי להצטרף כמנהל מקצועי, בהפועל ינסו לדבר עם אביטן על אפשרות שיעבוד תחתיו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אוהדי הפועל תל אביב מתוסכלים אחרי ההפסד למכבי חיפה

עיקרי הדברים:

- בעקבות ההפסד למכבי חיפה, ניסו אביטן צפוי לקבל הודעת פיטורים עוד היום
- משה סיני עשוי להצטרף כמנהל מקצועי
- פירסמן חבט בעמוד, דגני בבקבוק, אלטמן בכסא
- במועדון מאוכזבים מהזרים: "לא משפיעים וזה חסר מאוד"

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
ואיזה מסכנים האוהדים/דני מרון

ניסו אביטן בדרך החוצה

1. אחרי ההפסד אמש (שני) 2:1 למכבי חיפה, הפועל תל אביב וניסו אביטן מתקרבים לפרידה. על אף שראשי הפועל תל אביב אהבו את הגישה הלוחמנית יותר של המאמן מול השחקנים ושינוי התנאים במתחם האימונים, הם עדיין מבינים כי בשורה התחתונה הקבוצה לא מספקת את הסחורה ולא ברור איפה היא תוכל להשיג נקודות, כאשר במחצית השנייה בכירי המועדון סיננו את המשפט המדהים הבא: "זה היה נראה לא כוחות, זה יכול היה להיגמר הרבה יותר".

היום אביטן העביר את אימון הבוקר, ואחרי שהסתיים כבר היה בדרכו הביתה, אבל התבקש על ידי ההנהלה לחזור לפגישה במתחם האימונים, שבה הוא צפוי לקבל הודעה על סיום תפקידו, בתקווה להגיע עמו להסדר על עזיבתו. אביטן יצא מחויך מהאימון והבהיר שהוא נוסע בחזרה לביתו בדרום, אך ראשי הפועל, כאמור, החליטו בכל זאת להיפגש עמו.

בנוסף, בהפועל תל אביב שוחחו עם משה סיני, בנוגע לאפשרות שיצטרף למועדון כמנהל מקצועי. בכל אופן, בקבוצה טרם החליטו אם ללכת על מנהל מקצועי ומאמן או רק מאמן, כשהחלטה בנושא אמורה להתקבל בשעות הקרובות. בהפועל ינסו לדבר עם אביטן ולבעלות בפניו את האפשרות שיעבוד תחת סיני.

עוד בוואלה!

קלינגר ומימר מועמדים, ניסו אביטן מתגונן: "לא אני חירבתי את הפועל תל אביב"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן. לירון מולדובן
נגמר. אביטן/לירון מולדובן

לאביטן יש חוזה פיקס לעונה הנוכחית ולעונה הבאה בעלות של כ-1.3 מיליון שקל, אך במועדון אמרו: "ברגע שנגיע להחלטה סופית בנוגע לשינוי אפשרי, הכסף לא יהווה בעיה". מעבר לכך, המאמן עצמו העביר מסר שאם לא ירצו אותו אין לו בעיה לשבת ולהגיע להבנות ראויות בנוגע לפיצוי. ההערכה היא כי הקבוצה תצטרך לשלם לפחות 50% מהשכר המגיע לו עד לתום החוזה כדי להתירו. לאביטן זה יכול להיות אפילו רווחי מבחינה כלכלית, היות ויוכל למצוא קבוצה אחרת כפי שעשה קובי רפואה, שהגיע להבנות על פיצוי של 70% משכרו וכעת מאמן ומקבל שכר מעירוני קרית שמונה.

"אני לא מונע מחששות, אני מאמין שאני יכול להוביל את הפועל תל אביב ואני לא מתכוון להתפטר", אמר אתמול אביטן. "אני לא חירבתי את המועדון, בעונה שעברה נשארנו בליגה במחזור אחרון. העונה הנוכחית לא התחילה טוב ואנחנו יכולים להוציא הרבה יותר. שום דבר לא יגרום לי להרים ידיים, כל עוד השחקנים נלחמים ומחוייבים ומנסים לעשות את מה שאני רוצה אני אשאר ואלחם על ההובלה של הפועל תל אביב. נלחמתי להגיע לפה ואני אלחם להישאר פה".

שחקן הפועל תל אביב שחר הירש. דני מרון
השחקנים מתוסכלים. הירש/דני מרון

השחקנים מתוסכלים: פירסמן חבט בעמוד, דגני בבקבוק, אלטמן בכסא

2. ואם יש משהו לזכות אביטן, זאת העובדה שביחס למשחק עם הפועל חיפה היה שינוי משמעותי בגישה של השחקנים. פחות בהיבט הטקטי אך יותר ברמת הרצון, המחוייבות, או כמו שאלי גוטמן אוהב לומר: "שיחקו עם נשמה". אביטן ביצע את כל השינויים במתחם כדי למנוע הסחות דעת ובעקבות זאת נערכו השבוע המון שיחות עם השחקנים ובין השחקנים עצמם והגישה אכן הייתה שונה לחלוטין מזאת שנראתה לאורך מרבית המשחקים עד עתה. גם בסיום, בירידה לחדר ההלבשה, אפשר היה לראות את העצבים של השחקנים, כשמרווין פירסמן שלח אגרוף לאחד העמודים, אוראל דגני בעט בבקבוק ועומרי אלטמן בכסא, כשגם לאחר מכן הוא ישב מתוסכל עם דמעות. יכול להיות שזה לא יספיק לאביטן אבל זה כן נותן מעט תקוה למועדון שאפשר לעשות את זה גם אחרת.

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן. דני מרון
יפוטר? התשובות בקרוב. אביטן/דני מרון

"לפחות שמהזרים תגיע תפוקה"

3. אביטן החליף שישה שחקני הרכב לעומת המשחק עם הפועל חיפה. למעשה, הפועל תל אביב פתחה את המשחק עם זר אחד בלבד, פירסמן. כבר לאחר המשחק עם הפועל חיפה בהפועל תל אביב דיברו על האפשרות לנסות ולהכשיר את סטפן ספירובסקי אך ויתרו על כך וגם הביעו אכזבה מהקשר: "הוא הגיע במקום קלאודמיר כדי שיוביל וזה בכלל לא הכיוון, נגד הפועל חיפה הוא התעסק חצי שעה בלנסות לפצוע שחקן שהרגיז אותו. בכלל, הזרים לא משפיעים וזה חסר מאוד. על הישראלים הבכירים אנחנו לא יכולים להתחרות, אז לפחות שמהזרים תגיע תפוקה".

עדכון ראשון: 7:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully