וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן אדאמס מתלהב מדן שמיר: "המאמן החדש בחור חכם, יש לו תרגילים מעולים"

אוקלהומה סיטי הביסה את הברייקרס, כוכבה שיבח את המאמן הישראלי: "הוא יודע את העבודה, בטוח שיהיה סיפור הצלחה בניו זילנד"

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של האקסית הפועל חולון

דן שמיר מתחיל להתאקלם בניו זילנד ברייקרס, וכבר סוחט מחמאות מהכדורסלן המקומי הבכיר ביותר, סטיבן אדאמס. אחרי המפגש הלילה (בין חמישי לשישי) בין הברייקרס לאוקלהומה סיטי, שהסתיים ב-84:110 לזכות הת'אנדר, חילק הסנטר שבחים למאמן הישראלי.

"המאמן החדש בחור חכם מאוד. יש לו תרגילים מעולים שעזרו לברייקרס להשיג כמה סלים קלים", אמר אדאמס. "יש להם קצב טוב מאוד בהתקפה, ותנועות מעניינות. אתה לא שם לב לרגע ובום - הם כבר השיגו ליי אפ. ברור שהמאמן יודע את העבודה, ובטוח שהוא יהיה סיפור הצלחה".

סטיבן אדאמס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
התלהב מהשיטה של שמיר. סטיבן אדאמס, הלילה/AP

הברייקרס אמנם לא הרשימו במיוחד בשני המשחקים שלהם בארצות הברית, שנועדו בעיקר לחשוף את האמריקאים לאר ג'יי המפטון הצעיר, שמשחק בברייקרס ואמור להיבחר באחד המקומות הראשונים בדראפט הקרוב - אבל לאדאמס שקלע 19 נקודות והוריד 10 ריבאונדים זה לא משנה.

"לשחק נגד שחקני NBA זה שונה, גם מבחינת הרמה, גם מבחינת הקצב, גם מבחינת החוקים והשריקות של השופטים. זה שונה מאוד, ולא קל להתרגל לזה. אני חושב שהברייקרס יהיו מצוינים השנה", טען אדאמס.

לעומת אדאמס, שמיר לא נשמע אופטימי במיוחד אחרי המשחק. "חלק מהעניין במשחקים נגד קבוצות NBA זה שהם לא באמת אינדיקציה למה יקרה בליגה שלך. אני לא יודע איך זה ייראה מול קבוצות ברמה שלנו", אמר. "בכל מקרה, היום היה משחק לא טוב שלנו. איבדנו לחלוטין את הדרך שלנו, אבל זה גם קשור באיכות של היריבה שהתמודדה מולנו".

בארצות הברית טענו שנכחו במשחק עשרות סקאוטים ומנהלים, רובם ככולם באו לצפות באר ג'יי המפטון. אולי, מי יודע, עכשיו הם יזכרו גם את השם של דן שמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully