וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר ומודי מאור מככבים: בארה"ב עוקבים מקרוב אחרי אר ג'יי המפטון

מדוע מפקפקים ביכולת של שמיר לסייע לו ואיך עוזרו ממלא את הוואקום: "המושבה הישראלית" בניו זילנד במרכזה של כתבה נרחבת בארצות הברית על הכישרון הצעיר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

האתגר של דן שמיר ומודי מאור בניו זילנד ברייקרס כפול: הם גם צריכים להצעיד את הקבוצה לצמרת הליגה האוסטרלית, וגם מופקדים על התפתחותו של אר ג'יי המפטון, אחד הכישרונות הכי מדוברים בארצות הברית. היום (שני) פורסמה באתר האמריקאי "האתלטיק" כתבה נרחבת על הגארד בן ה-19, שכללה התייחסות גם ל"מושבה הישראלית" בניו זילנד.

"דן שמיר הוא המאמן הראשון של הברייקרס שמגיע מהכדורסל האירופי, שם הוא נחשב לכוח עולה. בכתבות שפורסמו עליו בעבר צויין שהוא עבד תחת ריק פיטינו במכללת קנטאקי, אבל כששאלנו את פיטינו הוא אמר 'מעולם לא שמעתי על האיש הזה, ובטח שלא פגשתי אותו'. הוא לא מסוג המאמנים שצועקים, למרות שהפמלייה של המפטון היתה שמחה אם היה עושה זאת", נכתב אודות שמיר.

באותו הקשר, צוטט שמיר כאומר: "אני לא מבטל את הרעיון שאני צריך להיות יותר תקיף אותו - אנחנו עדיין בתחילת התהליך, ועדיין יש בינינו חילוקי דעות".

דן שמיר עם שחקני ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
המפטון ירוויח או יפסיד מהעבודה איתו? דן שמיר/GettyImages

בכתבה צויין ש"שמיר נמצא בעמדה בעייתית. מאמנים מסוגו לרוב לא נדרשים להיות מורים, ובמובן הזה הבחירה של המפטון בליגה האוסטרלית על פני המכללות עלולה להיות בעייתית. סקאוט אחד אמר ש'הקולג'ים יכולים לעזור מאוד לשחקנים מסוגו של המפטון כי הם מלאים במאמנים שיודעים ללמד - בטח כשמדובר ברכז. המאמנים שם טובים מאוד, אבל מצופה מהם להריץ תרגילים ותו לא. לקחת שחקן צעיר הצידה ולומר לו, 'אוקיי, תן לי לעזור לך בזה' - זה פחות נהוג".

על פי הרשמים של הכתב דיינה אוניל, שעקב אחרי הברייקרס מקרוב במשך שבוע שלם, עוזרו של שמיר מודי מאור "ממלא את הוואקום בעניין הזה".

"מאור הוא האנטי-תזה של שמיר. הוא אקטיבי ודברן, ולא אחת הוא עוצר את האימונים כדי להעמיד את המפטון על טעויותיו. נראה שהמפטון נהנה מזה, הוא רחוק מלהיות ילדון שחושב שהוא יודע הכל", נכתב.

"אם אר ג'יי יגיד בסוף העונה או עוד שנתיים או שלוש 'הלוואי שהייתי הולך למכללת קנטאקי או קנזס', זה אומר שנכשלתי", אומר מאור, "אבל בוא נגיד שאני חושב שאנחנו מאוד רחוקים מזה".

עוד בוואלה!

סטיבן אדאמס מתלהב מדן שמיר: "המאמן החדש בחור חכם, יש לו תרגילים מעולים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully